Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@20:36:27 GMT

بزرگ‌ترین معروفات در ادارات عمل به وظایف اداری است

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۱۱۱۸۷

بزرگ‌ترین معروفات در ادارات عمل به وظایف اداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمود الله مرادی صبح امروز در جلسه کمیته زیربنایی ستاد امر به معروف و نهی از منکر که با حضور معاون عمرانی استانداری و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های زیربنایی استان برگزار شد، رویکرد امسال هفته امر به معروف  را صد درصد فرهنگی دانست و افزود: ادارات استان متناسب با وظایف خود در راستای امر بمعروف و نهی از منکر فرهنگ‌سازی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان رویکرد تبلیغات امسال شوراهای امر به معروف و نهی از منکر ادارات استان را سازمان‌محور عنوان کرد.

الله‌مرادی از مصرف بهینه و صرفه جویی به عنوان بزرگ‌ترین معروفات نام برد و گفت: در این راستا شرکت های آب و برق در راستای فرهنگ‌سازی در امر صرفه‌جویی امر به معروف و نهی از منکر کنند.

وی با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر تنها به مساله حجاب و عفاف محدود نمی.شود، ترویج و نهادینه کردن فرهنگ امربه معروف و نهی از منکر نیازمند همکاری ادارات استان دانست.

الله‌مرادی فراهم کردن امکانات رفاه و آسایش مردم را از وظایف دولت دانست و  از خدمات ارزشمند دولت‌های قبلی استان در احداث و توسعه راه‌ها تقدیر کرد.

وی از نادیده گرفتن خدمات دولت در استان انتقاد کرد و قدردانی از خدمات ارزشمند دولت در حوزه.های مختلف را ضروری برشمرد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان در ادامه بر نهادینه کردن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در استان تاکید کرد و خواستار تعامل و مشارکت همه ادرات و نهادهای استان در راستای گسترش فرهنگ امربه معروف و نهی از منکر شد.

وی در پایان ترغیب و تشویق مردم به فریضه امر به معروف و نهی از منکر را از اهداف ستاد امر به معروف بیان کرد و تصریح کرد: زمانی ستاد می‌تواند به موفقیت دست یابد که مردم در اجرای این فریضه الهی مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۸۵

منبع: فارس

کلیدواژه: دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان امر به معروف و نهی از منکر ستاد امر به معروف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۱۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه های استان تهران در حوزه راهیان نور به تکالیف خود عمل کنند

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری عصر یکشنبه در اولین جلسه ستاد هماهنگی راهیان نور استان تهران در سال ۱۴۰۳، که با حضور سردار حسن حسن زاده، فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ و سایر اعضای ستاد برگزار شد، بر ضرورت برگزاری اردوهای راهیان نور و شناساندن ابعاد حماسه و دلاور مردی‌های دوران دفاع مقدس در نسل جوان مخصوصاً دانش آموزان تاکید کرد.

استاندار تهران اظهار کرد: برگزاری اردوهای راهیان نور به عنوان یک عملیات بزرگ فرهنگی تأثیر زیادی در ترویج و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جوانان و نسل آینده دارد.

فخاری با تاکید بر اینکه تمام دستگاه‌های استان تهران باید وظایف خود را در خصوص راهیان نور به طور کامل انجام دهند، گفت: برگزاری اردوی اردوهای راهیان نور یک حرکت فرهنگی مناسب برای تربیت نسل جوان محسوب می‌شود.

کد خبر 6091447

دیگر خبرها

  • امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر باعث پیشرفت و تعالی جامعه می شود
  • بازداشت سازنده صفحه جعلی یک خواننده معروف در اینستاگرام
  • سازنده صفحه جعلی از یک خواننده معروف در اینستاگرام دستگیر شد
  • شکایت خواننده معروف به پلیس فتا | گرداننده صفحه اینستاگرام دستگیر شد
  • پرونده معاون امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان شفاف‌سازی شود
  • توجه به اقامه نماز موجب ارتقای معنویت در سازمان‌ها می‌شود
  • تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی
  • کمک خواننده معروف برای آزادی زندانیان قزوین
  • عفاف و حیا حافظ حریم انسانی و شخصیت وجودی زن و مرد است
  • دستگاه های استان تهران در حوزه راهیان نور به تکالیف خود عمل کنند