Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیدابراهیم رئیسی پنجشنبه در جمع نخبگان استان همدان با اشاره به سالروز عملیات مرصاد بر لزوم زنده نگه داشتن آن دوران تاکید کرد.

وی با بیان اینکه خداوند کمک کرده است که راه را بر منافقین سد کنند در جریان جنگ تحمیلی، سلحشوران ما افتخار آفریدند و عزت و اقتدار را به کشور و برای کشورمان حفظ کردند؛ اظهار کرد: باید در روزهایی که سالروز عملیات مرصاد محسوب می‌شود، خباثت منافقین کوردل، جریان نفوذ و نفاق تشریح شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: نفوذ خطری است که همواره وجود دارد بدین ترتیب، جریان انقلابی باید مراقب جریان نفاق باشد؛ جریان نفاق چهره خود را می‌پوشاند و اهداف خود را دنبال می‌کند.

وی با تصریح بر اینکه از اول پیروزی انقلاب اسلامی ما از جریان نفاق ضربه دیده‌ایم؛ تصریح کرد: جریان نفاق بسیار خطرناک است؛ باید این روزها مراقب دست‌های پلید عناصر نفاق و نفوذ بود.

آیت الله رئیسی با تاکید بر اینکه این روند هوشیاری و بیداری می‌طلبد؛ عنوان کرد: با نگاه به دوران امامت پیامبران و امامان ما نیز می‌بینیم که جریان نفاق در طول تاریخ وجود داشته است.

وی با تاکید بر اینکه شناخت و جریان نفاق سخت است و شناساندن آن سخت‌تر است؛ خاطرنشان کرد: نقاب را باید از چهره نفاق کنار زد و به همه چهره آن را بر ملأ کرد؛ پس از ماجرای کربلا نیز حضرت زینب (س) به دنبال انجام دادن این مأموریت مهم بود.

رئیس جمهور در ادامه صحبت‌های خود خطاب به نخبگان استان همدان با بیان اینکه باید ارتباط خود را با مجموعه دولت حفظ کنید؛ تاکید کرد: نسبت به حل مسائل و حساسیت‌های کشور احساس مسئولیت کنید.

خبر در حال تکمیل است.

کد خبر 5549841

منبع: مهر

کلیدواژه: سی امین سفر استانی دولت سیدابراهیم رئیسی همدان بوشهر سیلاب ویروس کرونا کرمانشاه مدیریت بحران محرم 1401 ماه محرم آمار کرونا وقوع سیلاب بارش باران اردبیل همدان سی امین سفر استانی دولت سیل کرمان جریان نفاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۸۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمدرضا رادان به دعوت مردم متدین و انقلابی مشهد به استان خراسان رضوی می رود.

این سفر به درخواست مردم شریف انقلابی و متدین استان خراسان رضوی برای حمایت از طرح نور فراجا صورت گرفته و حامیان عفاف و حجاب میزبان فرمانده کل انتظامی خواهند بود. وعده گاه این اجتماع عظیم ساعت ۱۶ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه در عرصه میدان شهدای مشهد می باشد.

کد خبر 6093202

دیگر خبرها

  • ضرورت استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی در علوم‌ پزشکی
  • ضرورت توجه جدی به مسائل تربیتی و پرورشی در آموزش‌وپرورش
  • تاکید سخنگوی قوه قضائیه بر تسریع پیگیری و حل پرونده‌های مردمی
  • ضرورت اجتناب از افغان ستیزی/کشور در حوزه حضور اتباع اشباع شده است
  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقا امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تاکید پدافند غیر عامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • خرمشاد: مقاومت مردم غزه نخبگان آمریکا و غرب را بیدار کرد
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند