Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال هوادار در اردوی تدارکاتی این تیم در ترکیه حاشیه‌ساز و با همتای خود در تیم نساجی درگیر شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در چند روز گذشته چند باشگاه ایرانی از جمله تراکتور تبریز، نساجی مازندران و هوادار تهران در کمپ گرین پارک کاراتپه اردوی خارجی خود را برپا کرده‌اند و طبیعی است با توجه به محل اقامت مشترک این تیم ها در کمپ گرین پارک، اعضای نساجی، تراکتور  و هوادار با یکدیگر برخورد داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس صبح امروز( پنجشنبه) در سالن غذاخوری و پس از صرف صبحانه، ناگهان ساکت الهامی و تعدادی از دستیارانش به سوی حمید مطهری سرمربی و اسماعیل اسماعیلی سرپرست تیم نساجی مازندران رفته و به زد و خورد پرداختند. الهامی و دستیارش عادل باباپور، مطهری و کمک‌هایش را تهدید کردند که دیگر به آنها اجازه کار در فوتبال ایران را نخواهند داد.

گفته می‌شود، پزشک فصل گذشته نساجی که اکنون همزمان با حضور الهامی در تیم هوادار فعالیت دارد همچنان با باشگاه قائمشهری قرارداد دارد و مطهری در صحبت با این فرد خواستار بازگشت وی به نساجی می‌شود و همین‌ امر دلیل عصبانیت و درگیری الهامی و باباپور  با سرمربی فعلی نساجی بوده است.

باشگاه نساجی مازندران و حمید مطهری سرمربی این تیم قصد دارند در نامه‌ای به سازمان لیگ و ارسال رونوشت آن برای کمیته‌های انضباطی و اخلاق فدراسیون فوتبال با ارائه سند، مدرک و شاهد از سرمربی هوادار شکایت کنند.

مهاجم سابق شارلوا به نساجی مازندران پیوست

 

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال هوادار تیم فوتبال نساجی مازندران تیم فوتبال هوادار تیم فوتبال نساجی مازندران نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۹۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار اخلاقی هاشمی‌نسب برای ناسزا به پرسپولیس

با اعلام کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال مربی تیم استقلال تهران به این کمیته احضار شد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از ‌سایت رسمی فدراسیون، با اعلام کمیته اخلاق، مهدی هاشمی‌نسب مربی تیم فوتبال استقلال جهت ادای پاره‌ای از توضیحات باید روز 26 اردیبهشت ماه در این کمیته حضور داشته باشد.

 به تازگی فیلمی از مهدی هاشمی‌نسب منتشر و در آن ادعا شده است که او هنگام گرم کردن بازیکنان استقلال پیش از بازی برابر ذوب‌آهن الفاظ نامناسبی را در مورد پرسپولیس به کار برده است.

دیگر خبرها

  • بازیکنان پرسپولیس منتظر پیامک ویژه بانکی!
  • مربی استقلال به کمیته اخلاق احضار شد
  • احضار اخلاقی هاشمی‌نسب برای ناسزا به پرسپولیس
  • احضار مهدی هاشمی‌ نسب به کمیته اخلاق
  • احضار هاشمی‌نسب به کمیته اخلاق
  • هاشمی نسب به کمیته اخلاق احضار شد
  • سپاهان از کمدین هتاک و پرسپولیس به کمیته اخلاق شکایت می‌کند
  • حاشیه بازی نساجی و پرسپولیس| چهارمین گل اورنووف به نماینده مازندران/ برخورد گرم الهامی و پیروانی
  • حاشیه بازی نساجی و پرسپولیس| سومین گل اورنووف به نماینده مازندران/ برخورد گرم الهامی و پیروانی
  • اوسمار به ساکت مدیون است