Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@14:07:43 GMT

جنگنده های عراقی ۸ داعشی را در غاری کوهستانی به هلاکت رساندند

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۱۰۷۵۵

جنگنده های عراقی ۸ داعشی را در غاری کوهستانی به هلاکت رساندند

‍‍‍‍‍‍

دریافت 1 MB

به گزارش ایرنا، هسته اطلاع رسانی امنیتی عراق در بیانیه ای فیسبوکی اعلام کرد که این عملیات به وسیله جنگنده های عراقی در کوه های عدایة استان نینوا انجام شد و یک غار در آن هدف حمله قرار گرفت.

این بیانیه افزود: یگانی از تیپ ۱۵ در چارچوب فرماندهی عملیات غرب نینوا به سراغ این غار رفت و در بررسی آن مشخص شد که در دو حمله هوایی جنگنده های نیروی هوایی عراق این غار به طور کامل تخریب شد و ۸ تروریست داعشی در داخل آن به هلاکت رسیده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیروهای امنیتی عراق همچنان، برای اطمینان از عدم ظهور مجدد داعش و عناصر فراری آن، به جستجو، پاکسازی و تعقیب بقایای داعش در سراسر کشور ادامه می‌دهند.

عراق در دسامبر سال ۲۰۱۷، پس از حدود سه و نیم سال درگیری با داعش که حدود یک سوم کشور را اشغال کرده بود، آزادسازی تمام سرزمین‌های خود از چنگال این گروه تروریستی را اعلام کرد.

عناصر باقی مانده‌ای از داعش هنوز در مناطقی از بغداد، صلاح الدین، دیالی، کرکوک، نینوا، الانبار فعالیت دارند.

برچسب‌ها گروه تروریستی داعش کرکوک عراق بغداد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گروه تروریستی داعش کرکوک عراق گروه تروریستی داعش کرکوک عراق بغداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۰۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین تصاویر درگیری نیروهای امنیتی با جیش العدل در زاهدان

بازدید 8 پس از آنکه سپاه پاسداران امروز در اطلاعیه‌ای از دستگیری گروهی از شبکه پشتیبانی جیش العدل خبر داد، از ساعتی تصاویری از تبادل آتش در زاهدان منتشر شده است. بر اساس گزارش‌های اولیه در پی رصد و پایش گسترده اطلاعاتی یک تیم تروریستی در خیابان کوثر زاهدان توسط نیروهای امنیتی شناسایی و به محاصره در آمده و هم‌اكنون درگیری میان نیروهای امنیتی و این تیم تروریستی در جریان است. نخستین تصاویر این درگیری که توسط محلی‌ها ثبت و منتشر شده را می‌بینید. بر اساس این تصاویر پهپاد شناسایی سپاه در حال پوشش هوایی منطقه درگیری است.

دیگر خبرها

  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  • توافق با عراق برروی بیش از ۵۰ محور درخصوص ایام اربعین
  • روزنامه جمهوری اسلامی: طالبان مشغول پاکسازی قومی و شیعه‌کشی است؛ ایران هم سکوت می‌کند
  • گروگان‌های طالبان که درباره‌شان نشنیده‌اید / چرا آمریکا ۸۰۰ پایگاه نظامی در سرتاسر دنیا دارد؟ / چرا کشور‌ها به جنگ با یکدیگر می‌روند؟ / چگونه داعش به وجود آمد؟
  • مرور یک تجاوز شیمیایی
  • نخستین تصاویر درگیری نیروهای امنیتی با جیش العدل در زاهدان
  • داعش در افغانستان به طور جدی سرکوب شده است
  • ممنوعیت استفاده از کلمه «اسرائیل» در رسانه‌های عراقی
  • طالبان: حضور داعش در افغانستان به صفر نزدیک شده است
  • استفاده از واژه «اسرائیل» در رسانه‌های عراقی ممنوع شد