Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرشید کوکبی روز جمعه در حاشیه برگزاری مسابقات جایزه بزرگ نونهالان کشور در آکادمی تنیس روی میز بروجرد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به سیاست فدراسیون جهانی کمیته استعداد یابی تنیس روی میز ۲ تا از زیر مجموعه های رده سنی پایه را که رده ۶ سال و هفت سال که خردسالان هستند و سن شروع تنیس روی میز است و رده هشت سال و ۹ سال که رده نونهالان و استعداد پروری است تحت آموزش قرار می گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: فدراسیون تنیس روی میز ایران از پنج سال گذشته مسابقات را در رده سنی پایه حذف و به جای برگزاری مسابقات، جشنواره های مختلفی برای استعدادیابی برگزار می کند که این جشنواره ها در مرحله استانی و منطقه ای و کشوری برای خردسالان برگزار می شود.

سرمربی تیم ملی نونهالان تنیس روی میز ایران بیان کرد: با برگزاری جشنواره در نهایت ۴۰ نفر از مستعدین این جشنواره ها در رده سنی  ۶ سال و هفت سال به اردوهای مختلف دعوت می شوند.

کوکبی اضافه کرد: بعد از سه دوره اردو و کمپ‌های تمرینی ۶ روزه که در مناطق مختلف کشور برگزار می شود، در نهایت پنج نفر مستعد رشته ورزشی تنیس روی میز آن سال را انتخاب و خروجی های هر سال به یک اردوی بین المللی اعزام می شوند.

وی اظهار داشت: پنج نفر برگزیده جشنواره های تنیس روی میز کشور هرگز فراموش نمی شوند و در رده سنی نونهالان یک رده بالاتر رصد می شوند و در این رده نتایج مسابقات آنان مدنظر قرار می گیرد، امروز شاهد یکی از مسابقات جایزه بزرگ نونهالان در شهرستان بروجرد هستیم که حس رقابت و اجرای تکنیک ها به صورت غیر ارادی که شیوه مسابقات است را تجربه می کنند. 

وی با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات جایزه بزرگ نونهالان کشور در بروجرد یک بخش از کار فدارسیون تنیس روی میز است که در بروجرد انجام شد، این مسابقات رسیدن خردسالان از مرحله جشنواره به شرکت در مسابقات می باشد.

سرمربی تیم تنیس روی میز نونهالان کشور گفت: با توجه به اینکه هر رده سنی ۲ سال در اختیار فدارسیون قرار می گیرد فرآیند آموزش محور که جنبه مسابقه ندارد مدنظر است که منجر شده ورزشکارانی در رشته تنیس روی میز تربیت شود که کمترین تنش و استرس را در مسابقات داشته باشند، هدف آموزش و علاقمند کردن خردسالان و نونهالان به رشته تنیس روی میز است که در رده های سنی بالاتر با آرامش در مسابقات بین المللی شرکت کنند.

کوکبی افزود: امروز در کشور در رشته ورزشی تنیس روی میز در رده های سنی نوجوانان و جوانان شاهد ورزشکارانی هستیم که از استعدادیابی های خردسالان و نونهالان وارد ورزش تنیس روی میز شده اند، در رده سنی پایه چند نفر برتر فدارسیون جهانی را داریم در رده سنی نونهالان که چندین سال قهرمانی جهانی داشتیم، در رده نوجوانان که مسابقات رسمی می شود جز هشت نفر و یا چهار نفر جهانی هستیم.

وی اظهار دشت: متاسفانه در ۲ سال گذشته به علت شیوع ویروس کرونا و مسائل اقتصادی مشکلاتی برای ورزشکاران تنیس روی میز ایجاد شده و آسیب فراوانی به رشته تنیس روی میز وارد شد که امیدواریم بتوانیم جبران کنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا مسابقات تنیس روی میز جایزه بزرگ نونهالان کشور با حضور ۱۶ نفر از برترین های نونهالان تنیس روی میز ایران در روزهای پنجشنبه و جمعه در آکادمی تنیس روی میز بروجرد در حال برگزاری است.

برچسب‌ها بروجرد لرستان فدراسیون تنیس روی میز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجرد لرستان فدراسیون تنیس روی میز بروجرد لرستان فدراسیون تنیس روی میز تنیس روی میز نونهالان کشور جشنواره ها رده سنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۱۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، نخستین روز رقابت های بین المللی تنیس ساحلی در بخش بانوان و آقایان برگزار و تیم‌های حاضر در راند نخست جدول اصلی با هم دیدار کردند.

این مسابقات در بخش آقایان با انجام ۱۶ دیدار پیگیری شد و در پایان برترین ها به مرحله یک هشتم نهایی صعود کردند و در بخش بانوان نیز ۸ تیم مدعی جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را به دست آوردند.

مسابقات امروز با انجام ۱۴ دیدار دیگر پیگیری می شود.در بخش بانوان ۱۴ و در بخش آقایان ۳۰ تیم حضور دارند.

سرداوری و مدیریت این مسابقات در بخش آقایان بر عهده مسیح صلاح سرداور نشان نقره و کسری حجازی است و در بخش بانوان لعیا خیام باشی داور نشان سفید کشورمان و سمیرا قدسی به عنوان سرداور و مدیر مسابقات، حضور دارند.

این مسابقات از ۷ تا ۱۳ اردیبهشت ماه در زمین‌های تنیس مارینا و پلاژ بانوان آغاز شده و در حال برگزاری است.

کد خبر 6089714

دیگر خبرها

  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود
  • شور و هیجان وصف ناشدنی در مسابقات کشتی نونهالان استان سمنان
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • لزوم حمایت فدراسیون فوتبال از پروژه ساخت فیلم «شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان»
  • تیر و کمان در زمین‌های تنیس شیرودی! / فدراسیون تماشاگر حراج کورت‌های تنیس
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی