Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمدی منش دادستان مرکز استان هرمزگان، مختاری بازرس کل استان هرمزگان و مهرانی مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق استان از نیروگاه سیکل ترکیبی ایسین شهرستان بندرعباس بازدید به عمل آوردند و بحث و تبادل نظر پیرامون سختی ها و مشکلات نیروگاه‌های استان در تولید برق صورت گرفت.

در این بازدید میدانی مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق استان از عملکرد و وضعیت نیروگاه های هرمزگان در تولید برق در زمان پیک بار تابستان سال جاری به صورت تفصیلی گزارشی را ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهرانی با بیان نقش ساخت داخل در تامین قطعات موجود نیروگاهی در سال جاری و بهره مندی حداکثری از پتانسیل شرکت‌های دانش بنیان جهت افزایش توان تولیدی واحدها در نیروگاه‌های ایسین و بخار بندرعباس، افزود: نیروگاه های استان در تولید برق پایدار و مطمئن از آمادگی 100 در صدی برخوردار هستند.

همچنین در این بازدید دادستان مرکز استان و مدیرکل بازرسی استان در خصوص اتصال هر چه سریعتر مخازن سوخت گازوییل نیروگاه ایسین به خط لوله انتقال فراورده های نفتی تاکید و در جهت جلوگیری از هدر رفت انرژی و افزایش توان تولیدی برق کشور و همچنین در راستای پیگیری جدی اجرای طرح توسعه بخش بخار نیروگاه ایسین دستورات لازم را صادر نمودند.

انتهای پیام/ 3728

منبع: فارس

کلیدواژه: احمدی منش نیروگاه ایسین نیروگاه بخار تولید برق در هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۰۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: هدف از این بازدید استفاده از تجربیات جهانی برای ایجاد صنایع پایین دستی، پترو پالایشگاهی و تکمیل زنجیره ارزش در هرمزگان و ایجاد اشتغال پایدار است.
خلیل قاسمی افزود: در این سفر برای طرح توسعه واحد تولید کننده و بسته بندی محصولات صیفی واحد تولیدی پتروپلاستیک پدیده بندر با شرکت طرف چینی قرارداد همکاری بست.
وی گفت: واحد تولیدی آب حیات شهرستان رودان نیز برای احداث خط تولید آب‌های طعم دار قراردادی در این نمایشگاه امضاء کرد.

بیشتر بخوانید؛ رشد صادرات غیر نفتی در هرمزگان
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان افزود: در این سفر به سرمایه گذاران متعهد شدیم که خطوط تولیدی که در کشور مورد نیاز است و تولید نمی‌شوند را در ثبت سفارش و واردات حمایت کنیم.
قاسمی افزود واحد تولید کننده قطعات بتنی و مصالح سبک ساختمانی در بندرعباس نیز به توافقاتی برای خرید فناوری‌های مربوطه دست یافت.
هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان متشکل از مسئولان اقتصادی استان و نمایندگان بخش خصوصی عازم کشور چین شده است.

دیگر خبرها

  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • ارسال بیش از ۳۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه سبلان اردبیل
  • شرکت ملی نفت منطقه تربت‌حیدریه افزون‌ بر ۷۰۰ بازدید انجام داد
  • اتصال دوباره واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی به شبکه سراسری
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
  • ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۲۱۸ نفر از مراجعین در محل نماز جمعه بندرعباس
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • اتصال ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی به شبکه سراسری گاز در کردستان 
  • ضرورت انتقال زندان به خارج از شهر زرند