Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@05:02:18 GMT

استیضاح و برکناری شهردار بابل

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۰۸۹۱۶

استیضاح و برکناری شهردار بابل

۹ عضو شورای شهر بابل بعد از ظهر امروز در جلسه استیضاح شهردار بابل، از توضیحات مکتوب و شفاهی شاهین کلانتری قانع نشدند و استیضاح وی رأی آورد و از سمت شهردار بابل برکنار شد.

کلانتری در جلسه امروز، شهردار بابل پاسخ‌های خود را ارائه کرد و در پایان از ۹ رای مأخوذه، ۶ عضو شورای شهر بابل از پاسخ‌های وی قانع نشدند و وی از سمت خود برکنار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرتضی کاردگر رئیس شورای اسلامی شهر بابل نیز در این زمینه گفت: با عنایت به برکناری شهردار بابل در جلسه فوق‌العاده روز پنجشنبه مورخ ۶ مرداد ۱۴۰۱، مهدی کیانی امیری با کسب ۶ رای موافق اعضای شورای اسلامی شهر بابل به عنوان سرپرست شهرداری بابل تعیین شد.

مهدی کیانی امیری متولد ۱۳۵۱ دارای مدرک کارشناسی ارشد جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری است.

وی پیش از این مناصب معاونت اداری مالی شهرداری، شهردار منطقه ۲، شهردار منطقه یک و معاونت خدمات شهری و شهردار بابل را در کارنامه سوابق خود دارندـ

بیشتر بخوانید:

در پرداخت حقوق به کارکنان، معوقه نداریم حجم گل و لای محله‌های امامزاده داوود به چهار متر می‌رسد

۲۳۳۲۳۱

کد خبر 1656063

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استیضاح شهرداری ها شوراهای شهر شهردار بابل شهر بابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۸۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی برای ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه مربوط به جداول از ساعت ۱۴:۳۰ آغاز شد.

با توجه به حد نصاب نرسیدن تعداد نمایندگان برای رأی‌گیری، امکان بررسی جداول وجود نداشت و محمدباقر قالیباف، گفت: تعداد نمایندگان حاضر در مجلس برای رأی‌گیری به حدنصاب نرسیده است و نمی‌توانیم بحث بودجه را دنبال کنیم، لذا پایان جلسه را اعلام می‌کنم.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: جلسه بعدی مجلس فردا (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه) برای ادامه بررسی بخش دوم بودجه تشکیل می‌شود.

کد خبر 6092222 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • گزارش تصویری | بازدید تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از معاونت سیما
  • منع قانونی برای ادامه حضور شهردار قم وجود ندارد
  • لزوم ایجاد یک سایت فرهنگی و هنری در استان البرز
  • جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • قرارداد در چین؛ دلخوری در شورای شهر تهران/ چرا قرارداد زاکانی با چینی‌ها بحث‌برانگیز شد؟
  • شوراها در تاثیرگذاری مردم در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند
  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • جزئیات حواشی ایجاد شده در شورای شهر تهران
  • تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا