Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، سینا کلهر روز پنجشنبه در حاشیه مراسم افتتاحیه مسابقات مینی فوتبال جام پرچم که در سالن شهید آیت الله دستغیب شیراز برگزارشد، گفت: استان فارس با ثبت نام افزون بر پنج هزار و ۵۰۰ تیم در این جام بیشترین امار در سطح کشور دارد.

وی اضافه کرد: پیش بینی کرده بودیم برای این مسابقات در سطح کشور حدود ۶ هزار تیم شرکت کنند اما استان فارس به تنهایی این تعداد تیم را راهی مسابقات کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  کلهر با اظهار اینکه امیدواریم برای روستاییان و عشایر استان فارس این رقابت‌ها، جام عدالت و رقعت انگیز باشد، افزود: از دل همین مسابقات تیم ملی مینی فوتبال کشور انتخاب خواهد شد و امیدواریم فارس در سطح ملی هم بدرخشد.

در حاشیه برگزاری این بازیها مشعل جام پرچم نیز روشن شد و فارس با پنج هزار و ۴۸۰ تیم بیشترین سهمیه در این مسابقات دارد.

برچسب‌ها فوتبال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس وزارت ورزش و جوانان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس وزارت ورزش و جوانان فوتبال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۸۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی نوجوان سمنانی به جمع استعدادهای نویسندگی کشور

اسامی ۵۳ نوجوان راه‌یافته از سراسر کشور به باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی نوجوان (قاف) در بخش داستان اعلام شد و نام زینب جهان‌پرور از استان سمنان نیز در این فهرست وجود دارد .

مرتضی مزینانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان گفت : فرایند انتخابِ اعضای باشگاه قاف در دو مرحله استانی و کشوری برگزار شد و در نهایت ۵۳ نفر به عنوان اعضای منتخب داستان به باشگاه رویش استعدادهای برتر نوجوان ادبی (قاف) کانون پرورش فکری راه پیدا کردند.

تربیت نسل نو شاعران و نویسندگان متعهد در حوزه کودک و نوجوان و برنامه‌ریزی ۳ ساله برای رشد و بالندگی آینده‌سازان با بهره‌گیری از شیوه‌های هدفمند و استفاده از ظرفیت‌های صاحبان قلم و اندیشه در ارتقای آگاهی‌های اعضا، از جمله اهداف این حرکت فرایندمحور ادبی است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • استقلال متعلق به تهران است اسمش تغییر کند به مردم برمی‌خورد/ لابد مسابقات را هم به بندر ماهشهر منتقل می‌کنند!
  • راهیابی نوجوان سمنانی به جمع استعدادهای نویسندگی کشور
  • صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان ۳ میلیون بیمه‌شده دارد
  • صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان ۳ میلیون نفر بیمه شده دارد
  • دهه کرامت فرصتی مناسب برای تببین جایگاه اهل بیت علیهم السلام
  • تحول خوبی در بوکس کشور ایجاد شده است/ همدان استعدادهای خوبی دارد
  • ثبت نام بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری تمدید شد
  • شیراز میزبان جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور شد
  • شیراز میزبان برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور می‌شود
  • نمایشگاه ایران اکسپو فرصتی مناسب برای جذب سرمایه‌گذاران در چهارمحال و بختیاری است