Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@13:22:00 GMT

آخرین وضعیت محور هراز بعد از انسداد به دلیل سیل

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۱۰۱۸۵

آخرین وضعیت محور هراز بعد از انسداد به دلیل سیل

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران درباره آخرین وضعیت محور هراز ، اظهار کرد: محور هراز کماکان مسدود است.

وی با اشاره به اینکه محور هراز از شب گذشته مسدود شد، افزود: بیشتر از ۲۰ ساعت از انسداد محور هراز می‌گذرد و همچنان این محور مسدود است.

*بازگشت آرامش نسبی به جاده هراز پس از سیلاب

سیدعباس حسینی فرماندار ویژه شهرستان آمل از بازگشت آرامش نسبی و تخلیه بار ترافیکی ناشی از سیلاب در محورهراز خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید عباس حسینی در بازدید از محور هراز که از شامگاه گذشته به دلیل سیلاب مسدود شده بود، گفت: با تلاش نیروهای راهداری، پلیس راه، جمعیت هلال احمر و نیروهای مردمی و با حضور معاون فرماندار و بخشدار لاریجان از زمان بروز حادثه در محور، آرامش نسبی به این محور  حاکم شده است.

فرماندار ویژه آمل تصریح کرد: از صبح امروز با اعلام بروز سیل در محور هراز، نیروهای امدادی و انتظامی در منطقه حاضر شده و نسبت به رفع خسارت های ایجاد شده اقدام کردند که در این راستا با توجه به مسدودی مسیر تجهیزات و ماشین آلات راهداری، بخشداری و بخش خصوصی حاضر در منطقه، مسیر به صورت موقت بازگشایی شده تا خودروهای در مسیر مانده هدایت شوند.

وی از اعزام چندین خودروی کمک رسان شامل لودر و کامیون برای تخلیه گل و لای ایجاد شده در مسیر از استان و شهرستان به مسیر مسدود شده از صبح امروز خبر داد و گفت: این سیلاب خسارت هایی به منطقه وارد کرده است اما خوشبختانه تلفات جانی نداشت و خسارت ها به حوزه راه و تاسیسات بوده است.

حسینی یادآور شد: نیروهای هلال احمر در کنار فعالیت بازگشایی مسیر، به مردم گرفتار شده در سیل کمک های تعذیه ای ارایه دادند.

 

 

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس پلیس راه مازندران محور هراز انسداد جاده شمال سیلاب محور هراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۰۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر | سیلاب در منطقه دشتیاری

آفتاب‌‌نیوز :

سیلاب مکرر و خسارت زا در طول سال‌های گذشته، باعث ایجاد وضعیت نامطلوبی برای مردم در منطقه دشتیاری سیستان و بلوچستان شده است.

عدم ساخت و ساز مناسب مردم را با مشکلات جدی روبرو کرده است، بخشی از آنان خانه و محل زندگی خود را ترک کرده اند و آن‌ها که باقی مانده اند به نوعی عادت کرده‌اند که با سیل همزیستی کنند.

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق باعث تغییر معادلات بین‌المللی و منطقه‌ای شد
  • مسیر ویژه خیابان جمهوری ساماندهی شد
  • عملیات انفجار محور دولت‌آباد - بحرآسمان را مسدود کرد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس و هراز
  • محور کندوان از بالای طویر مسدود می شود/ ترافیک سنگین مسیر جنوب
  • اطلاعیه انفجار و مسدودی مسیر در جیرفت
  • مسدود شدن ۲۹۰ کارت سوخت در کردستان
  • مسدود شدن میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم
  • تصاویر | سیلاب در منطقه دشتیاری
  • مسیر میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم مسدود است