Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس بارش های شدید از عصر روز گذشته در کهگیلویه وبویراحمد آغاز شده است و تمام دستگاه های خدمات رسان در حالت آماده باش قرار دارند.

 اسفندیار برخه در گفت‌ و گو با خبرنگار فارس درگچساران اظهارکرد: با توجه به تغییر وضعیت آب و هوایی در کهگیلویه و بویراحمد به شرایط قرمز بارشی متأثر از سامانه مونسون و البته شدت گرفتن بارشها احتمال گل آلود شدن و کدورت آب برخی مناطق بویژه در شهرستان های بویراحمد و دنا دور از انتظار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: پرسنل آبفا تمهیدات لازم برای صیانت از منابع آبی را پیش بینی کرده اند اما در نظر گرفتن احتمال شرایطی ورای امکانات دور از انتظار نخواهد بود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: همانطور که پیش از آغاز بارشها در استان، مدیران بحران هم اعلام کرده اند، صرفه جویی و ذخیره آب شرب حتماً باید پیش بینی شود تادر صورت بروز شرایط فوق العاده بارش، رنج و آلام مردم مضاعف نشود.

برخی عنوان کرد: تمام اکیپ های خدماتی آبفا به صورت ۲۴ ساعته در آماده باش هستند تا از برقراری و توزیع آب شرب مردم در شرایط فعلی مطمئن شوند.

وی گفت: در صورت بروز قطعی آب یا هر مشکل دیگری، مشترکین موارد را به مرکز ارتباط مردمی با شماره تلفن 122 اطلاع دهند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس ذخیره آب آماده باش بارش گچساران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۱۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگیری کامل سد و بند‌های خاکی شهرستان گراش


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،  مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گراش گفت: در پی بارش‌های اخیر علی رغم خسارت‌های وارد شده به کشاورزان،  میزان قابل توجهی آب در سازه‌های ذخیره آب شهرستان شهرستان ذخیره شد.
حسن مرادی افزود: این حجم آب ذخیره شده علاوه بر کنترل سیلاب، نقش مهمی در بهبود وضعیت سفره‌های آب زیر زمینی شهرستان دارد.
مرادی گفت: در بارش‌های اخیر، سد‌ها نقش به سزایی در کنترل سیلاب‌ها داشتند، بنابراین لازم است سالانه اعتبارات کافی برای ترمیم و نگهداری این سازه‌ها درنظر گرفته شود.
کارشناسان جهاد کشاورزی خسارت به مزارع، ابنیه و زیرساخت‌های کشاورزی گراش  را در سیل و طوفان اخیر ، بیش از ۲۶۶ میلیارد تومان برآورد کرده اند.
شهرستان گراش در جنوب فارس و در فاصله ۳۵۸ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • اعزام شبانه اکیپ عملیاتی توزیع برق خوی برای تعمیر تیر شکسته و پیشگیری از بروز خاموشی 
  • معرفی و انتصاب مجری و نماینده بنیاد علوی در استان کهگیلویه وبویراحمد
  • صرفه جویی ۸۰۰ هزار متر مکعب آب با انجام اقدامات حفاظتی در بافق و بهاباد 
  • صرفه جویی آب در شهرستان بافق و بهاباد
  • پشت صحنه پیامک «آبفا»
  • آبگیری کامل سد و بند‌های خاکی شهرستان گراش
  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه‌وبویراحمد
  • صرفه جویی ۲/۵ میلیارد تومانی نیروگاه رامین اهواز با بازسازی دستگاه جت پرشر دیزل
  • صرفه جویی ۴۰ درصدی در مصرف آب با سیستم ابیاری زیر سطحی
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل + فیلم