Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@09:14:22 GMT

نماینده مجلس: مشکلات حوزه راهداری مراغه و عجب‌شیر مرتفع می‌شود 

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۱۱۵۸۲

‍‍‍‍‍‍

دریافت 564 MB

«علی علیزاده» روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این سفر چندین موضوع اصلی از جمله راه‌های روستایی، به ویژه ۴۴ روستای مراغه که فاقد راه احداثی است، مورد توجه قرار گرفت و امسال ۴۰ کیلومتر از این مسیرها احداث می‌شود. 

وی با بیان اینکه به برکت این سفر مسیر مقابل پادگان امام رضا (ع) به عنوان راه اصلی طی سال جاری تثبیت و آسفالت‌ریزی می‌شود، بیان کرد: تکمیل طرح تعریض تقاطع غیرهمسطح «تازه‌کند» که باکس‌گذاری آن روز گذشته پایان یافت نیز به اعتباری برای تعریض و تسهیل تردد خودروها در مسیر مراغه – هشترود نیاز دارد که در این سفر ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای آن اختصاص یافت تا این جاده طی چندماه آینده در محل عبور از تقاطع چهاربانده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«علیزاده» به یکی دیگر از نیازهای منطقه مبنی بر چهاربانده شدن مسیر چکان تا سه‌راهی داش‌آتان نیز اشاره و بیان کرد: با اعتبارات اختصاص یافته در این سفر، این مسیر نیز چهاربانده می‌شود تا از وقوع سوانح جلوگیری گردد.

وی همچنین با بیان اینکه مراغه کنارگذر جنوبی ندارد و خودروهای عبوری از داخل شهر عبور می‌کنند، به پیگیری‌های شهردار مراغه اشاره و بیان کرد: بر اساس تصمیمی که در جلسه جمع‌بندی این سفر اتخاذ شد، سه‌هزار و ۲۰۰ تن قیر در اختیار شهرداری قرار می‌گیرد که ارزش ریالی آن حدود ۴۰ تا ۵۰ میلیارد ریال خواهد بود و شهرداری می‌تواند با استفاده از آن این مسیر ۱۷ کیلومتری را آسفالت کند.

نماینده مراغه و عجب‌شیر: با موافقت معاون سازمان راهداری کشور، سه هزار و ۲۰۰ تن قیر در اختیار شهرداری مراغه قرار می‌گیرد 

وی اظهار داشت: همچنین تعریض پل کهجوق و مغانجیق نیز با یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار قبل از مهرماه اجرا می‌شود تا قبل از فصل برداشت سیب به عنوان محصول غالب منطقه، مشکلات تردد مرتفع شود. 

علیزاده ادامه داد: زیرگذر شهر خداجو نیز اگرچه به پیمانکار واگذر شده اما اعتبار ندارد که در جمع‌بندی این سفر مقرر شد تا پنج میلیارد تومان اعتبار اولیه برای آن تزریق شود. 

وی با بیان اینکه مراغه بالاترین حجم روکش آسفالت راه‌های روستایی آذربایجان‌شرقی را به خود اختصاص داده است، ادامه داد: در این سفر نیز هشت میلیارد تومان برای روکش آسفالت هشت کیلومتر از راه‌های روستایی مراغه اختصاص یافت که پنج میلیارد تومان آن را سازمان راهداری و سه میلیارد تومان دیگر را شورای برنامه‌ریزی شهرستان تامین می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه ۲ میلیارد تومان نیز برای تعمیر ماشین‌آلات راهداری تزریق می‌شود، بیان کرد: جاده فعلی مراغه - هشترود نیز به روکش آسفالت نیاز دارد که عملیات آسفالت ۱۵ کیلومتر از آن به زودی آغاز می‌شود.

مسیر ورودی تا خروجی عجب‌شیر به طول ۱۰ کیلومتر آسفالت می‌شود

نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس شورای اسلامی در مورد دستاوردهای سفر معاون سازمان راهداری به عجب‌شیر نیز بیان کرد: مسیر ورودی تا خروجی این شهرستان به طول ۱۰ کیلومتر آسفالت می‌شود. 

به گفته «علیزاده» نقاط حادثه‌خیز جاده «هرگلان» به عنوان یک جاده پرپیچ و خم گردشگری نیز با ۱۰ میلیارد تومان اعتبار اولیه اصلاح می‌شود. 

وی بیان کرد: جاده «دانالو» که مسیر دسترسی به مساکن مهر و شهرک صنعتی عجب‌شیر به شمار می‌رود نیز طبق تفاهم همکاری شهرداری و راهداری اجرا و مسیر روستاهای «آلمالو» و «چهار بلوط» نیز آسفالت می‌شود.   

به گزارش ایرنا روز گذشته، پنج‌شنبه «رضا اکبری» معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور با دعوت «علی علیزاده» نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر به این شهرستان‌ها سفر کرد و با تخصیص اعتبار مورد نیاز پس از بازدیدهای میدانی، تحقق مطالبه‌های دیرینه مردم در حوزه راهداری را نوید داد.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرداری مراغه نماینده مجلس شورای اسلامی مراغه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرداری مراغه نماینده مجلس شورای اسلامی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرداری مراغه نماینده مجلس شورای اسلامی مراغه مراغه و عجب شیر سازمان راهداری میلیارد تومان تومان اعتبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۱۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی ، رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز و این عملیات به طول ۱۰ کیلومتر و با اعتبار بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی سازمان راهداری در حال اجرا است.

سید محمد فرخی افزود: همچنین قرارداد اجرای روکش آسفالت حفاظتی چیپ سیل به طول ۲۵ کیلومتر و نیز قرارداد اجرای روکش آسفالت گرم به طول ۳۰ کیلومتر در محور مذکور در سال جاری منعقد شده و در دستور کار است که پس از تامین و تخصیص اعتبار، عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

فرخی گفت: این عملیات با هدف بهبود وضعیت تردد، ارتقای ایمنی عبور و مرور و در راستای بهسازی و روکش آسفالت در این محور انجام می‌شود که با اجرای این عملیات، شاهد کاهش تصادفات و افزایش عمر مفید جاده خواهیم بود.

دیگر خبرها

  • شهرداری در مسیر پرکردن خلا‌های سلامت اجتماعی است
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد
  • مشکلات مردم تا پایان برنامه هفتم توسعه کشور مرتفع خواهد شد
  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • صادرات طلای سرخ به ۴۰۰ تن می‌رسد
  • گردنه برف‌گیر و مرتفع کرمانشاه پس از ماه‌ها بازگشایی شد
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد