Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به تغییر وضعیت آب و هوایی در استان کهگیلویه و بویراحمد به شرایط قرمز بارشی متأثر از سامانه مونسون و البته شدت گرفتن بارشها احتمال گل آلود شدن و کدورت آب برخی مناطق بویژه در شهرستان های بویراحمد و دنا دور از انتظار نمی باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گفت: البته همکاران ما تمهیدات لازم برای صیانت از منابع آبی را پیش بینی کرده اند اما در نظر گرفتن احتمال شرایطی ورای امکانات نباید دور از انتظار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخه افزود: همانطور که پیش از آغاز بارشها در استان، مدیران بحران هم اعلام کرده اند، صرفه جویی و ذخیره آب شرب حتماً باید پیش بینی شود تا خدای ناکرده در صورت بروز شرایط فوق العاده بارش، رنج و آلام مردم مضاعف نشود.

وی تصریح کرد: تمام اکیپ های خدماتی آبفا به صورت ۲۴ ساعته در آماده باش هستند تا اطمینان از برقراری و توزیع آب شرب مردم در شرایط فعلی به خوبی حاصل شود و در صورت بروز قطعی آب یا هر مشکل دیگری، مشترکین موارد را به مرکز ارتباط مردمی با شماره تلفن 122 منعکس نمایند.

انتهای پیام 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وضعیت آب و هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۰۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهگیلویه و بویراحمد در جایگاه دوم جوجه‌ریزی کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان در بازدید از یک واحد پرورش مرغ گوشتی در دست ساخت گفت: در شورای معاونان وزارت جهاد کشاورزی به ریاست، وزیر جهاد عملکرد استان‌ها در شاخص مهم جوجه‌ریزی به صورت رسمی اعلام شد که استان کهگیلویه و بویراحمد، در این شاخص مهم، عملکردی درخشان داشته است. رضا بهنام‌پور افزود: از مردادماه سال قبل تاکنون وزارت جهاد کشاورزی برای همه استان‌ها، سهمیه‌ای برای جوجه‌ریزی تحت عنوان برش استانی مشخص کرد که استان کهگیلویه و بویراحمد نه تنها به صد درصد تعهد خود عمل کرده بلکه ۱۱ درصد نیز بیشتر جوجه‌ریزی داشته و در این زمینه رتبه دوم کشور را کسب کرد. بهنام‌پور ادامه داد: در سال‌های قبل، کمبود و حتی نبود مرغ در بازار یکی از دغدغه‌های مردم بود، اما در این دولت با احیای واحد‌های راکد، احداث چندین واحد تولیدی جدید و اجرای دقیق برنامه های جوجه‌ریزی و همچنین مجاهدت کشاورزان فعال در این زمینه، تولید گوشت مرغ، پایدار شده به طوری که در یک سال اخیر به ویژه در ۶ ماه اخیر به ندرت نیاز به تزریق مرغ منجمد در بازار شده است. وی با قدردانی از همه تولیدکنندگان و فعالان صنعت مرغ تاکید کرد: همواره مدافع حقوق تولیدکنندگان بوده و برای استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای حمایت از آنان و تحقق جهش تولید با مشارکت مردم، تلاش بیشتری خواهیم کرد.
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک میلیون و ۳۱۸ هزار قطعه در مرغداری‌های این استان جوجه‌ریزی شده است.

دیگر خبرها

  • ناگفته های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • ۱۱۸ کلاس درس تا مهرماه در کهگیلویه و بویراحمد آماده تحویل است
  • یک میلیون و۳۱۸هزارقطعه جوجه ریزی در مرغداریهای استان انجام شد
  • افتتاح دو شهرداری جدید شهر ممبی و شهر سرآسیاب یوسفی
  • ۹۸ و ۸ دهم درصد نرخ باسوادی در کهگیلویه و بویراحمد
  • انتقال تجربیات اعضای ادوار شورا برای بالندگی شهر/ لزوم صرفه‌جویی در هزینه‌کرد اعتبارات
  • کهگیلویه و بویراحمد در جایگاه دوم جوجه‌ریزی کشور
  • کاهش ۱۰۰ میلیمتری بارش برف و باران در تهران/ لزوم صرفه‌جویی در مصرف آب
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • اعلام آماده‌باش دستگاه‌های خدماتی البرز در پی اعلام هشدار هواشناسی