Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@22:39:36 GMT

بقایی: به فکر ۲۰ سال آینده شهر باشیم

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۱۰۰۲۰

بقایی: به فکر ۲۰ سال آینده شهر باشیم

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: از اکنون باید به فکر ۲۰ سال آینده شهر اصفهان در حوزه آب، هوا و انرژی باشیم و به افق‌های بلندتر فکر کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی بقایی بعدازظهر امروز _پنجشنبه ششم مردادماه_ در نشست آینده پژوهی با موضوع تأثیر آینده بهای انرژی بر اداره شهرها که در حاشیه نمایشگاه جامع مدیریت شهری برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مزیت‌های نمایشگاه جامع خدمات شهری این است که سازمان‌ها و نهادها فارغ از برنامه کاری و مالی گرد هم جمع شدند تا به مباحث علمی بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این مسائل علمی هر چه قدر عمیق‌تر و به فضای اجرایی نزدیک‌تر شود، کمک به شهر محسوب می‌شود.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان تصریح کرد: گفت‌وگوهای علمی که با حضور اساتید برگزار می‌شود به پیشبرد و مدیریت شهر کمک می‌کند و باید افق و چشم‌انداز آینده را در این گردهمایی‌ها لحاظ کنیم.

بقایی اضافه کرد: از اکنون باید به فکر ۲۰ سال آینده شهر اصفهان در حوزه آب، هوا، انرژی باشیم و به افق‌های بلندتر فکر کنیم.

کد خبر 591765

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری اصفهان معاون خدمات شهری شهردار اصفهان مهدی بقایی شهر اصفهان اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۰۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهادینه‌شدن باشگاه شهراندیشان در شهرداری و شهر اصفهان پیگیری می‌شود

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان گفت: باشگاه شهراندیشان فرصتی برای مشارکت علاقه‌مندان به موضوعات شهر اصفهان است تا آن‌ها که نسبت به مسائل شهری دغدغه دارند، بتوانند در تصمیم‌گیری‌ها و سیاست‌گذاری‌های مدیریت شهری مشارکت کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا مرتضی نصوحی امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در هشتمین نشست شهراندیشان با موضوع تبیین گفتمان «اصفهان من شهر زندگی» اظهار کرد: هشتمین نشست شهراندیشی با موضوع تبیین گفتمان «اصفهان من شهر زندگی» برگزار می‌شود، درباره این موضوع پروژه‌ای انجام شد که ارائه می‌شود.

وی افزود: پیگیری باشگاه شهر اندیشان را در دست انجام داریم تا در مجموعه شهرداری و در واقع در شهر نهادینه شود.

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان تصریح کرد: باشگاه شهراندیشان فرصتی برای مشارکت علاقه‌مندان به موضوعات شهر اصفهان است تا آن‌ها که نسبت به مسائل شهری دغدغه دارند، بتوانند در تصمیم‌گیری‌ها و سیاست‌گذاری‌های مدیریت شهری مشارکت کنند.

کد خبر 749810

دیگر خبرها

  • کلید رشد آینده خودرو‌های برقی در کجاست؟
  • رونمایی از خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار در اصفهان
  • نهادینه‌شدن باشگاه شهراندیشان در شهرداری و شهر اصفهان پیگیری می‌شود
  • تسهیل در روند اجرای بزرگراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده
  • وزیر صمت: ظرفیت‌های تولید شناخته شده و باید در جستجوی راه‌های صادراتی باشیم
  • «گروسی» به ایران می‌آید
  • کمالوندی: گروسی هفته آینده به ایران سفر می‌کند
  • آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان
  • ۲۲۵ هزار بنای ناپایدار در استان تهران داریم
  • وجود ۷ هزار نقطه بی‌دفاع شهری در اصفهان