Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد آنلاین - نادیا سیه‌کار؛ محله‌های شرق تهران یکی از شلوغ ترین و محبوب ترین بخش های شهر تهران می باشد. شرق تهران علاوه بر قیمت مناسب، از امکانات نسبتا خوبی نیز برخوردار است. اگر قصد سرمایه‌گذاری و یا خرید خانه با بودجه حدود۳ میلیارد تومان در این منطقه را دارید تا پایان این گزارش همراه ما باشید.

با سرمایه ۳ میلیارد تومان می‌توانید واحدی ۲۵ ساله در تهران‌نو با متراژ ۹۰ متر و ۲ اتاق خواب را خریداری کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین واحدی دیگر در پیروزی، با متراژ ۷۵ متر و ۲ اتاق خواب با توجه به گذشت ۳ سال از ساخت آن، قیمتی معادل ۳ میلیارد تومان دارد.

اگر قصد خرید مسکن در نارمک را دارید، می‌توانید واحدی ۲۵ ساله با متراژ ۷۳ متر و ۱ اتاق خواب را با قیمتی بالغ‌بر ۲ میلیارد و ۹۹۰ میلیون تومان خریداری کنید. اگر سرمایه کمتری برای خرید خانه در این منطقه در اختیار دارید می‌توانید واحدی ۶۳ متری که ۱۸ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ خوابه باشد را معادل ۲ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان خریداری کنید.

واحد آپارتمانی ۱۸ ساله در مجیدیه با متراژ ۸۵ متر و ۲ اتاق خواب در روز های گذشته معادل ۲ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

و اگر با سرمایه‌ای کمتر قصد خرید ملک در شرق تهران را دارید می‌توانید واحدی ۲۱ ساله در محله نیرو هوایی با متراژ ۸۲ متر و ۲ اتاق خواب را معادل ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

برای خرید واحد آپارتمانی ۷۳ متری در تهرانپارس‌شرقی با توجه به اینکه ۱۷ سال از ساخت آن گذشته است و ۲ خوابه است به بودجه‌ای معادل ۳ میلیارد تومان احتیاج دارید. همچنین با این سرمایه می‌توانید واحدی ۹ ساله با متراژ ۷۵ متر و ۲ اتاق خواب را در همین منطقه خریداری کنید.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

لینک کوتاه لینک کپی شد ۰ این مطلب برایتان مفید است؟ ارسال نظر مسکن تهران اخبار راه و ساختمان اخبار مرتبط اعلام محدودیت در محور کوهسار _ جاده امامزاده داوود(ع) ۱۴۰۱/۵/۶ هراز از آخر امشب مسدود می شود ۱۴۰۱/۵/۶ مسیر دربند مسدود شد ۱۴۰۱/۵/۶ آیا سیل امام زاده داوود به آزادراه تهران-شمال نیز خسارتی وارد کرده؟ ۱۴۰۱/۵/۶ خسارتی به مهرآباد وارد نشد ۱۴۰۱/۵/۶ هشدار پلیس راهوار؛ راننده ها در این جاده ها مراقب باشند ۱۴۰۱/۵/۶ آخرین ویدیو ها نمایی از شدت بارش باران، شب گذشته در جاده چالوس + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۰۷ ۰۹:۵۱ بارش های سیل زا ادامه دارد ۱۴۰۱/۰۵/۰۷ ۰۸:۱۰ فرود اضطراری هواپیمای حامل محسنی اژه ای + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۰۷ ۰۰:۴۸ لحظات دلهره آور در پرواز بوشهر-تهران + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۰۷ ۰۰:۴۵ سیل به قطر هم رسید + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ ۲۳:۵۹ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی سامسونگ گوشی اپل، آیفون گوشی شیائومی ارسال نظر

خرید نرم افزار هلو صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال خرید تتر خرید بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۱ قیمت مسکن آخرین خبر ها ۱۰:۰۰ خرید مسکن با سرمایه ۳ میلیارد تومان در شرق تهران ۰۹:۵۱ نمایی از شدت بارش باران، شب گذشته در جاده چالوس + فیلم ۰۹:۴۸ قیمت نفت در مدار صعودی ۰۹:۴۳ روزهای طلایی طلا فرا رسید ۰۹:۳۶ واشنگتن: به صراحت اعلام کردیم که آماده بازگشت به توافق هسته ای هستیم ۰۹:۲۸ تداوم بارش های موسمی در کشور/ هشدار بارش های سیل‌ آسا در ۲۶ استان ۰۹:۲۶ وام ٢٠٠ میلیونی مسکن روستایی از کی پرداخت می شود؟ ۰۹:۲۴ محور کرج چالوس بسته شد ۰۹:۱۶ روایتی تلخ از سیل ۶۸ سال قبل در امامزاده داوود (ع) ۰۹:۰۰ بازار معاملاتی OTC در کریپتو چیست و چگونه کار می کند؟ ۰۷:۳۰ رشد مجدد دندان در بزرگسالی ممکن است! ۰۷:۳۰ هزینه ۲ شب تور زمینی مشهد چقدر است؟ + جدول ۰۶:۵۵ سیر و عسل ۷ روزه در بدن شما معجزه می کند! + طرز تهیه ۰۳:۱۴ ۵ موردی که مردان هرگز نباید بابت آنها عذرخواهی کنند ۰۲:۲۳ بهترین درمان پرحرفی؛ چطور کمتر صحبت کنم؟ ۰۱:۳۶ ترس از رکود اقتصادی آمریکا افزایش یافت ۰۱:۲۲ بزرگ ترین خانه دنیا را بشناسید + امکانات رویایی ۰۰:۵۵ همه کارهایی که یک انبه می‌کند؛ از قتل پسر تا برآورده شدن آرزو! ۰۰:۵۱ فال ابجد روزانه امروز جمعه ۷ مرداد ماه ۱۴۰۱ ۰۰:۴۵ فال تاروت امروز / فال تاروت کبیر روزانه امروز جمعه ۷ مرداد ۱۴۰۱ ۰۰:۳۷ فال حافظ امروز جمعه ۷ مرداد / دل چو پرگار به هر سو دورانی می کرد ۰۰:۳۴ استقلال محبوب ترین تیم آسیا شد ۰۰:۳۲ گفت و گوی دو ساعته رییس جمهوری آمریکا و چین ۰۰:۳۱ فال روزانه شخصی ۷ مرداد ۰۰:۲۴ افزایش حقوق بازنشستگان چه شد؟ ۰۰:۲۱ نیویورک‌تایمز: ایران به یک بازیگر جهانی در صادرات پهپاد تبدیل شده است ۰۰:۱۹ قالیباف: فضای مجازی بی قانون زندگی مردم را به هم می‌زند ۰۰:۱۱ این برنامه ها را فورا از گوشی خود حذف کنید ۲۳:۵۵ آقا؛ در مورد خانمت اینطوری فکر کنی، زندگی رو باختی ۲۳:۵۳ اعلام محدودیت در محور کوهسار _ جاده امامزاده داوود(ع) ۲۳:۵۰ اقتصاد آمریکا در رکود؟ / رشد اقتصادی منفی در دومین فصل متوالی ۲۳:۴۲ پنجره پورتو به خاطر طارمی بسته شد! ۲۳:۳۷ دعوای فیزیکی دو سرمربی لیگ برتر فوتبال + جزییات ۲۳:۲۹ اگر چیزی وارد گوشمان شد چه کنیم؟ ۲۳:۱۳ هراز از آخر امشب مسدود می شود ۲۳:۱۲ فوت و فن آرایش ماندگار صورت در هوای گرم به سبک آرایشگرها ۲۲:۵۳ مردان کوتاه قد چطور لباس بپوشند بهتره؟ ۲۲:۵۰ با این نشانه ها شخصیت دختران را بهتر بشناسید ۲۲:۳۵ چند توصیه برای پیشگیری از تب کریمه کنگو ۲۲:۱۴ اینطوری ذهن ثروتمند داشته باش تا پولدار بشی ۲۲:۱۲ صادرات غیرنقتی در ۴ ماهه به ۱۷ میلیارد دلار رسید ۲۲:۱۲ چطور کودک را اجتماعی تربیت کنیم؟ ۲۲:۰۸ دفاع پاول از افزایش نرخ بهره؛ آمریکا وارد رکود نمی شود ۲۱:۵۳ بارش شدید باران در تهران + فیلم ۲۱:۴۱ راه دور کردن موش از خانه بدون سم و تله ۲۱:۳۳ سند جامع همکاری اقتصادی ایران بلاروس تنظیم می شود ۲۱:۲۱ موازنه مثبت تنها راه سیاست خارجی ایران ۲۱:۱۴ استقبال بازدیدکنندگان از غرفه گروه فولاد مبارکه در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی ۲۱:۰۶ بورس، مرداد را بد شروع کرد / سنگین ترین افت هفتگی شاخص کل در سال ۱۴۰۱ ۲۱:۰۲ ممنوعیت ورود به شهرستان شمیرانات اقتصادآنلاین حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه تبلیغات ارز دیجیتال

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مسکن تهران متر و ۲ اتاق خواب ۳ میلیارد تومان توانید واحدی خریداری کنید میلیون تومان اتاق خواب ۲ میلیارد ۱۴۰۱ ۰۵ ۰۷ شرق تهران ۱۴۰۱ ۵ ۶ ۷ مرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۱۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲

امتداد -  سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن گفت: بر اساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون، ۱۱۴ هزار و ۸۲۴ فقره انواع تسهیلات ازدواج، فرزندآوری، ودیعه، خرید، تعمیر و ساخت مسکن معادل ۱۶۲ هزار و ۴۶۴ میلیارد ریال در این بانک اعطا شده که از این میزان، ۴۴ هزار و ۸۸۵ فقره تسهیلات معادل ۹۹ هزار و ۳۳۶ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۲ به خانواده‌ها پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، دکتر حسینی با اشاره به اهمیت اجرای سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فرزندآوری و جوانی جمعیت گفت: به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) «تلاش برای افزایش نسل و جوان شدن نیروی انسانی کشور و حمایت از خانواده، یکی از ضروری‌ترین فرائض مسئولان و آحاد مردم است» و از این رو حمایت از جوانی جمعیت و فراهم ساختن زمینه‌های تحقق این مهم در کشور از مهمترین وظایف نهادهای اقتصادی تأثیرگذار به ویژه بانک‌هاست.

 

 

مدیرعامل بانک مسکن ادامه داد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون در بانک مسکن، مبلغ ۱۷ هزار و ۵۵ میلیارد ریال بابت ۳۴ هزار و ۳۲۰ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری برای تولد فرزندان اول تا پنجم، مبلغ ۸۹ هزار و ۱۰ میلیارد ریال بابت ۶۷ هزار و ۳۵۷ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و مبلغ ۲ هزار و ۵۵۹ میلیارد ریال بابت یک هزار و ۵۴۳ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ودیعه، خرید و ساخت مسکن به خانواده‌های دارای تا سه فرزند و همچنین خانواده‌های دارای بیش از سه فرزند(متناسب با تعداد فرزندان) پرداخت شده است.

همچنین طی مدت مذکور با توجه به افزایش سقف تسهیلات خرید و تعمیر مسکن متناسب با تعداد فرزندان زیر ٢٠ سال، نسبت به پرداخت مبلغ ۵۳ هزار و ۸۴۰ میلیارد ریال بابت ۱۱ هزار و ۶۰۴ فقره تسهیلات خرید و تعمیر مسکن نیز در بانک مسکن اقدام شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • رویای خرید برای تهرانی‌ها / ۵ میلیارد بدهید، صاحب خانه شوید
  • با بودجه ۳میلیارد تومانی در کجای پایتخت می‌توان خرید؟/ جدول قیمت‌ها
  • وضعیت بازار ملک در تهران / دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • آپارتمان‌های تهران بدون مشتری ماند؛ قیمت مسکن متری چند؟
  • ورود صندوق ملی مسکن به بازار خرید سیمان از طریق بورس
  • دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • افزایش سرمایه گذاری خارجی در آذربایجان شرقی
  • افزایش ۷۲ درصدی سرمایه گذاری خارجی آذربایجان شرقی
  • سرمایه گذاری طلای ابشده با پک های جدید و استاندارد