Web Analytics Made Easy - Statcounter

باور نادرست مردها درباره زنان کدامند؟ زن ها سیری ناپذیرند حفظ و نگهداری زن ها مشکل است زن ها می خواهند مردها را کنترل کنند زن ها حسود هستند زن ها زیاده از حد احساساتی هستند زن هایی که قوی و توانا هستند نیاز ی به توجه و مراقبت ندارند یک باور نادرست مردها درباره زنان این است که آنها آزادی مرد را مختل میکنند

به گزارش اقتصاد آنلاین، هنگامی که مردی با زنی رابطه دارد که به طرزی خود آگاه یا نا خود آگاه به یکی از باورهای نادرست زیر اعتقاد دارد، خود را درگیر نبردی بی امان با او میبیند تا در برابر کلیشه هایی که هیچوقت ارتباطی با او ندارد، از خود دفاع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در زیر به هفت باور نادرست مردها درباره زنان اشاره شده است.

باور نادرست مردها درباره زنان کدامند؟ زن ها سیری ناپذیرند

“هرگز نمیشود زنها را خوشحال و راضی کرد، پس اصلا چرا خودمان را اذیت کنیم؟ “، “اول این را میخواهد، بعد چیز دیگری را، خواسته هایش تمامی ندارد”، “زن ها مدام نق میزنند و از غرغر کردن سر مردان انرژی میگیرند”.

در واقع وقتی که مردها به نیاز و خواسته همسرشان گوش میدهند یا تلاش او را مبنی بر بهبود رابطه میبینند ( ممکن است با سرزنش و گله و شکایت همراه باشد)، فقط و فقط یک چیز را میبینند که زن ها هیچ وقت راضی نمی شوند.

در اصل زن ها به دنبال آن هستند که همه چیز را اصلاح و بهتر کنند. هر گاه زنی برای بهبود رابطه پیشنهادی دارد به این معنا نیست که شما را سرزنش میکند یا انتقاد میکنن، بلکه به این معناست که متعهد است که رابطه اش را به رابطه ای مطلوب تبدیل میکند. این باور نادرست مردها از باورهای شایع است.

حفظ و نگهداری زن ها مشکل است

” حفظ زن ها خیلی کار می برد – واقعا آدم را خسته می کند”، “زن ها خیلی سفت و سخت و پر توقع هستند”، “رابطه با زن ها مشکل است”.

 در واقع حفظ و نگهداری یک رابطه صمیمی مشکل است.  زن ها استانداردهای بالایی برای روابط صمیمی خود دارند، نه از آن جهت که ایراد گیر و پر توقع هستند، بلکه از آن جهت که عمیقا متعهد و پایبند به عشق خود بوده و میخواهند موفق باشند.

زن ها می خواهند مردها را کنترل کنند

” زن ها می خواهند آدم را کنترل کنند و همه جا آنها را تعقیب کنند”، “محال است زن ها نسبت به چیزی بی خیال شوند. آنقدر به آدم گیر می دهند تا سرانجام کاری را که می خواهند، برای شان انجام دهی”، ” زن ها دوست دارند از آدم یک نوکر و بله قربان گو و زن ذلیل بسازند”.

 این یک باور نادرست مردها درباره زنان میباشد. در واقع زن ها میخواهند آنچه در توان دارند از روی عشق به همسر و رابطه شان بدهند. حال به هر شکل که باشد:

سازماندهی نظرات، پیشنهادها، جایگزین ها و… هنگامی که مرد این تلاش زن را به معنای تلاش برای مغلوب کردن یا کنترل او تعبیر میکند، در واقع اساسی ترین جلوه های عشق زن نسبت به خود را پس زده است.

زن ها حسود هستند

“زن ها خیلی حسود هستند. انگار میخواهند مردها را تصاحب کنند”، “همه زن هایی که میشناسم از این وحشت دارند که روزی کسی مرد زندگیشان را از آنها بدزدد”، “مرد های بیچاره حق ندارند با زن دیگری حرف بزنند، وگرنه زنشان حسادت میکند”، ” زن ها بدشان نمی آمد چنانچه میتوانستند ما را در غل و زنجیر کنند و چشمان مان را ببندند تا اصلا نتوانیم به زن دیگری نگاه کنیم”.

در واقعیت زن ها رابطه و پیوند خود و همسرشان را با خطر و تهدیدی مواجه میبینند و به این دلیل با حالتی تدافعی برخورد میکنند. زن ها میخواهند محافظ و نگاهبان روابط صمیمی و نزدیک خود با همسرشان باشند.

زن ها زیاده از حد احساساتی هستند

“زن ها خیلی نازک نارنجی و زودرنج هستند و با کوچکترین چیزی ناراحت میشوند”، زن ها فقط احساس دارند.

از تفکر و منطق و اینطور حرف ها خبری در آن ها نیست. به همین دلیل سریع به همه چیز واکنش نشان میدهند”، “زندگی با زنان مثل یک ملودرام احساساتی است”.

زن ها با احساسات خود در تماس هستند و نمیتوانند به سرعت و سهولت مردها احساسات خود را خاموش کنند و این به این معنی نیست که زنها احساسات افراطی و زیادی دارند.

زن ها از لحاظ فیزیکی، روحی، احساسی، عاطفی و روانی حساس تر هستند و همین احساساتی بودن باعث میشود که بتوانند مردها را بپرستند و احساسات خوبی در آنها تولید کنند.

زن هایی که قوی و توانا هستند نیاز ی به توجه و مراقبت ندارند

دیگر باور نادرست مردها درباره زنان این است که ” زن هایی که خیلی قوی و مستقل و موفق هستند نیازی به مردها ندارند و بهتر است که تنها زندگی کنند”، “او خیلی قوی است و از پس همه چیز بر می آید”، “زن های مستقل نیازی به شوهر ندارند”.

در واقع به این دلیل که زنها قوی و مستقل هستند، لزوما به این معنی نیست که نیاز به حمایت و مراقبت ندارند. اشتباهی که مردان مرتکب میشوند این است که قدرت و توانایی را با خود کفایی اشتباه میگیرند.

صرف اینکه زن ها در یک یا چند مورد احساس توانایی و لیاقت میکنند و به کمکی احتیاج ندارند به این معنا نیست که هیچ گاه به کمک کسی احتیاج پیدا نمی کنند.

گاهی اوقات زن ها دوست دارند قدرت، توان، حمایت و مراقبت یک مرد را احساس کنند و این باعث ایجاد احساس امنیت و ارزشمندی در زن ها میشود.

یک باور نادرست مردها درباره زنان این است که آنها آزادی مرد را مختل میکنند

“همین که ازدواج کنی پاهایت در غل و زنجیر میروند”، ” همین که به زنی تعهد دادی، دیگر زندانی او خواهید بود، تا بوده همین بوده”، “زنها دوست دارند مرد را کنترل کنند که هر گونه تفکر مستقلی را از او سلب کنند”.

دیگر باور نادرست مردها این است که آنها احساس میکنند اگر تسلیم خواسته های یک زن شوند، مثلا موافقت کنند هنگامی که به مقصد رسیدند به آنها زنگ بزنند یا درباره موضوعی که مطرح کرده با آنها صحبت کنند و نظر او را به حساب بیاورند، یعنی آزادی خود را از دست داده اند.

 در واقع زن ها دوست دارند رابطه ای متعهدانه و صمیمانه ایجاد کنند. زن ها هرگز سعی نمیکنند چیزی را از مردشان سلب کنند. بر عکس آنها میخواهند عشق، فداکاری، از خود گذشتگی، تعهد، پای بندی و وفاداری خودشان را به مردشان هدیه بدهند.

منبع: ویکی روان لینک کوتاه لینک کپی شد ۰ این مطلب برایتان مفید است؟ ارسال نظر زندگی مشترک مردان زناشویی افکار نادرست باور غلط مردان اخبار مرتبط راه و رسم دلداری دادن به همسر ۱۴۰۱/۵/۴ نشانه های زندگی با یک زن خودشیفته ۱۴۰۱/۵/۲ راز زن و شوهرایی که همه حسرت زندگیشونو میخورن ۱۴۰۱/۵/۲ برخورد درست با بی محلی شوهر ۱۴۰۱/۵/۲ دروغ هایی که زنان به مردان زیاد می گویند!! ۱۴۰۱/۴/۳۱ ۸ کار ساده برای ساخت یک رابطه قوی با همسر ۱۴۰۱/۴/۳۱ آخرین ویدیو ها تمرین سخت محمدرضا گلزار در باشگاه + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ ۲۳:۲۹ بارش‌های مرگبار مانسون امارات را هم زیر آب برد + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ ۲۳:۲۳ سیل در روستاهای ابهر تراکتور را با خودش برد! + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ ۲۳:۰۵ روستای علویه از جمعیت تخلیه شد + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ ۲۲:۲۵ دفاع پاول از افزایش نرخ بهره؛ آمریکا وارد رکود نمی شود ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ ۲۲:۰۸ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی سامسونگ گوشی اپل، آیفون گوشی شیائومی ارسال نظر

خرید نرم افزار هلو صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال خرید تتر خرید بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۱ قیمت مسکن آخرین خبر ها ۲۳:۵۳ اعلام محدودیت در محور کوهسار _ جاده امامزاده داوود(ع) ۲۳:۵۰ اقتصاد آمریکا در رکود؟ / رشد اقتصادی منفی در دومین فصل متوالی ۲۳:۴۲ پنجره پورتو به خاطر طارمی بسته شد! ۲۳:۳۷ دعوای فیزیکی دو سرمربی لیگ برتر فوتبال + جزییات ۲۳:۲۹ اگر چیزی وارد گوشمان شد چه کنیم؟ ۲۳:۱۳ هراز از آخر امشب مسدود می شود ۲۳:۱۲ فوت و فن آرایش ماندگار صورت در هوای گرم به سبک آرایشگرها ۲۲:۵۳ مردان کوتاه قد چطور لباس بپوشند بهتره؟ ۲۲:۵۰ با این نشانه ها شخصیت دختران را بهتر بشناسید ۲۲:۳۵ چند توصیه برای پیشگیری از تب کریمه کنگو ۲۲:۱۴ اینطوری ذهن ثروتمند داشته باش تا پولدار بشی ۲۲:۱۲ صادرات غیرنقتی در ۴ ماهه به ۱۷ میلیارد دلار رسید ۲۲:۱۲ چطور کودک را اجتماعی تربیت کنیم؟ ۲۲:۰۸ دفاع پاول از افزایش نرخ بهره؛ آمریکا وارد رکود نمی شود ۲۱:۵۳ بارش شدید باران در تهران + فیلم ۲۱:۴۱ راه دور کردن موش از خانه بدون سم و تله ۲۱:۳۳ سند جامع همکاری اقتصادی ایران بلاروس تنظیم می شود ۲۱:۲۱ موازنه مثبت تنها راه سیاست خارجی ایران ۲۱:۱۴ استقبال بازدیدکنندگان از غرفه گروه فولاد مبارکه در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی ۲۱:۰۶ بورس، مرداد را بد شروع کرد / سنگین ترین افت هفتگی شاخص کل در سال ۱۴۰۱ ۲۱:۰۲ ممنوعیت ورود به شهرستان شمیرانات ۲۰:۵۹ هم اکنون بارش شدید باران در بزرگراه قم تهران + فیلم ۲۰:۵۱ دلار لبخند می زند! ۲۰:۵۰ وزنتو بگو تا بگم روزی چند لیوان آب باید بخوری ۲۰:۴۷ با حمایت همراه اول، تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران قهرمان جهان شد ۲۰:۴۳ ساخت دو پتروپالایشگاه ۳۰۰ هزار بشکه‌ای در کشور ۲۰:۳۴ ستاره تیم ملی به تراکتور پیوست ۲۰:۲۴ هشدار صندوق بین المللی پول؛ جهان در سیاه چاله رکود ۲۰:۲۰ تترهای خود را ۱۸ روزه دو برابر کنید! ۲۰:۱۶ راز زیبایی سلبریتی ها چیست؟ عکس ۲۰:۰۶ اثر عجیب بچه دار شدن روی مردان! ۲۰:۰۲ برخی افراد با زدوبند از بانک‌ها تسهیلات دریافت می کنند ۱۹:۵۸ همه رستوران های حاشیه رودخانه ها در شمال تهران تعطیل شد ۱۹:۵۳ طرز تهیه برگه زردآلو خونگی با فرمول بازاری ها ۱۹:۳۱ مسیر دربند مسدود شد ۱۹:۱۶ آیا سیل امام زاده داوود به آزادراه تهران-شمال نیز خسارتی وارد کرده؟ ۱۹:۰۶ چگونه وام بدون ضامن با پشتوانه سهام بگیریم ۱۹:۰۲ برای افزایش تولید ۷۰۰ تنی نیاز به ۲۵ هزار دستگاه معدنی داریم ۱۸:۴۰ خطر وقوع سیل در سه روز آینده ۱۸:۰۰ قیمت لپ تاپ اپل (جدول مشخصات) ۱۷:۲۹ در بازار آشفته انرژی، کشورها مشتاقند نفت ایران را خریداری کنند ۱۷:۲۶ قیمت برنج مصوب سال ۱۴۰۱ به زودی اعلام می شود ۱۷:۲۵ بومی سازی یکی از قطعات مهم تولید ریل در ذوب آهن اصفهان ۱۷:۲۴ راز خانم هایی که خونشون همیشه آماده مهمونه ۱۷:۱۸ پیشنهاد رسمی فنرباغچه برای جذب طارمی ۱۷:۱۵ اپل آخرین ردپای سیلیکون اینتل را از مک هایش حذف کرد ۱۷:۰۵ تصاویر عجیب از انبار خودروهای لاکچری در گمرک بوشهر ۱۷:۰۰ یارانه نقدی یا کالابرگ؟ ۱۶:۵۶ نکته قابل تامل در مورد مواد غذایی قاچاق و بلایی که سر آن ها می آید! ۱۶:۴۲ ولخرجی شریک زندگی، روی شما هم اثر می‌گذارد اقتصادآنلاین حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه تبلیغات ارز دیجیتال

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: زندگی مشترک مردان زناشویی افکار نادرست باور غلط مردان کنترل کنند دوست دارند زن هایی زن ها خیلی ۱۴۰۱ ۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۰۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) رئیس دانشگاه شهید بهشتی: در اتفاقات ۱۴۰۱، پلیس ایران وارد هیچ دانشگاهی نشد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) رئیس دانشگاه شهید بهشتی: در اتفاقات ۱۴۰۱، پلیس ایران وارد هیچ دانشگاهی نشد
  • رسم نادرست تیراندازی در عروسی پرواز‌های یک استان را لغو کرد!
  • مردان بایرن نگاه کنند: اینطوری قهرمان می‌شوند
  • آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های تعهدات ارزی سال ۱۴۰۱ اعلام شد
  • آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های ایفای تعهدات ارزی سال ۱۴۰۱ اعلام شد
  • علی ربیعی: حدود 5 میلیون نفر در دانشگاه‌ها در حال تحصیل هستند/ رابطه معناداری بین رشته‌های تحصیلی و فرصت‌های شغلی موجود وجود ندارد/ بخش اعظمی از جمعیت فعال تحصیل کرده، دچار نوعی فاصله بین وضع موجود و انتظار از زندگی شده‌اند
  • فیلمی متفاوت از کنکور دادن دانش آموزان قبل از انقلاب
  • گزارش یوناما درباره وضعیت افغانستان اشتباه و نادرست است
  • صرفه جویی ۳.۹ درصدی مصرف گاز در سال گذشته
  • تکذیب خبر فوت پزشک طرحی در جاسک