Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-29@19:29:03 GMT

بارندگی کدام مسیرهای کشور را مسدود کرده؟

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۱۲۰۸۹

بارندگی کدام مسیرهای کشور را مسدود کرده؟

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ احمد شیرانی روز جمعه به خبرنگاران اظهار داشت: جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال (مسیر رفت و برگشت) از ساعت ۲۳:۳۰ شب گذشته به علت بارندگی شدید و احتمال نشست آسفالت تا اطلاع بعدی مسدود است و همچنین مسیر هراز با توجه به ادامه عملیات پاکسازی گل و لای تا اطلاع بعدی بسته شده و جاده سولقان به امامزاده داوود (ع) هم به علت ادامه پاکسازی سطح جاده مسدود شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هم اکنون مسیرهای جایگزین جاده فیروزکوه و آزادراه قزوین رشت برای تردد به استان‌های شمالی و بالعکس باز است و جاده ترافیک روان دارد. بیشتر مسیرهای مسدود در روز گذشته بازگشایی شده و تعدادی از جاده‌های اصلی شامل شهداد-نهبندان، ریگان - ایرانشهر و زاهدان - میرجاوه کماکان مسدود است.

سرهنگ شیرانی ادامه داد: جاده بندر خمیر - بندرلنگه محدوده روستای کنخ تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین بندرخمیر - دژگان - بندرلنگه انجام می‌شود.

وی با اشاره به وضعیت جوی حاکم بر جاده‌ها نیز گفت: برخی از مسیرهای استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، تهران، قم، اصفهان، یزد، چهار محال و بختیاری، کهکیلویه و بویر احمد، فارس، کرمان و بوشهر درگیر با وزش باد و طوفان و بارندگی است به همین منظور وزش باد شدید باعث بروز پدیده گرد و غبار و کاهش میدان دید رانندگان می‌ شود و احتمال وقوع تصادفات زنجیره‌ای را افزایش می‌دهد، بارندگی‌ها باعث افزایش لغزندگی سطح جاده‌ها می‌شود و رعایت سرعت مطمئنه و افزایش فاصله طولی با خودرو جلویی در این شرایط ضروری است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور توصیه کرد: رانندگی در این شرایط نیازمند رعایت احتیاط بیشتر و آمادگی کامل در مواجهه با این شرایط است. به رانندگان خصوصاً در بخش حمل کالا و مسافر توصیه می‌کنیم در این ایام زمان بیشتری برای رسیدن به مقصد در نظر بگیرند و با احتیاط بیشتر و کاهش سرعت رانندگی نسبت به شرایط عادی مسافرت کنند و قبل سفر، از شرایط جوی طول مسیر را مطلع شوند.

همچنین پیرحسین کولیوند رییس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه اکنون ۱۸ استان کشور درگیر سیلاب هستند، به مردم توصیه کرد که تا دهم مردادماه از قرار گرفتن در حریم رودخانه‌ها و نقاط کوهستانی خودداری کنند.

استان های سیستان و بلوچستان، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، کرمان، یزد، فارس، بوشهر، سمنان، البرز، قزوین، قم، تهران، زنجان، گیلان، مازندران، گلستان و شمال خراسان شمالی، هرمزگان و  خوزستان، استان های متأثر از سیلاب هستند و خدمات هلال احمر برای مقابله با سیلاب و کمک به هموطنان بدون وقفه در حال انجام است.

منبع: ایرنا لینک کوتاه لینک کپی شد ۰ این مطلب برایتان مفید است؟ ارسال نظر سیل اخبار حوادث اخبار مرتبط لحظه ورود سیلاب به منطقه مزایجان بوانات فارس + فیلم ۱۴۰۱/۵/۷ کشف ۳ جسد در پایین دست رودخانه کن ۱۴۰۱/۵/۷ فوت ۶ نفر در سیل فیروزکوه ۱۴۰۱/۵/۷ سیل به قطر هم رسید + فیلم ۱۴۰۱/۵/۶ بارش‌های مرگبار مانسون امارات را هم زیر آب برد + فیلم ۱۴۰۱/۵/۶ سیل در روستاهای ابهر تراکتور را با خودش برد! + فیلم ۱۴۰۱/۵/۶ آخرین ویدیو ها لحظه ورود سیلاب به منطقه مزایجان بوانات فارس + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۰۷ ۱۰:۴۷ عبور عجیب جیپ از دل رودخانه + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۰۷ ۱۰:۳۶ نمایی از شدت بارش باران، شب گذشته در جاده چالوس + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۰۷ ۰۹:۵۱ بارش های سیل زا ادامه دارد ۱۴۰۱/۰۵/۰۷ ۰۸:۱۰ فرود اضطراری هواپیمای حامل محسنی اژه ای + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۰۷ ۰۰:۴۸ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی سامسونگ گوشی اپل، آیفون گوشی شیائومی ارسال نظر

خرید نرم افزار هلو صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال خرید تتر خرید بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۱ قیمت مسکن آخرین خبر ها ۱۰:۳۶ عبور عجیب جیپ از دل رودخانه + فیلم ۱۰:۳۲ قیمت تخم مرغ به بیش از نرخ مصوب رسیده است ۱۰:۲۲ هوای تهران در مرز پاکی ۱۰:۱۱ روند رو به کاهش هپاتیت در ایران / علائم و افراد در معرض خطر این بیماری ۱۰:۰۶ چند توصیه برای پیشگیری از تب کریمه کنگو ۱۰:۰۰ خرید مسکن با سرمایه ۳ میلیارد تومان در شرق تهران ۰۹:۵۱ نمایی از شدت بارش باران، شب گذشته در جاده چالوس + فیلم ۰۹:۴۸ قیمت نفت در مدار صعودی ۰۹:۴۳ روزهای طلایی طلا فرا رسید ۰۹:۳۶ واشنگتن: به صراحت اعلام کردیم که آماده بازگشت به توافق هسته ای هستیم ۰۹:۲۸ تداوم بارش های موسمی در کشور/ هشدار بارش های سیل‌ آسا در ۲۶ استان ۰۹:۲۶ وام ٢٠٠ میلیونی مسکن روستایی از کی پرداخت می شود؟ ۰۹:۲۴ محور کرج چالوس بسته شد ۰۹:۱۶ روایتی تلخ از سیل ۶۸ سال قبل در امامزاده داوود (ع) ۰۹:۰۰ بازار معاملاتی OTC در کریپتو چیست و چگونه کار می کند؟ ۰۷:۳۰ رشد مجدد دندان در بزرگسالی ممکن است! ۰۷:۳۰ هزینه ۲ شب تور زمینی مشهد چقدر است؟ + جدول ۰۶:۵۵ سیر و عسل ۷ روزه در بدن شما معجزه می کند! + طرز تهیه ۰۳:۱۴ ۵ موردی که مردان هرگز نباید بابت آنها عذرخواهی کنند ۰۲:۲۳ بهترین درمان پرحرفی؛ چطور کمتر صحبت کنم؟ ۰۱:۳۶ ترس از رکود اقتصادی آمریکا افزایش یافت ۰۱:۲۲ بزرگ ترین خانه دنیا را بشناسید + امکانات رویایی ۰۰:۵۵ همه کارهایی که یک انبه می‌کند؛ از قتل پسر تا برآورده شدن آرزو! ۰۰:۵۱ فال ابجد روزانه امروز جمعه ۷ مرداد ماه ۱۴۰۱ ۰۰:۴۵ فال تاروت امروز / فال تاروت کبیر روزانه امروز جمعه ۷ مرداد ۱۴۰۱ ۰۰:۳۷ فال حافظ امروز جمعه ۷ مرداد / دل چو پرگار به هر سو دورانی می کرد ۰۰:۳۴ استقلال محبوب ترین تیم آسیا شد ۰۰:۳۲ گفت و گوی دو ساعته رییس جمهوری آمریکا و چین ۰۰:۳۱ فال روزانه شخصی ۷ مرداد ۰۰:۲۴ افزایش حقوق بازنشستگان چه شد؟ ۰۰:۲۱ نیویورک‌تایمز: ایران به یک بازیگر جهانی در صادرات پهپاد تبدیل شده است ۰۰:۱۹ قالیباف: فضای مجازی بی قانون زندگی مردم را به هم می‌زند ۰۰:۱۱ این برنامه ها را فورا از گوشی خود حذف کنید ۲۳:۵۵ آقا؛ در مورد خانمت اینطوری فکر کنی، زندگی رو باختی ۲۳:۵۳ اعلام محدودیت در محور کوهسار _ جاده امامزاده داوود(ع) ۲۳:۵۰ اقتصاد آمریکا در رکود؟ / رشد اقتصادی منفی در دومین فصل متوالی ۲۳:۴۲ پنجره پورتو به خاطر طارمی بسته شد! ۲۳:۳۷ دعوای فیزیکی دو سرمربی لیگ برتر فوتبال + جزییات ۲۳:۲۹ اگر چیزی وارد گوشمان شد چه کنیم؟ ۲۳:۱۳ هراز از آخر امشب مسدود می شود ۲۳:۱۲ فوت و فن آرایش ماندگار صورت در هوای گرم به سبک آرایشگرها ۲۲:۵۳ مردان کوتاه قد چطور لباس بپوشند بهتره؟ ۲۲:۵۰ با این نشانه ها شخصیت دختران را بهتر بشناسید ۲۲:۳۵ چند توصیه برای پیشگیری از تب کریمه کنگو ۲۲:۱۴ اینطوری ذهن ثروتمند داشته باش تا پولدار بشی ۲۲:۱۲ صادرات غیرنقتی در ۴ ماهه به ۱۷ میلیارد دلار رسید ۲۲:۱۲ چطور کودک را اجتماعی تربیت کنیم؟ ۲۲:۰۸ دفاع پاول از افزایش نرخ بهره؛ آمریکا وارد رکود نمی شود ۲۱:۵۳ بارش شدید باران در تهران + فیلم ۲۱:۴۱ راه دور کردن موش از خانه بدون سم و تله اقتصادآنلاین حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه تبلیغات ارز دیجیتال

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سیل اخبار حوادث فیلم ۱۴۰۱ ۵ ۷ مرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۲۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به مسافران شمال؛ این جاده ۳ روز مسدود است

به گزارش خبرآنلاین، رئیس پلیس راه البرز گفت: با توجه به اجرای عملیات عمرانی در جاده کرج ـ چالوس ، این محور به مدت سه روز بسته است .

تسنیم در خبری نوشت: سرهنگ پیمان کرمی اظهار داشت: این ممنوعیت تردد به دلیل اجرای عملیات نصب توری برروی تراشه های ریزشی انجام شده است.

وی اضافه کرد: انسداد مسیر از میدان امیر کبیر کرج تا سه راهی کندر در ۲ مسیر رفت و برگشت از ساعت ۹ الی ۱۵ از امروز به مدت سه روز صورت می گیرد.

سرهنگ کرمی گفت: رانندگان می توانند در طول زمان انسداد مسیر برای سفر به استان مازندران از مسیرهای جایگزین جاده آتشگاه - نوجان و آزادراه تهران شمال استفاده کنند.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900571

دیگر خبرها

  • سامانه بارشی جان دوباره می‌گیرد / در کدام استان‌های کشور بارندگی خواهیم داشت؟
  • هشدار به مسافران شمال؛ این جاده ۳ روز مسدود است
  • اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد
  • علت بارش‌های سیل‌آسای ایران؛ عامل انسانی دخیل بود؟
  • ضرورت تسهیل مسیرهای حمل‌ونقل جاده‌ای برای سفر زائران
  • بارورسازی ابر‌های کشور‌های همسایه علت بارش‌های سیل‌آسای ایران بود؟
  • محور یزد - دربید همچنان مسدود است/تخریب ۳ کیلومتر در بارندگی ها
  • کاهش ۲۵.۹ میلی‌متری بارش‌ها در کشور برخلاف بارندگی‌های اخیر
  • برخلاف بارندگی‌های اخیر؛ کاهش ۲۵.۹ میلی‌متری بارش‌ها در کشور
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۸ اردیبهشت / ترافیک در کدام محورها سنگین است؟