Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-29@23:13:58 GMT

کاهش ۱۰ تا ۲۵ درصدی قیمت روغن‌های مایع و نباتی

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۰۸۶۰۷

کاهش ۱۰ تا ۲۵ درصدی قیمت روغن‌های مایع و نباتی

معاون وزارت صنعت، معدن و تجارت از کاهش ۱۰ تا ۲۵ درصدی قیمت روغن مایع و نباتی در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش تسنیم، مهدی برادران امروز با حضور در کارخانه نازگل کرمانشاه از دستور وزارت صمت برای کاهش قیمت انواع روغن نباتی در بازار خبر داد و اظهار داشت: اگرچه این دستورالعمل صبح امروز ابلاغ شده و از شنبه هشتم مرداد برای تمام کارخانجات روغن کشور لازم الاجرا است اما کارخانه نازگل کرمانشاه به عنوان اولین کارخانه کشور از همین حالا تغییر قیمت را بر روی محصولات آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: این کاهش قیمت برای انواع روغن‌های مایع و نباتی بین 10 تا 25 درصد است.

معاون وزیر صمت گفت: این کاهش اولیه است و در مراحل بعدی باز هم کاهش قیمت اعمال می‌شود. این کاهش قیمت به دنبال برنامه دولت برای کاهش تعرفه واردات مواد اولیه مورد نیاز کارخانجات روغن اعمال می‌شود.

وی هدف از این کار را حمایت از مردم و مصرف کنندگان اعلام کرد و گفت: همه کارخانجات ملزم به کاهش قیمت هستند و با هر واحدی که از این دستورالعمل پیروی نکند برخورد خواهد شد.

برادران درباره روغن‌های فعلی موجود در بازار با قیمت قدیم نیز گفت: قرار است برای این روغن‌ها نیز تخفیفات در نظر گرفته شود.

وی از پیگیری جدی برای آزادسازی صادرات روغن هم خبر داد و افزود: با حذف ارز ترجیحی نگرانی بابت صادرات روغنی که مواد اولیه آن یارانه‌ای بود نیست.

معاون وزیر صمت معتقد است صادرات روغن علاوه بر پوشش بازارهای خارجی، می‌تواند با تأمین سود مورد نیاز صنایع روغن به رقابتی شدن آنها در داخل هم کمک کنند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: روغن نباتی قیمت کاهش قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۸۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۲۵ درصدی وقوع جرم سرقت در اردبیل

دادستان اردبیل از کاهش ۲۵ درصدی وقوع جرم سرقت در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، جلال آفاقی، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با اجرای اقدامات پیشگیرانه در خصوص سرقت، کاهش وقوع حدود ۲۵ درصدی جرم سرقت را در طول سال گذشته شاهد بودیم.

وی همچنین با اعلام اثربخشی تدابیر صورت گرفته برای ایام تعطیلات نوروزی، افزود: نوروز امسال نیز شاهد کاهش ۲۸ درصدی سرقت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در استان بودیم.

کد خبر 749133

دیگر خبرها

  • کاهش ۲۵ درصدی وقوع جرم سرقت در اردبیل
  • روغن حیوانی و فواید آن برای سلامتی
  • درمان «ارس» تنها پلنگ باغ وحش شهرستان مشهد پیگیری می‌شود
  • فواید و مضرات روغن حیوانی
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • قیمت طلا و سکه امروز 8 اردیبهشت 1403
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کاهش ۶.۱ درصدی پرونده‌های مستوجب تعزیر در تهران
  • کاهش ۶.۱ درصدی ورودی پرونده‌های سرقت مستوجب تعزیر به دادگستری