Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@23:12:31 GMT

هیات دولت به شهرستان‌های فاقد پروژه توجه ویژه کند

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۰۹۰۹۴

هیات دولت به شهرستان‌های فاقد پروژه توجه ویژه کند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسن لطفی عصر امروز در شورای اداری با حضور رئیس جمهور با بیان اینکه ما به دین مبین اسلام؛ مقام معظم رهبری، کشور اسلامی ایران، شهدا و استان همدان افتخار می‌کنیم اظهار کرد: ما به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و خون شهدا در زمینه‌های علمی، فناوری، پزشکی، زیرساخت‌های پزشکی، امنیتی، فنی، عمرانی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. رشد فزاینده داشته‌ایم که باید قدر آن را بدانیم.

وی افزود:  از استاندار همدان تشکر می‌کنم در زمینه بهداشت، درمان، اشتغال و فیبر نوری ما را کمک کردند و ۹۵ میلیارد تومان از محل ماده ۵۶ اختصاص دادند.

نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: گرانی لحظه‌ای و افسارگسیخته، سفره کارگران و حقوق بگیران را کوچکتر کرده که حل این مشکل نیاز به عنایت ویژه و توجه خاص به اقشار ضعیف جامعه دارد.

وی با اشاره به اینکه از سفرهای استانی رئیس جمهور تشکر می‌کنم ادامه داد: اولویت سفر با تکمیل پروژه‌های ۵۰ درصد است، اما در شهرستان‌های محروم استان پروژه‌ای شروع نشده که تکمیل شود بنابراین از محضر شما پیوست عدالت‌محوری در سفر استانی داریم تا به شهرستان‌هایی که پروژه ندارند، توجه ویژه شود.

لطفی خاطرنشان کرد: برای شهرداری‌ها و دهیاری‌های بودجه دیده نشده و اگر هست، کمرنگ است،  بنابراین مصوبات سفر را برای دهیاری‌ها و شهرداری‌ها نیز در نظر بگیرید.

وی در ادامه سخنانش گفت: ۱۹ هزار میلیارد تومان بودجه داشتیم که ۲۸ اسفند ماه ابلاغ شد و امکان کار را گرفت که تقاضای بررسی این موضوع را دارم.

نماینده رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: فرمانداران دستشان خالی است بنابراین تقاضای ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای همه شهرستان‌ها را دارم یعنی برای هر شهرستان ۵۰ میلیارد تومان در نظر بگیرید.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه در سالروز حماسه مرصاد میزبان ریاست جمهوری و هیات همراه هستیم افزود: از مرصاد با موفقیت عبور کردیم اما همچنان با گردنه‌های اقتصاد، فساد، مسائل اجتماعی، فتنه و فساد، تنبلی و سستی برخی از مدیران مواجه هستیم.   

احداث تونل از واجبات گردنه اسدآباد به عنوان راه ارتباطی غرب کشور است

کیومرث سرمدی با بیان اینکه به همدان کمتر توجه شده است تصریح کرد: بیکاری، کشاورزی شکننده مشکلات اساسی استان و شهر ماست و امید است که حضور شما باعث شود کارهای موثر انجام شود.

وی با اشاره به اینکه اسدآباد از نظر اشتغال گرفتار است ادامه داد: ۴ هزار جوان بیکار، دو ابرپروژه مهم، پروژه کنارگذر اسدآباد چندین سال است که ناتمام مانده و راه‌های شهرستان مضمحل شده است که باید فکری به حال آن شود.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه راه‌های شهرستان مشکلات بسیاری دارد خاطرنشان کرد: احداث تونل از واجبات گردنه اسدآباد به عنوان راه ارتباطی غرب کشور است و مطالعه اولیه آن با ۱.۵ میلیارد اعتبار انجام شده و در وزارت راه و شهرسازی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه حوزه آب شرب اسدآباد مشکل دارد گفت: ساعت‌ها قطعی آب داریم و شرمنده مردم هستیم، از سوی دیگر کشاورزان ما به دلیل خشکسالی و نبود صنایع تبدیلی با مشکلات بسیاری مواجه هستند.

سرمدی با بیان اینکه کامیون‌داران توان نوسازی ناوگان خود را ندارند اظهار کرد: نیازمند تکمیل بیمارستان نیز هستیم ما تنها یک مرکز درمانی و یک بیمارستان داریم، همچنین دانشگاه فرهنگیان، خوابگاه دختران و دانشگاه شهید مقصودی نیاز به توجه دارد.

انتهای پیام/ 89040/

منبع: فارس

کلیدواژه: عدالت محوری حل مشکل اشتغال ساخت پروژه در شهرستان ها مجلس شورای اسلامی میلیارد تومان شهرستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۹۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده ٢ شهرستان استان یزد در حال پیگیری برای تبدیل به فرمانداری ویژه

 

رستگاری در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد با اشاره به اینکه از ابتدای دولت سیزدهم 

با پیگیری ۳ نماینده، پرونده ارتقا ۳ شهرستان از استانداری یزد به دفتر تقسیمات کشوری وزارت کشور  ارسال شده است، گفت: یکشنبه گذشته، اولین درخواست موافقت و مجوز فرمانداری ویژه شهرستان اردکان توسط هیت وزیران  صادر شد.  

وی اظهار داشت: این کار با پیگیری مجدانه نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، استاندار یزد و وزیر کشور و نظر مساعد هیئت دولت به نتیجه رسید.  

مدیر کل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد گفت: پرونده شهرستان‌های یزد و میبد هم برای تبدیل به فرمانداری ویژه در حال پیگیری است.  

دیگر خبرها

  • از توجه ویژه به توسعه روابط فرهنگی با همسایگان تا طرح مساله غزه در اجلاس باکو
  • مبارزه با سن مادر غلات در بیش از ۲۵ هزار هکتار از مزارع اسدآباد
  • اخبار سیاسی ۱۲ اردیبهشت؛دیدار معلمان با رهبر انقلاب/افزایش ۳۵درصدی حقوق حداقل‌بگیران بازنشستگان
  • خلجی: استان تهران یکی از استان‌های محروم است
  • فرمانداری نائین به فرمانداری ویژه تبدیل شد
  • پرونده ٢ شهرستان استان یزد در حال پیگیری برای تبدیل به فرمانداری ویژه
  • تقویت و تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن اولویت مدیران شهرستانی باشد
  • افزایش دو برابری سطح زیرکشت کلزا در اسدآباد
  • همزمان با هفته کارگر از کارگران نمونه خلیل‌آباد تجلیل به عمل آمد
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس