Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماجرای شکایت ایرانجوان از پورتو حاشیه ساز شده است

شکایت ایرانجوان از پورتو سوژه رسانه های مختلف پرتغالی بود.

به گزارش طرفداری، شب گذشته فیفا اعلام کرد که پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پورتو پرتغال به دلیل عدم پرداخت مطالبات باشگاه ایرانجوان بوشهر بسته شد.

این خبر به سرعت در رسانه‌ها پرتغال پیچید و نشریات معروفی مثل رکورد و SAPO به آن واکنش نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشریه رکورد نوشت: باشگاه پورتو به دلیل عدم پرداخت 100 هزار یورو برای طارمی به باشگاه ایرانجوان از فعالیت در نقل و انتقالات محروم شد. البته منابعی پیشتر اعلام کرده بودند که این مبلغ توسط باشگاه پورتو پرداخت شده و حتی کمتر از چیزی است که در رسانه‌های ایرانی می‌گویند.

نشریه desporto نیز ضمن تکرار خبر رکورد در ادامه نوشت: منابع ایرانی نوشتند که باشگاه ایرانجوان 3سال پیش این مطالبه درخواست کرده در حالی که طارمی 2 سال پیش به پورتو پیوست.

نشریه آبولا نیز در این باره نوشت: یک منبع در تیم پورتو تأیید کرده که این باشگاه آنچه از بدهی 100 هزار یورویی مربوط به مکانیزم مشارکت به تیم ایرانی ایرانجوان باقی مانده بود؛ تسویه کرده است. تیمی که اولین باشگاه حرفه‌ای مهدی طارمی است.

نشریه SAPO نیز خبر محرومیت پورتو را بازتاب داد و نوشت: باشگاه پورتو به دلیل بدهی در حدود 100 هزار یورویی به باشگاه طارمی از فعالیت در پنجره نقل و انتقالات محروم شد.

اخبار داغ 

شکایت ذوب آهن بعد از ثبت رسمی قرارداد اسدبیگی با پرسپولیس اقدام رسمی فنرباحچه برای جذب مهدی طارمی / ادعای رسانه ترکیه ای باز شدن دروازه تیم دوم دورتموند روی اشتباه عجیب دروازه بان در دیدار مقابل وین ویزبادن / فیلم تشویق پوتین از سوی هواداران فنرباحچه در بازی مقابل دیناموکیف

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه پورتو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۱۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدرت نفوذ رسانه در بازتاب اعتراضات آمریکا و اروپا نمایان شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جلایی امروز دوشنبه در اختتامیه جشنواره در مسیر انتخاب گیلان اظهار کرد: نقش خبرنگاران و اصحاب رسانه در شورانگیزی انتخابات اخیر مجلس و خبرگان رهبری بسیار اثرگذار و ستودنی است.

وی به تبیین نقش محوری رسانه در ابعاد مختلف پرداخت و بیان کرد: رسانه نقش روشنگری و جهت دهی افکار عمومی را بر عهده دارد و این مهم در دنیا به وضوح روشن است.

جلایی با استناد از آیات گوهربار قرآن کریم، نقش رسانه ها را مثبت و سازنده ارزیابی کرد و گفت: حکمت و موعظه حسنه دو محور فعالیت رسانه ها به شمار می روند.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر در دانشگاه‌های ایالات متحده و خیابان‌های انگلیس افزود: بازتاب رسانه ای این اتفاقات نشان دهنده قدرت و نفوذ نرم رسانه ها است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با بیان اینکه خرداندیشی در کنار حکمت اهمیت دارد، گفت: رسانه‌ها در جنگ غزه و فلسطین با موعظه حسنه موجب شکل گیری عواطف انسانی شدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با تاکید بر لزوم توجه به رسانه ها گفت: توجه به اصحاب رسانه و رسانه پردازی جلوی حکومت دیکتاتورها را می گیرد.

کد خبر 6092439

دیگر خبرها

  • طارمی پرتغالی، فرعون فروشی و اولین شوک به استقلال!
  • قدرت نفوذ رسانه در بازتاب اعتراضات آمریکا و اروپا نمایان شد
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • بازتاب قهرمانی فوتسال ایران در رسانه‌های جهان
  • بازتاب سیزدهمین قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در رسانه‌های جهان
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • بازتاب پیروزی سپاهان در جام حذفی توسط سایت پرتغالی
  • جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد