Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم‌های فوتسال عقاب و قلم ورزش (خبرنگاران و عکاسان ورزشی) در سالروز شهادت شهید «عباس دوران» و «روز ملی خلبان» به میدان رفتند که این دیدار سریع و پرگل به سود تیم نهاجا پایان یافت.

به گزارش ایران اکونومیست، این دیدار به دعوت‌ تربیت بدنی نهاجا در آستانه ماه محرم و به منظور تکریم و تجلیل از مقام شهدای والا مقام نیروی هوایی و سالگرد عملیات مرصاد، در راستای اهداف فرهنگی ورزشی تیم قلم ورزش و همکاری تنگاتنگ و نزدیک با نهاجا، با حضور فرماندهان و تماشاگران در سالن ورزشی پادگان‌ نیروی هوایی انجام  شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر معاون هماهنگ کننده نهاجا سرتیپ خلبان علی‌اکبر طالب‌زاده، امیر معاون فاوا نهاجا سرتیپ۲ معین‌پور، امیر فرمانده شهید خضرایی سرتیپ۲ خلبان مصطفوی، امیر جانشین عقیدتی سیاسی نهاجا سرتیپ۲ سورانی و مدیر تربیت بدنی نهاجا سرهنگ خلبان محمد بیاتانی، شاهد این بازی تماشایی بودند که طی آن تیم فوتسال عقاب با نتیجه ۶ بر ۴ به برتری رسید.

در این دیدار که قضاوت آن برعهده محمدحسین ترابیان و بهادری بود، محمد طاهری، حسین سلطانی و مصطفی نظری ملی‌پوشان سابق فوتسال ایران در تیم قلم ورزش به میدان رفتند که با استقبال و تشویق خوب حاضران در سالن مواجه شدند.

در بین دو نیمه این دیدار که با اجرای گروه موزیک نیروی هوایی همراه شد، از سوی احمد میرزائیان مدیر تیم قلم ورزش، یادبودی به  سرهنگ خلبان محمد بیاتانی مدیر تربیت بدنی نهاجا اهدا و همچنین توسط سرتیپ خلبان علی‌اکبر طالب‌زاده امیر معاون هماهنگ کننده نهاجا از میرزائیان مدیر تیم قلم ورزش و مهدی توتونچی مجری نام آشنای شب‌های فوتبالی شبکه ورزش سیما و عضو تیم قلم ورزش تجلیل شد. ضمن آنکه از سروان کیومرث جودکی کاپیتان تیم فوتسال عقاب نیز که به تازگی به افتخار بازنشستگی نائل آمده، تقدیر شد.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: فوتبال ، لیگ برتر فوتسال ، فوتسال

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فوتبال لیگ برتر فوتسال فوتسال تیم قلم ورزش فوتسال عقاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۲۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چشمک به سکوی سوم با درخشش تکراری امیر غفور

به گزارش "ورزش سه"، در سومین مسابقه از سری دیدارهای رده بندی لیگ برتر والیبال رومانی در دربی شهر بخارست تیم راپید توانست با نتیجه سه برصفر از سد دینامو بخارست بگذرد و سری رقابت بین دو تیم را دو بر یک به سود خود کند.

در این دیدار راپید بخارست ست های بازی را با نتایج 25 بر 21، 25 بر 19 و 25 بر 22 به سود خود به اتمام رساند تا حالا فقط یک برد دیگر تا رتبه سوم لیگ رومانی فاصله داشته باشد.

امیر غفور پشت خط زن تیم راپید بخارست در این بازی پانزده امتیاز برای تیمش کسب کرد و علی اصغر مجرد سرعتی زن این تیم برای تیمش بازی نکرد تا شایعه مصدومیت او قوت بگیرد. محمد بربست قطر پاسور تیم دینامو بخارست نیز سیزده امتیاز به دست آورد. فردا شب دیدار چهارم این دو تیم برگزار خواهد شد و راپید در صورت برد رتبه سوم را از آن خود خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • چشمک به سکوی سوم با درخشش تکراری امیر غفور
  • ببینید | پیام خاص امیر قلعه‌نوعی به ملی‌پوشان فوتسال
  • وزیر ورزش و جوانان مهمان ویژه فینال فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • شمسایی در فینال آسیا میهمان ویژه دارد
  • پیام امیر قلعه نویی به تیم ملی فوتسال پس از صعود به فینال + ویدئو
  • سفر شبانه وزیر ورزش به تایلند
  • سفر وزیر ورزش به تایلند برای تماشای فینال فوتسال آسیا
  • کیومرث هاشمی مهمان ویژه فینال/ وزیر ورزش کنار ملی‌پوشان ایران
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • عکس | بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش اعطا شد