Web Analytics Made Easy - Statcounter

خسرو کیانی گفت: اکثر منازل در روستای بارده براثر حجم بالای بارندگی دچار آبگرفتگی هستند، برخی تخریب شدند و تعدادی از پل‌ها در مسیر رودخانه‌ها نیز تخریب شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز; خسرو کیانی مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری، امشب در جمع خبرنگاران این استان، اظهار کرد: همانگونه که پیش‌بینی شده بود، بارندگی‌های امروز عصر با شدت بسیاری در اکثر نقاط استان به وقوع پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در بیشتر نقاط چهارمحال و بختیاری گزارش بارندگی داشتیم، افزود: شدت بارندگی‌ها تا این لحظه در برخی نقاط استان برای مثال روستای بارده و روستاهای اطراف شهرستان بن شدت بسیار بیشتری داشته است.

مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در حال حاضر روستای بارده در محاصره سیل است اما خوشبختانه خطر جانی اهالی روستا را تهدید نمی‌کند و مردم در مناطق امن اسکان داده شده‌اند.

کیانی با بیان اینکه طبق اعلام هواشناسی بارندگی‌ها همچنان ادامه دارند، عنوان کرد: همچنین بر اساس گزارش‌های رسیده ۵۰ میلی‌متر باران در عرض کمتر از ۴۵ دقیقه در روستای بارده باریده و آب‌ها از سراسر مسیل‌ها جاری شده است.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه شرایط تحت مدیریت و کنترل است، نیروهای امدادی همچون هلال احمر، سپاه، نیروهای خدماتی مثل آب، برق، گاز و... در محل روستا حضور دارند.

مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در شهرستان‌های کوهرنگ، بروجن و شهرکرد گزارش آبگرفتگی معابر داشتیم اما خوشبختانه تا این لحظه گزارشی از تلفات جانی مخابره نشده اما خسارت مالی در روستای بارده بسیار زیاد است.

کیانی بیان کرد: اکثر منازل دچار آبگرفتگی هستند، برخی تخریب شدند و تعدادی از پل‌ها در مسیر رودخانه‌ها نیز تخریب شدند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری روستای بارده تخریب شدند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۹۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هجوم ملخ ها به مزارع روستای لندی منطقه میانکوه

وحید طهماسبی گفت: در بازدید‌های صورت گرفته آفت ملخ‌ها به مزارع کشاورزی روستای لندی حمله کرده و در حال گسترش است.

مدیر جهاد کشاورزی اردل افزود: پایش مزارع گندم و جو برای مقابله با افت ملخ‌ها انجام شد.

بیشتر بخوانید

مبارزه با آفت ملخ در هزار هکتار از اراضی کشاورزی چهارمحال و بختیاری

وی اظهار کرد: کارشناسان مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان و مرکز جهاد کشاورزی میانکوه در حال رصد و پایش این مناطق هستند و هر جایی که جمعیت به حدی برسد در همان محل کانون کوبی می‌شوند یعنی در همان نقطه سم پاشی صورت می‌گیرد.

طهماسبی ادامه داد: این آفت ابتدا از منابع طبیعی شروع به خسارت می‌کند و بعد وارد مزارع می‌شود و مدام میزبان عوض می‌کند و به همین دلیل میزان خسارت دقیق آن مشکل است و مناطق بعدی نقاطی است که در مجاورت کانون‌ها قرار دارد و بسته به میزان خوش خوراکی میزبان متغیر است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • نشان طلای رقابت‌های جام جهانی در دستان دختر چهارمحال و بختیاری
  • چهارمحال و بختیاری از سه‌شنبه تحث تاثیر سامانه بارشی است
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ شهرستان کیار
  • تامین آب آشامیدنی روستای کهن دژ
  • تأمین آب آشامیدنی کهن دژ در بخش ناغان شهرستان کیار
  • آب آشامیدنی روستای کهن دژ در شهرستان کیار تامین شد
  • هجوم ملخ ها به مزارع روستای لندی منطقه میانکوه
  • افتتاح طرح انتقال آب اراضی کشاورزی روستای سرتنگ محمودی
  • تأمین آب اراضی کشاورزی روستای سرتنگ محمودی
  • بارندگی شدید در زارچ با ثبت کمترین خسارت