Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم سعادت فر  مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گفت: مهر امسال ۳۲ واحد آموزشی با ۱۷۰ کلاس درس تحویل آموزش و آموزش پرورش خواهیم داد.

سعادت فر گفت: ۱۷ درصد مدارس استان قزوین نیازمند مقاوم سازی و ۱۴ درصد هم نیازمند تخریب و بازسازی هستند.

وی افزود: در راستای تحول در آموزش و پرورش استان ۲ زمین چمن مصنوعی در طارم سفلی و اسفرورین، ۲ استخر سرپوشیده در قزوین، یک کانون فرهنگی و تربیتی در آبیک، یک نمازخانه مجزا در دانسفهان، خوابگاه مجابی در منطقه مینودر، ۶ کارگاه در ۲ هنرستان فنی و حرفه‌ای قزوین و الوند، کانون پرورش فکری قزوین و کتابخانه نرجه، کانون بازنشستگان تاکستان و ساختمان اتباع خارجی در سال تحصیلی جدید به بهره برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این مسئول؛ ۷۰ درصد پروژ‌های این اداره کل با مشارکت خیرین صورت می‌گیرد که ۳۰ در صد از اعتبار مورد نیاز را تامین می‌کنند.

سعادت فر اعلام کرد: در ۸۰۰ کلاس درس از ۱۲۱ مدرسه استاندارد سازی سیستم‌های گرمایشی در حال انجام است و تا مهر امسال با سیستم‌های گرمایشی غیر استاندارد خداحافظی خواهیم کرد.

استان قزوین دارای ۲ هزار واحد آموزشی در ۱۴ منطقه آموزش و پرورش است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نوسازی مدارس مقاوم سازی واحد آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۱۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه سعادت دنیا و آخرت انس با قرآن و مفاهیم واقعی دینی است

ایسنا/مازندران ذوالفقاری حافظ کل قرآن کریم با اشاره به اینکه مهم‌ترین دغدغه من در جمع صمیمی با دوستان جذب آن‌ها به سمت قرآن و تبلیغ مفاهیم عرفانی است و تاحدودی نیز موفق بودم، گفت: زیرا معتقدم راه سعادت دنیا و آخرت انس با قرآن و مفاهیم واقعی دینی است، رسیدن به این درک نسل ما را از آسیب‌ها بیمه می‌کند.

امیرعلی ذوالفقاری در گفت‌وگو با ایسنا از چگونگی علاقه خود به قرآن اظهار کرد:عشق به قرآن و مفاهیم قرآنی از کودکی با من بود برای همین به کلاس قرآن مسجد محل می‌رفتم آقایی داخل مسجد پی به استعداد من برد و پیشنهاد داد که قرآن را حفظ کنم.

وی با بیان اینکه همین تشویق‌ها سبب شد تا انگیزه حضور برای شرکت در کلاس حفظ قرآن برایم فراهم شود، افزود: در مدرسه قرآنی نورالعین ثبت نام و از سن ۹ سالگی شروع به حفط قرآن کرده و در ۱۳ سالگی موفق به حفظ کل قرآن شدم.

این حافظ قرآن با اشاره به اینکه در کنار حفظ قرآن مطالعاتی در معنی، ترجمه و لغات قرآن دارم، یادآور شد: مدرک درجه دوم معادل فوق لیسانس که به حافظان اهدا می‌شود را دریافت کردم.

ذوالفقاری ادامه داد: کسب رتبه سوم سمپاد کشور، رتبه دوم استان و رتبه اول شهرستان از دستآورد من در این حوزه است.

ذوالفقاری از تاثیر قرآن در رفتار، منش و برخورد با افراد خانواده و اجتماع اشاره کرد و گفت: احترامی که جامعه برای حافظان قرآن قائل است متقابلا توقع رفتار و منش خاصی هم از حافظان دارد واین امر معنی خاصی به زندگی ما برخلاف دیگران می‌دهد.

وی در پاسخ به این سوال که قرآن چه تاثیری در روند تحصیلی شما داشته است، یادآور شد: قرآن در افزایش حافظه و یادگیری بسیار تاثیر دارد برای همین فراگیری من در کلاس سریع‌تر از دیگر دانش آموزان است.

این حافظ کل قرآن کریم تصریح کرد: قرآن سبب شد تا ارتباط من با خانواده بهتر و عمیق‌تر، برخورد اجتماعی درست‌تر، اضطراب کمتر و آرامش و تمرکز روحی من بیشتر باشد.

 ذوالفقاری حافظ قرآن از شهرستان بابل، با اشاره به اینکه با معدل ۱۹.۸۶ در رشته علوم انسانی مرکز تیزهوشان متوسطه اول شهید بهشتی بابل مشغول تحصیل هستم افزود: برای کنکور رشته دانشگاهی علوم قرآن و حدیث را انتخاب می‌کنم.

ذوالفقاری با اشاره به اینکه قرآن به زندگی فرد هدف، نظم وترتیب می‌دهد، خاطرنشان کرد: قرآن سرشار از نکته‌های عمیق علمی است که امروزه به بخشی از آن دست یافتند و ما با مطالعه منابع قرآنی می‌توانیم به دانش نوین و به روز دست یابیم.

وی خاطرنشان کرد: به‌جای استفاده از فضای مجازی برای اوقات فراغت وقت خود را صرف مطالعه تفاسیر و کتب دینی می‌کنم و نیازی به وب گردی در اینستاگرام و تلگرام ندارم.

ذوالفقاری گفت: قرآن مرا به سمت نماز اول وقت راهنمایی کرده است؛ نماز منشاء همه فضایل اخلاقی به‌خصوص دوری از تکبر و گناه است.

این نوجوان بابلی که حافظ قرآن کریم است یادآور شد: مهم‌ترین دغدغه من در جمع صمیمی با دوستان جذب آن‌ها به سمت قرآن و تبلیغ مفاهیم عرفانی است و تاحدودی نیز موفق بودم زیرا معتقدم راه سعادت دنیا و آخرت انس با قرآن و مفاهیم واقعی دینی است، رسیدن به این درک نسل ما را از آسیب‌ها بیمه می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ساخت ۵۵ کلاس درس در اشنویه
  • راه سعادت دنیا و آخرت انس با قرآن و مفاهیم واقعی دینی است
  • ترویج و آموزش مالکیت معنوی به کودکان و نوجوانان
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی در استان اردبیل
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی
  • فراخوان جشنواره راویان غدیر در استان قزوین
  • زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها مشخص شد
  • اعلام زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها ؛ روند ثبت نام الکترونیک است
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۴ روز دیگر