Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا گفت: سقف مبلغ پرداختی بانک‌ها برای اعطای تسهیلات در استان کرمانشاه ۱۵ میلیارد تومان است و مابقی باید در تهران تصویب شود، تا اختیارات استان کرمانشاه به بیش از این ظرفیت برسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: هدف از سفر اعضای صنایع و معادن مجلس به استان کرمانشاه انجام بازدیدهای میدانی از برخی واحدهای صنعتی استان و گفتگوی رودر رو با فعالان اقتصادی  بود تا مشکلات آنها را در حوزه های قانون گذاری و اجرا بشناسند و در تهران جلساتی را به منظور رفع این مشکلات داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: همچنین اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس سفری به شهرستان سنقر داشتند و آنجا از چند واحد صنعتی بازدید کردند و البته طی این سفر فاز توسعه ای شهرک صنعتی سنقر و پالایشگاه گیاهان دارویی این شهرستان کلنگ زنی شد که امیدواریم به سرعت کار اجرایی آن آغاز شود.

حجت الاسلام حسینی کیا تصریح کرد: امروز صبح از بیوایمپلنت و بیواتانل کرمانشاه که دو واحد نیمه کاره طی چند سال اخیر هستند، بازدید به عمل آمد و توافقاتی صورت گرفت که بر مبنای آن امیدواریم بیواتانل تا پایان سال به بهره برداری برسد و ایدرو تکالیف خود را انجام دهد و در بازدید از بیوایمپلنت قرار شد جلساتی در تهران برگزار و این موضوع که از مصوبات سفر رهبر انقلاب بوده به سرعت پیگیری شود و اشتغالزایی خوبی برای استان کرمانشاه فراهم کند.

وی عنوان کرد: یکی از مهمترین دستاوردهای سفر اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس به کرمانشاه این است که پس از بازگشت اعضای کمیسیون، مصوبات این سفر پیگیری شود و در همین راستا با ایمیدرو جلساتی برگزار شود تا برخی پهنه‌های استان کرمانشاه پیگیری شود و محدوده های آنها کوچک و سپس آزادسازی صورت گیرد و این کاری بزرگ در واحدهای نیمه کاره است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه قانون گذاری نیز پیگیری های لازم به منظور رفع موانع انجام شد و به طور مثال پیگیری مربوط به این موضوع انجام خواهد شد که سقف مبلغ پرداختی بانک‌ها برای اعطای تسهیلات در استان کرمانشاه ۱۵ میلیارد تومان است و مابقی باید در تهران تصویب شود، تا اختیارات استان کرمانشاه به بیش از این ظرفیت برسد.

حجت الاسلام حسینی کیا تصریح کرد: همچنین یکی دیگر  از مباحث مطرح شده این است که عوارض گمرکی ماشین آلات معدنی پنج  درصد است و باید پیگیری های لازم انجام شود تا در آینده نزدیک به یک درصد کاهش یابد و این اقدامی بسیار خوب برای افرادی است که می خواهند ماشین آلات صنعتی وارد کنند.

وی افزود: استاندار کرمانشاه و فعالین صنعتی مطالبات دیگری داشتند که به صورت مکتوب، قرار شد در کمیسیون صنایع و معادن مجلس پیگیری های مربوطه صورت گیرد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کمیسیون صنایع و معادن مجلس استان کرمانشاه حجت الاسلام حسینی کیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۲۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بنافی در بازدید از ۴ واحد صنعتی در حال احداث شهرک صنعتی برازجان گفت، تمام تلاش ما این است که از تولید حمایت کنیم و به همین منظور بر روی احیا واحدهای راکد و توسعه واحدهای تولیدی متمرکز هستیم.

فرماندار دشتستان افزود: حمایت از سرمایه‌گذاران نیز بخش دیگری از پیگیری‌های ما است.

رئیس شورای اشتغال شهرستان از روند توسعه زیرساخت‌های فاز دوم شهرک صنعتی برازجان نیز بازدید کرد و گفت: در تلاش هستیم که تعدادی از زون‌های طراحی شده را در سال جاری به متقاضیان واگذار کنیم.

کد خبر 6095371

دیگر خبرها

  • افزایش تولید با ورود بخش خصوصی به توسعه میادین نفت و گاز
  • از مدار بهره برداری خارج شدن چشمه کاوات به علت طغیان
  • اتصال فاضلاب در بندرعباس به تصفیه خانه افزایش می‌یابد
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • بهره برداری از یکصد واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است
  • لزوم پرداخت پاداش افزایش تولید به کارگران در واحدهای تولیدی
  • تسهیلات مناسب به بانوان فعال در حوزه صنایع‌دستی اختصاص می‌یابد
  • ۱۲ طرح عمرانی و صنعتی زندان‌های هرمزگان به بهره‌برداری رسید