Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده فراجا اعلام کرد که پلیس امنیت مناطق سیل زده امام‌زاده داوود (ع) را به طور کامل تامین کرده است.

به گزارش ایران اکونومیست، سردار حسین اشتری، فرمانده کل انتظامی کشور به همراه سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ از مناطق سیل زده امام زاده داوود (ع)  بازدید کرد.

وی در جریان این بازدید گفت: به فرماندهان یگان‌های تخصصی پلیس ابلاغ کردم تا تدابیر لازم برای بسیج تمامی امکانات جهت امداد رسانی به سیل زدگان را اتخاذ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس از همان دقایق نخست وقوع حادثه در محل حضور داشته و نسبت به تامین نظم و امنیت و همچنین امدادرسانی به مردم اقدام کرده است.

اشتری با بیان اینکه پلیس با تمام قوا از اموال سیل زدگان محافظت کرده و در کنار آنها خواهد بود، تصریح کرد: امنیت در مناطق سیل زده برقرار است و مردم عزیز به هیچ عنوان نگرانی بابت اموال خود در این مناطق نداشته باشند.

فرمانده فراجا با بیان اینکه پلیس در تمام شرایط در کنار مردم است، گفت: تا هرزمانی که لازم باشد ماموران پلیس دراین مناطق حضور خواهند داشت.

اشتری درباره تمهیدات ترافیکی در این مناطق نیز اظهارکرد: تمهیدات ترافیکی لازم در این خصوص اتخاذ شده است و مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی در محل حضور دارند. همچنین عوامل یگان‌های ویژه و مأموران پلیس پایتخت نیز در محل حضور دارند و نسبت به تأمین امنیت اقدام خواهند کرد.

امروز سردار حسین رحیمی، رییس پلیس تهران بزرگ، سردارحسن کرمی، فرمانده یگان‌های ویژه فراجا، سردار سید تیمور حسینی، جانشین پلیس راهور فراجا، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ و ... نیز در محل سیل امام‌زاده داوود حضور داشتند.

سردار اشتری و سردار رحیمی در بازدید از مناطق سیل زده

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: سردارحسین رحیمی ، سرهنگ جلیل موقوفه ای ، سردار سید تیمور حسینی ، سردار حسین اشتری ، فراجا ، سردار اشتری ، پلیس پیشگیری تهران ، سردار حسین رحیمی ، پلیس راهور فراجا ، پلیس تهران بزرگ ، سیل تابستانی ، سیل امام‌زاده داوود

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سردار حسین اشتری فراجا سردار اشتری پلیس پیشگیری تهران سردار حسین رحیمی پلیس راهور فراجا پلیس تهران بزرگ سیل تابستانی سیل امام زاده داوود امام زاده داوود مناطق سیل زده سردار حسین حسین رحیمی تهران بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۸۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس هرمزگان، سردار علی اکبر جاویدان شامگاه شنبه در تشریح جزییات این طرح افزود: در راستای مقابله جدی و بی امان با قاچاقچیان سوخت و به منظور جلوگیری از هدر رفت سرمایه ملی، روز گذشته طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق سوخت به صورت همزمان در مناطق «خانسرخ، سورو، نخل ناخدا و روستای دهنو» بندرعباس اجرا شد.

وی بیان کرد: دراین طرح که با اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی های هدفمند اجرا شد، در مجموع ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی هرمزگان اظهار کرد: همچنین مقادیری مشروبات الکلی، ۴۲۳ جفت کفش و یک دستگاه موتورسیکلت سنگین و پنج دستگاه خودرو شوتی در امر قاچاق نیز از قاچاقچیان به دست آمد.

وی با بیان اینکه در این طرح ضربتی ۱۰ فروند «تشتک فایبرگلاس قایق موتوری» نیز توقیف شد، اظهار کرد: در این رابطه تعداد ۱۳۷ نفر که از تبعه بیگانه غیرمجاز و بدون مجوز اقامت بوده و در تهیه و قاچاق سوخت فعالیت داشتند، دستگیر شدند و هماهنگی های لازم جهت بازگشت آنان به کشورشان انجام شده است.

سردار جاودان با تاکید بر استمرار طرح های عملیاتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق و قاطعیت پلیس در اجرای این طرح ها از مردم استان خواست در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه دپو (انباشت) و یا قاچاق کالا، سوخت و موادمخدر مراتب را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد
  • افزایش حضور روانشناسان در بخش‌های مختلف پلیس
  • آیت‌الله مکارم‌شیرازی: پلیس طرح نور را با قدرت ادامه دهد
  • سخنان مهم سردار رادان درباره جزئیات اجرای طرح جدید حجاب
  • بازدید رئیس جمهور از مناطق جنوب غرب تهران
  • سردار اشتری: شهید حجازی از بازوان اصلی محور مقاومت بود
  • سردار اشتری: شهید حجازی دارای سبک فرماندهی بود
  • سردار رادان: در طرح نور به‌دنبال حجاب و عفاف و صیانت از دختران و خواهران خودمان هستیم/ شهادت می‌دهم که رئیس قوه قضائیه در حمایت از طرح حجاب و عفاف مردانه کنار ما بوده/ شهادت می‌دهم رئیس‌جمهور از ما حمایت کرده است
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • هشدار مهم سردار رادان به رؤسای پلیس درباره توقیف خودروها