Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-02@07:12:40 GMT

سکانس‌هایی از فیلم اوینار

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۱۱۶۸۴

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 فیلم اوینار به کارگردانی شهرام اسدی و نویسندگی انسیه شاه حسینی و شهرام اسدی محصول سال 1370 است. تیوای بشیر، قاطرچی پیر که آشنا به جاده‌های نرفته و پنهان است، این بار اجیر شده مرد زرگری است که در اثر بمباران شیمیایی نابینا شده است. زرگر به خاطر آنچه همراه خود دارد و نیز به خاطر عدم اطمینان به قاطرچی نگران است و این نگرانی با پیوستن عده‌ای دیگر از آسیب دیدگان فزونی می‌گیرد و این تازه آغاز سفری هولناک و ویرانگر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین پناهی، مهدی فتحی، آزیتا حاجیان، حمید طاعتی، ایرج نوذری، سیامک اطلسی، محمدرضا شریفی‌نیا، فریده صابری، محمد خلیلی فرد، جهانگیر فروهر، محسن قاضی مرادی، فاطمه صادقی، یوسف صمدزاده، بدرالسادات برنجانی و ملیکا شریفی نیا در این فیلم مقابل دوربین مازیار پرتو بازی کردند. مجید انتظامی موسیقی متن این فیلم را ساخت و روح‌الله امامی این اثر را تدوین کرد. سکانس‌هایی از این فیلم سینمایی را در تابناک تماشا می‌کنید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اسکوچیچ مذاکرات آستانه دریاچه ارومیه استهبان محرم عملیات مرصاد سکانس طلایی سکانس برتر سینما شهرام اسدی محمدرضا شریفی نیا سیامک اطلسی حسین پناهی محسن قاضی مرادی فاطمه صادقی ملیکا شریفی نیا مهدی فتحی آزیتا حاجیان ایرج نوذری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۱۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) سکانس بامزه‌ای که از «بمب یک عاشقانه» وایرال شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

«بمب یک عاشقانه» فیلمی به کارگردانی و نویسندگی پیمان معادی و طرحی از مانی حقیقی محصول سال ۱۳۹۶ است. این فیلم جایزه بهترین فیلمنامه را از جشنواره آسیا پاسیفیک دریافت کرده‌است.

 

منبع: برترینن ها 

tags # سینما سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • سکانس‌هایی از فیلم بیست و سه نفر
  • خبر خوب برای سپاهان؛ رضا اسدی به الکلاسیکو می‌رسد
  • سکانس‌هایی از فیلم هوک
  • سرو شراب با بطری در سریال پرحاشیه تلویزیون!
  • (ویدئو) سکانس بامزه‌ای که از «بمب یک عاشقانه» وایرال شد
  • اسدی به پرسپولیس رسید
  • ببینید | سکانس جنجالی سانسور شده در پایتخت ۵
  • تاریخ و ساعت پخش سریال رخنه جایگزین نون خ ۵ از شبکه یک
  • سکانس‌هایی از فیلم تورقوزآباد
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد