Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@22:47:04 GMT

کشف ۹۰کیلو حشیش طی یک عملیات ضربتی پلیسی

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۰۸۷۹۰

کشف ۹۰کیلو حشیش طی یک عملیات ضربتی پلیسی

فرمانده انتظامی شهرستان رودان از کشف ۹۰کیلو مواد مخدر حشیش دربازرسی از یک منزل دراین شهرستان خبر داد.

به گزارش مشرق، حسین زارعی فرمانده انتظامی رودان امروز گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودان در راستای مقابله جدی با قاچاق مواد مخدر و مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ با انجام کار اطلاعاتی از قصد بارگیری یک محموله مواد مخدر توسط یک قاچاقچی از یکی از روستاهای تابعه به مقصد بندرعباس مطلع و بلافاصله موضوع را بصورت ویژه در دستور کار قراردادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضایی با تشکیل اکیپی با همکاری یگان امداد شهرستان  به محل اعزام و در بازرسی دقیق از منزل متهم ۹۰کیلو مواد مخدر حشیش کشف و در این رابطه یک قاچاقچی و سوداگر مرگ را دستگیر و یکدستگاه خودرو سواری متعلق به متهم توقیف کردند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت فرمانده انتظامی شهرستان رودان مواد مخدر اخبار حوادث خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۸۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم

فیاض فر دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خاتم گفت: با رصد ماموران انتظامی و وصول گزارش کشت خشخاش توسط افرادی با هویت معلوم در یکی از روستا‌های شهرستان یازده هزار بوته خشخاش کشف و معدوم سازی شد.

وی افزود: دستورات قضائی برای ورود به محل و دستگیری متهمان صادر و مقادیر قابل توجهی از گیاه خشخاش به منظور تهیه ماده مخدر تریاک کشف شد. 

او بیان کرد: مبارزه با مواد مخدر و مشروبات الکلی در هر سطح از تولید، توزیع و مصرف، همواره یکی از اولویت‌های اصلی دستگاه قضایی شهرستان بوده است، چنانچه فرد یا افرادی نسبت به کشت مواد مخدر اقدام نمایند یا زمین و مزارع خود را در اختیار افرادی جهت کشت خشخاش یا شاهدانه برای تولید انواع مواد مخدر قرار دهند، ضمن برخورد قانونی با تمام افراد دخیل در این فرآیند، امکان تعقیب قانونی برای مالک زمین محل کشت هم وجود خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم
  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم
  • ۱۵۰ بسته هرویین در معده ۲ قاچاقچی
  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف ۴۳۰ کیلوگرم تریاک و حشیش از سوی یگان‌ ویژه
  • دستگیری قاتل در پوشش زباله گرد در لرستان
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان