Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه بارسلونا پس از خرید مدافع فرانسوی به دنبال کاپیتان چلسی است.

به گزارش مشرق، شب گذشته باشگاه بارسلونا از عقد قراردادی ۵ ساله با «ژولس کُنده» خبر داد.

مدافعی که در سویا خوش درخشید و به گزینه انتقال برخی باشگاه‌ها مثل چلسی نیز لقب گرفت ولی در نهایت ژاوی توانست این بازیکن را به نیوکمپ آورد.

بارسلونا برای جذب مدافع فرانسوی با سویا به مبلغ ۵۰ میلیون یورو به اضافه ۵ میلیون یورو پاداش به توافق رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کُنده به پنجمین خرید بارسلونا در این فصل نام گرفت. پیشتر ژاوی بازیکنانی مثل کسیه از میلان، کریستینسن از چلسی، رافینیا از لیدزیونایتد و لواندوفسکی از بایرن مونیخ را خریداری کردند.

جرارد رومرو، خبرنگار مشهور بارسایی نوشت که پروژه بعدی بارسلونا خرید «سزار آزپیلیکوئتا» از چلسی خواهد بود. این بازیکن مدت‌هاست که گزینه ژاوی نام گرفته و حتی گفته می‌شود که به توافق شفاهی با بارسلونا نیز رسیده است.

البته نکته مهم رفتار چلسی در مقابل بارسلونا خواهد بود. باشگاه انگلیسی در این تابستان مقابل بارسلونا بازنده تمام عیار بود زیرا هم در خرید رافینیا مقابل بارسا شکست خورد و هم در لحظه آخر کُنده را از دست داد. باید دید با چنین اتفاقاتی آیا بارسلونا می‌تواند کاپیتان چلسی را خریداری کند؟

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت بارسلونا لواندوفسکی ژاوی کریستینسن رافینیا سزار آزپیلیکوئتا جرارد رومرو خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۱۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا با هافبک آرژانتینی قرارداد بست!

به گزارش "ورزش سه"، هفته پیش بود که برخی منابع اسپانیایی ادعا کردند بارسلونا به گیدو رودریگز علاقه‌مند است و به دلیل اینکه قرارداد او با بتیس در پایان فصل تمام می‌شود و رایگان در دسترس است، گزینه جدی باشگاه کاتالان برای تقویت پست هافبک دفاعی محسوب می‌شود.

گزینه‌های گرانقیمتی مثل کیمیش و زوبیمندی نیز هستند ولی مشکلات مالی بارسا باعث شده تا باشگاه به سمت رودریگز برود.

امروز اسپورت پا را فراتر گذاشت و ادعا کرد با این بازیکن آرژانتینی از ماه مارس و زمان فیفا دی قرارداد بسته شده و او تابستان با شروع نقل و انتقالات بازیکن جدید بارسا خواهد بود. 

این دکو (مدیر ورزشی) بود که با گیدو و ایبجنتش در ماه مارس ملاقات کرد و تمام توافقات نیز صورت گرفت. به این ترتیب هافبک آرژانتینی را باید بازیکن جدید بارسا دانست.

دیگر خبرها

  • بارسلونا فقط به یک بازیکن در خط حمله‌ خود اعتماد دارد
  • ریوالدو وارد جنجال شد: بارسلونا به بازیکنی که در برزیل درخشیده بازی نمی‌دهد!
  • بارسلونا با هافبک آرژانتینی قرارداد بست!
  • ایجنت ویتور روکه: ژاوی به یامال، کوبارسی و فرمین فرصت داد، اما هیچ‌وقت به روکه اعتماد نکرد!
  • روزهای سخت مهاجم جوان برزیلی در بارسلونا؛ ویتور روکه ناامید و افسرده است!
  • کول پالمر پنجمین بازیکن تاریخ چلسی با تاثیرگذاری روی حداقل 30 گل در یک فصل لیگ برتر انگلیس
  • مأموریت سخت ژاوی به دکو: ژاوی سیمونز را به بارسلونا برگردان!
  • ژیرونا ششمین تیم تاریخ لالیگا که در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل بارسلونا +4 گل می‌زند
  • انتقاد تند ژاوی از عملکرد شاگردانش مقابل جیرونا
  • ژاوی: بارسا نباید این فصل را فراموش کند