Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تیم امید ایران که در حال آماده شدن برای شرکت در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی است، در اردوی پیش رو، دو دیدار دوستانه انجام خواهد داد.

دیدار اول تیم امید ایران با تیم پرسپولیس، نایب قهرمان دوره گذشته لیگ برتر است. این بازی نهم مرداد ساعت ۱۸ در زمین شماره دو مرکز ملی فوتبال برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دومین بار است که امسال تیم امید به مصاف پرسپولیس می رود. در بازی دوستانه‌ای که فروردین ماه این دو تیم داشتند، تیم امید سه بر یک پرسپولیس را شکست داده بود.

بازی دوستانه دوم تیم امید، دهم مرداد با تیم پیکان خواهد بود که این بازی هم ساعت ۱۸ در زمین شماره دو مرکز تیم‌های ملی برگزار می‌شود.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال پیکان تیم فوتبال امید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال پیکان تیم فوتبال امید باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال پیکان تیم فوتبال امید تیم امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۸۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عالیشاه به بازی مقابل سپاهان رسید

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس شرایط همراهی این تیم در دیدار مقابل سپاهان را پیدا کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می‌تواند تیمش را در بازی حساس با سپاهان همراهی کند. این بازیکن در بازی مقابل صنعت نفت آبادان دچار مصدومیت شد، ولی بعد از انجام مراحل درمانی، حالا به شرایط بازی رسیده است.

تشریح وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالجش

 

بر اساس این گزارش، عالیشاه از لحاظ پزشکی مشکلی برای بازی فردا با سپاهان ندارد، ولی اینکه او برای این بازی در لیست پرسپولیس قرار بگیرد یا نه، به تصمیم اوسمار لوس ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس مربوط می‌شود.

دیدار پرسپولیس - سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 19:30 فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رویارویی تیم ملی فوتبال روسیه با بلاروس در مینسک
  • خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان + فیلم
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است
  • (عکس) پوستر جالب سپاهان برای دیدار با پرسپولیس بدون اشاره به جنجال امید نورافکن
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال
  • حضور مربیان تیم ملی در بازی شمس آذر - پیکان
  • شمس آذر ۲ - ۱ پیکان/ شاگردان دقیقی به رده هفتم صعود کردند
  • عالیشاه به بازی سپاهان رسید
  • امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید
  • عالیشاه به بازی مقابل سپاهان رسید