Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدمهدی اسماعیلی عصر امروز در شورای اداری استان همدان با حضور رئیس جمهور اظهار کرد: در کبودراهنگ، تکمیل جاده‌های مواصلاتی بسیار مهم است، دو مسیر بسیار مهم جاده خلعت‌آباد و قیدار باید دوبانده شود تا فوتی‌ها کاهش یابد که مسأله در ردیف بودجه قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه مسأله مهم دیگر زمین‌های اوقافی شهرستان است افزود: پس از شورای اداری جلسه ویژه‌ای گذاشتیم، این مسأله سال‌هاست این منطقه را آزار می‌دهد، که اگر برطرف شود، خبر خوبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه میزان اعتباراتی که دولت به پروژه‌های استان داده در ۳۰ استان رتبه دوم را به لحاظ حجم و میزان عدد دارد تصریح کرد: ۷۰ میلیارد تومان بودجه برای کتابخانه‌های عمومی اختصاص دادیم تا به تقاضای تکمیل کتابخانه‌ها پاسخ دهیم. 

وی در پایان از تکمیل مجتمع‎‌های فرهنگی هنری و موزه‌ هنرهای معاصر نیز خبر داد.

انتهای پیام/ 89040

منبع: فارس

کلیدواژه: وزیر ارشاد سفر رئیس جمهور کبودراهنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۹۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، بیگ محمدی رییس سازمان حمایتی ایثارگران کشور در سفر به شهرستان بختگان از بیمارستان نیمه تمام ۳۲ تختخوابی این شهرستان بازدید کرد.

این مرکز درمانی با کمک‌های دولتی و خیران در حال ساخت است و  بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد .

رییس سازمان حمایتی ایثارگران کشور گفت:  ۲۵ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان نیمه تمام ۳۲ تختخوابی و مبلغ ۱۵ میلیارد تومان  برای حل مشکلات فرهنگی این شهرستان اختصاص داده شد.

بیگ محمدی افزود: بیمارستان ۳۲ تختخوابی نیمه اول امسال در شهرستان بختگان به بهره برداری می‌رسد.

وی همچنین از گلزار شهدا و یادمان شهدای گمنام مرکز شهرستان بازدید کرد و  با حضور در جلسه شورای اداری از نزدیک با مشکلات مختلف شهرستان آشنا شد.

دیگر خبرها

  • تونس حوزه هنری را نماینده تئاتر ایران می‌داند/مفاهیم مشترک تئاتری
  • تحقق ۱۰۳ درصدی تولید در پتروشیمی ایلام
  • افتتاحیه نمایشگاه «در ستایش سعدی» در موزه خوشنویسی ایران
  • بررسی سیر تحول هنرهای قرآنی/ اهمیت نگاه میراث فرهنگی به هنر قرآنی
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربند ایلخچی
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • افزایش ۱۰۰ درصدی اکتشاف سنگ آهن در معادن سنگان خواف
  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان