Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رسمی عراق، «سید عمار حکیم» رهبر جریان حکمت ملی این کشور با «محمد الحلبوسی» رئیس پارلمان دیدار و گفتگو کرد. دو طرف در جریان این دیدار در خصوص تحولات سیاسی عراق رایزنی کردند.

بر اساس این گزارش، رهبر جریان حکمت ملی عراق در جریان دیدار با رئیس پارلمان این کشور یادآور شد: پاسخگویی به نیازهای مرحله حساس کنونی در عراق یک ضرورت تلقی می شود و باید به آن اهتمام داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«سیدعمار حکیم» پیشتر و در جریان دیدار با «محمد شیاع السودانی» نامزد نخست‌وزیری آینده عراق بر اهمیت تشکیل دولت ملی توانمند در تحقق خواسته های ملت عراق و عملی کردن مطالبات دارای فوریت تأکید کرد.

وی همچنین خواستار حضور میدانی و ارتباط دائم با مردم، ادامه اقتدار امنیتی حفظ دستاوردهای کنونی و نیز رعایت تعادل در روابط داخلی و خارجی شد و تأکید کرد که مصلحت عراق را در اجرای سیاست درهای باز به روی همگان با لحاظ کردن منافع ملی و حاکمیت ارضی است.

کد خبر 5550103 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: سید عمار حکیم جریان حکمت ملی عراق عراق روسیه رژیم صهیونیستی ایالات متحده امریکا اوکراین عراق ترکیه فلسطین جنگ اوکراین سوریه کرانه باختری ایران سرگئی لاوروف عربستان سعودی اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۱۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمان و امارات خواستار خویشتنداری ایران و اسرائیل شدند

به گزارش صدای ایران به نقل از خبرگزاری آنادولو،رهبران عمان و امارات متحده عربی با انتشار بیانیه‌ای، خواستار خویشتنداری ایران و اسرائیل و کاهش تنش در منطقه شدند.

این بیانیه پس از دیدار هیثم بن طارق، سلطان عمان از ابوظبی و دیدار وی با محمد بن زاید آل نهیان رئیس امارات متحده عربی منتشر شده و روابط دو جانبه، تحولات جهانی و منطقه‌ای محور دیدار بن طارق و آل نهیان عنوان شده است.

در این بیانیه همچنین با تاکید بر اهمیت افزایش همگرایی منطقه‌ای میان کشور‌های همسایه به منظور تقویت اعتماد و ثبات و همچنین اشاره به افزایش تنش‌ها میان تهران و تل‌آویو، تصریح شده است: بن طارق و آل نهیان خواستار خویشتن‌داری طرف‌های درگیر به منظور دور نگه داشتن منطقه و شهروندان از خطرات ناشی از افزایش تنش هستند.


دیگر خبرها

  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد
  • ملاقات فلورنتینو پرز و لوکا دانچیچ در جریان دیدار دالاس موریکس و لس انجلس کلیپرز / فیلم
  • توضیح دبیرکل اتاق بازرگانی ایران و عراق درباره بازار دلار
  • باکو: اروپا در امور داخلی جمهوری آذربایجان دخالت نکند
  • کاخ سفید: برنامه‌ای برای سفر اردوغان به آمریکا وجود ندارد
  • فضاسازی تبلیغی پارلمان اروپا علیه عملیات «وعده صادق»
  • تسریع در حل مشکلات دهستان دستجرد سفلی 
  • سپاه به هیچ جریان سیاسی وابسته نیست
  • عمان و امارات خواستار خویشتنداری ایران و اسرائیل شدند
  • سپاه به هیچ جریان سیاسی وابستگی ندارد