Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوینیان گفت:به  دنبال صدور هشدار نارنجی هواشناسی استان زنجان مبنی بر احتمال بارش شدید باران و احتمال جاری شدن سیلاب این اداره کل با تمام ظرفیت خود اعم از نیروهای راهداری و ماشین آلات در قالب تیم های عملیاتی در آماده باش کامل قرار دارند.

او افزود: در این راستا اقدامات پیشگیرانه به منظور برقراری تردد ایمن مسافران در جاده ها و مسیرهای ارتباطی از جمله بازدید از آبراه ها، پل ها و پاکسازی زیر پل ها در محورها توسط راهداران انجام شده است و با توجه به تجربه مدیریت سیل در سنوات گذشته، با تمام توان لجستیکی و اعزام ماشین آلات سنگین براساس  اولویت های مورد نظر، برای مقابله با بحران احتمالی آمادگی لازم را داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: همچنین محورهای مواصلاتی استان از طریق دوربین های نظارتی به صورت آنلاین توسط مرکز مدیریت راه های این اداره کل در حال رصد و پایش می باشد که به محض تغییرات جوی و شروع بارش ها استمرار اقدامات پیشگیرانه در سریع ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

او با تأکید براینکه تمرکز نیروهای راهداری غالبا در مناطقی است که مستعد وقوع سیلاب هستند از شهروندان و کاربران جاده ای خواست تا در شرایط ناپایدار آب و هوایی فعلی از انجام سفرهای غیر ضروری به ویژه در نقاط کوهستانی و حاشیه مسیل ها و رودها خودداری کرده و قبل از انجام سفر از طریق سامانه تلفنی و پیامکی ۱۴۱ از آخرین وضعیت جوی راه ها مطلع شوند.

قزوینیان گفت: شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان به صورت شبانه روزی پاسخگوی تمام مردم و پیگیر هرگونه حوادث احتمالی در راه های استان است.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهداری زنجان وقوع سیل راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۹۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش برداری در ۵۶ مقطع از محورهای ایلام انجام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مهر، سیدزاهدین چشمه خاور با اشاره به اینکه تمام جاده‌های اصلی و فرعی استان باز و تردد خودرو در آنها جریان دارد، گفت: با تلاش نیروهای راهداری ریزش برداری در ۵۶ مقطع از محورهای این استان انجام شد.

وی بیان کرد: با وجود بارش‌های شدید در استان و با تلاش عوامل راهداری همه راه‌های اصلی، فرعی و روستایی این استان باز و تردد در آنها جریان دارد.

وی افزود: براساس گزارش امروز ادارات تابعه و رصد دوربین‌های نظارت تصویری مرکز مدیریت راه‌های استان طی شبانه روز گذشته در هفت محور ارتباطی از شهرهای استان بارش باران گزارش شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام، مجموع نیروهای راهدار درگیر را ۹۱ نفر اعلام کرد و گفت: برای انجام این ریزش برداری ۷۳ دستگاه ماشین آلات بکار گیری شد.

وی ادامه داد: مردم می‌توانند در هنگام سفر با شماره گیری ۱۴۱ از اطلاعات راه‌های استان و کشور مطلع شوند.

کد خبر 6095552

دیگر خبرها

  • ریزش برداری در ۵۶ مقطع از محورهای ایلام انجام شد
  • آماده‌باش هلال‌ احمر زنجان در پی صدور هشدار هواشناسی نارنجی
  • بهسازی آسفالت آزادراه تبریز زنجان آغاز شد
  • آماده‌باش ۴۰۰ راهدار لرستانی با هشدار نارنجی هواشناسی
  • آماده باش مخابرات خوزستان در پی هشدار بارش سنگین و وقوع سیلاب احتمالی
  • اصلاح ۷ نقطه پرتصادف در سیستان و بلوچستان
  • آماده باش مدیریت بحران برای احتمال وقوع سیلاب در ۴ استان
  • فوت راهدار لرستانی حین انجام‌وظیفه
  • آسفالت بیش از ۱۳۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان وبلوچستان
  • هشدار مهم؛ احتمال وقوع سیلاب در این نقاط