Web Analytics Made Easy - Statcounter

یورگن کلوپ معتقد است سوپرجام اهمیت دارد اما یک فصل کامل در پیش است و باید برای آن آماده شد.

طرفداری | یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در کنفرانس خبری پیش از تقابل با منچسترسیتی در سوپرجام انگلیس حضور یافت و در مورد مصدومان تیمش، آینده فیرمینو، سادیو مانه و سایر مسائل صحبت کرد. یورگن کلوپ در این کنفرانس خبری در مورد مصدومیت آلیسون و ژوتا گفت:

آلیسون و دیوگو این بازی را از دست می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلیسون امروز بیشتر از دیروز تمرین کرد و قطعاً برای بازی با فولام در دسترس خواهد بود اما برای بازی مقابل منچسترسیتی خیر. در مورد دیوگو، متاسفانه کمی زمان می برد.

فینال یورو زنان؟

عاشق انگلیس هستم اما قلب من با آلمان است. اما مهم ترین چیز این است که چهره فوتبال زنان نشان داده شد. واقعاً تماشای بازی آن ها را دوست دارم. به تمام تیم های حاضر در یورو تبریک می گویم، این تبلیغی برای فوتبال است.

اهمیت سوپرجام؟

بسیار مهم است. این آخرین جام داخلی است که هنوز فاتح آن نشده ایم، پس برای کسب آن تلاش خواهیم کرد.

رقابت منچسترسیتی و لیورپول در روز پایانی لیگ برتر؟

یک روز طول کشید تا از فکر فصل گذشته بیرون بیایم و سپس رژه قهرمانی را برگزار کردیم. می دانستیم که به کسب آن نزدیک هستیم، در لحظاتی بدشانس بودیم اما این ورزش است و قوانین آن را می پذیریم. در سطحی بالا و با تداوم بازی کردیم و در بازی هایی که پیروز شدیم، لایق پیروزی بودیم. باید این کار را دوباره انجام دهیم.

جدایی مانه؟

ما سادیو که به مدت شش سال عضوی ثابت در ترکیب تیم ما بود را از دست دادیم. او به ما گفت که چالشی جدید می خواهد. به اندازه کافی زود به ما اطلاع داد و ما آن را پذیرفتیم. برای آماده شدن برای آن زمان داشتیم و این همان کاری است که انجام دادیم.

بازی شنبه؟

بازی بسیار مهمی است اما هنوز باید برای فصل آماده شویم. من نمی توانم منکر این حقیقت شوم که پس از این بازی، فصل آغاز می شود. باید پیش فصل خود را تا شروع فصل ادامه دهیم.

سوپرجام را تا چه حد جدی می گیرید؟

بازی مهمی است اما برای کل فصل تمرین می کنیم، نمی توان منکر این شد. باید پیش فصل را تا شروع فصل ادامه دهیم و یکشنبه دیداری دوستانه مقابل استراسبورگ داریم. سپس بازی با فولام را در پیش داریم و بازی به بازی پیش می رویم.

تاثیر کاروالیو؟

او بازیکنی تکنیکی و خلاق است و با او لحظات خوب زیادی خواهیم داشت. شب گذشته خوب بود اما او می تواند عملکرد خیلی بهتری داشته باشد. واقعاً با او خوشحال و راضی هستم، او خودش را نشان داده و این نشانه خوبی است.

آینده فیرمینو؟

بابی بازیکنی مهم و حیاتی برای ماست، او قلب و روح این تیم است. همه چیز بسیار خوب به نظر می رسد. او برای ما ضروری است.

اخبار داغ 

والیبال ایران در سودای حضور بین 5 تیم برتر دنیا مهاجم سابق شارلوا به نساجی پیوست / رسمی درخواست کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد برای فسخ قراردادش / ادعای دیلی میل تشویق پوتین از سوی هواداران فنرباحچه در بازی مقابل دیناموکیف

منبع: طرفداری

کلیدواژه: یورگن کلوپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۸۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خنده های یورگن کلوپ پس از گل دوم اورتون به لیورپول / فیلم

لیورپولِ یورگن کلوپ در چارچوب دیداری معوقه از هفته بیست و نهم لیگ برتر به مصاف اورتون رفت که این بازی با برتری 2-0 تافی‌ها همراه شد.

دانلود (0.8MB)

دیگر خبرها

  • سقوط آزاد لیورپول با کلوپ در 45 روز!
  • خشم صلاح: اگه حرف بزنم، آتیش به پا میشه!
  • واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است
  • دعوا و درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ در بازی لیورپول و وست هم / عکس
  • تنبیه به سبک یورگن کلوپ؛ نصف ترکیب لیورپول نیمکت‌نشین شدند
  • این بدترین هدیه‌ای بود که می‌شد به یورگن کلوپ داد!
  • کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم
  • آقای کلوپ لیگ را در گودیسون پارک از دست دادی!
  • خنده های یورگن کلوپ پس از گل دوم اورتون به لیورپول / فیلم
  • اورتون ۲-۰ لیورپول: کلوپ بدون قهرمانی می‌رود!