Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@14:19:20 GMT

روستای هورباف کوار در محاصره سیل / آبگرفتگی شدید ۲۵ منزل مسکونی

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۰۹۸۳۷

‍‍‍‍‍‍

دریافت 4 MB

به گزارش خبرنگار مهر، معابر روستای هورباف از توابع شهرستان کوار در استان فارس، بر اثر بارش‌های شدید و جاری شدن سیلاب دچار آبگرفتگی شدید شده است.

خلیل عبداللهی مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس در گفتگو با خبرنگار مهر، در این رابطه بیان کرد: آبگرفتگی معابر هورباف در حال مدیریت است.

وی افزود: شب گذشته نیز ۴۰۰ نفر از اهالی زین آباد سنگی شهرستان داراب نیز از محاصره سیلاب نجات یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگار مهر، طبق اظهارات مردمی ۲۵ منزل مسکونی در این روستا دچار آبگرفتگی شدید شده است.

کد خبر 5549955

منبع: مهر

کلیدواژه: سیلاب شهر کوار بارش باران بوشهر سیلاب ویروس کرونا کرمانشاه مدیریت بحران محرم 1401 وقوع سیلاب ماه محرم بارش باران آمار کرونا همدان اردبیل سی امین سفر استانی دولت سیل کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۹۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان منزل در زابل

 سرهنگ  حمید نوری فرمانده انتظامی شهرستان زابل  اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان زابل، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

 وی افزود: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخص گردید ۳ نفر از سارقان سابقه دار اقدام به سرقت در سطح شهرستان می‌نمایند؛ که با شناسایی افراد تشکیل دهنده این باند، ماموران پلیس این شهرستان موفق شدند در دو عملیات هماهنگ، اعضای این باند را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

 سرهنگ نوری با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه سارقان مقدار زیادی لوازم سرقتی به ارزش بیش از ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد، اظهار داشت: متهمان در تحقیقات به عمل آمده پلیس به ۱۶ فقره سرقت لوازم منزل در سطح شهرستان زابل اعتراف کردند؛ و در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده تحویل مراجع قضایی گردیدند.

   
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ‌آغاز فعالیت سامانه بارشی از امشب در فارس‌/ مراقب آبگرفتگی معابر باشید
  • آبگرفتگی معابر شهر ایلام بر اثر شدت بارش باران
  • جاری شدن سیل در شهر مدینه + فیلم
  • تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند
  • امواج بارشی آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد
  • فعالیت امواج بارشی و وزش باد شدید از اواخر وقت امروز در آذربایجان‌غربی
  • احتمال آب‌گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها در ایلام
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • آب گرفتگی معابر شهر بیرجند پس از بارش رگباری باران (فیلم)
  • حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد