Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@01:09:10 GMT

روستاهای نیوک و علویه میبد از جمعیت خالی شد

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۰۹۹۰۶

روستاهای نیوک و علویه میبد از جمعیت خالی شد

محمدحسین میرحسینی پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت که جمعیت روستا در ۲ حسینیه اسکان داده شدند و تعدادی از آنها نیز به خانه های اقوام خود رفتند.

وی، افزود: حجم آب جمع شده از بارندگی‌ها در ۵۰ سال سال اخیر بی سابقه است و با این وجود با تدابیر اندیشیده شده و اقدامات انجام شده تاکنون هیچ گزارشی از آبرگرفتگی و یا رفتن آب به منزل روستاییان و خسارت دیدن آنها نداشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ترمیم مسیر رودخانه و تقویت خاک‌بندها و همچنین اقدام ابتکاری شبکه سازی بین دهیارها برای جلوگیری از خسارت رسیدن به مردم را از جمله اقدامات انجام شده عنوان کرد.

بخشدار دوشن تصریح کرد: تا کنون هیج بندخاکی و سدی شکسته نشده است، مسیر جاده ندوشن هم مسدود اعلام شد تا مردم برای دیدن سیل در مسیرهای روستایی تردد نکنند و باعث خلل در فعالیت‌های نیروهای امدادی نشوند.

وی اضافه کرد : هم اکنون نیروهای امدادی ، مردمی و بسیجی مشغول خدمت رسانی به مردم  هستند و برای کنترل سیل و هر گونه کمک به روستاییان در حال آماده باش می باشند.

ندوشن یکی از بخش‌های شهرستان میبد شامل پنج روستای صدرآباد ،هفتهر ، سورک ، علویه ونیوک است.

میبد شامل سه بخش مرکزی ، ندوشن و بفروییه است و مرکز ۱۰۷ هزار نفری این شهرستان در ۵۰ کیلومتری شمال غربی شهر یزد قرار دارد.

  

برچسب‌ها میبد ندوشن یزد سیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: میبد ندوشن یزد میبد ندوشن یزد سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۹۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سلیمی مفرد ظهر سه شنبه در بازدید از روستاهای سطح بخش آبپخش اظهار داشت: برخی از روستاهای بخش آب‌پخش از جمله چم‌درواهی با توجه به نداشتن دهیاری و اعتبار کم روستا نیازمند توجه بیشتر مسئولان شهرستان هستند.

وی افزود: ۲ روستای چم دوراهی و میاندشت در مسیر اصلی ورودی و خروجی بخش آب‌پخش قرار گرفته‌اند و این موضوع نیازمند توجه بیشتر به ورودی‌های این روستاها به منظور جذب گردشگر است.

سرپرست بخشداری آب‌پخش ابراز داشت: آسفالت بریدگی‌های مسیر اصلی روبروی روستای میاندشت و ورودی این روستا از مهم‌ترین دغدغه‌ها و مطالبات مردم از اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دشتستان است.

کد خبر 6093283

دیگر خبرها

  • «مردم‌محور بودن» اساس و پایه فعالیت در جمعیت هلال‌احمر است
  • تکریم و معارفه روئسای قدیم و جدید هلال احمر شهرستان سلماس 
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • جمع آوری ۳ میلیارد ریال درجشن گلریزان میبد
  • مهار تمساح با دستان خالی!
  • کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • حمایت دانشجویان و استادان دانشگاه میبد از ملت مظلوم غزه
  • مردم‌محور بودن اساس و پایه فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر است
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی