Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد از آمادگی کامل مدیریت شهری برای توسعه همکاری‌ها و حمایت همه جانبه از شرکت‌های دانش بنیان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی نجفی در آیین افتتاحیه باشگاه‌های کارآفرینی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور که به میزبانی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: در مجموعه شهرداری‌های کلانشهرهای کشور، بسیاری از چالش‌ها و مشکلاتی وجود دارد که استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش بنیان، مضاف بر ارتقاء تکنولوژی در کشور، باعث حل بسیاری از این معضلات شهری و کاهش قابل توجه هزینه‌ها خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران ادامه داد: مدیریت شهری و به ویژه معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد، آمادگی کامل دارد تا برای حل بسیاری از معضلات و مشکلات شهری از همه شرکت‌های دانش‌بنیان متقاضی فعالیت در این حوزه حمایت حداکثری داشته باشد؛ چرا که توسعه دانش و تکنولوژی شهری در مشهد می‌تواند در دیگر کلانشهرهای ایران نیز مورد استفاده قرار گیرد.

وی افزود: با توجه به تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی، در حال حاضر تنها رمز موفقیت برقراری ارتباط کامل و مؤثر به این سه ضلع صنعت، دانش بنیان و شهرداری است که می‌تواند علاوه بر حل بسیاری از مشکلات، به توسعه فزاینده شهرها نیز کمک کند.

نجفی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت محیط زیست، یکی از مهمترین اولویت‌های مدیریت شهری همکاری با شرکت‌ها و مجموعه‌های دانش‌بنیان این حوزه است؛ چرا که امروزه یکی از مهمترین معضلات شهری، تولید فزاینده مواد پلاستیکی مضر برای محیط زیست است که با استفاده از دانش شرکت‌های دانش بنیان و تولید ترکیبات و مواد جایگزین کم خطر برای محیط زیست، می‌توان بسیاری از معضلات زیست محیطی موجود در کلان شهرها را مرتفع کرد.

کد خبر 591850

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر مشهد معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد شهرداری مشهد معاون شهردار مشهد شهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شرکت های دانش بنیان مدیریت شهری محیط زیست شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۲۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی در زارچ با ثبت کمترین خسارت

 ابوالقاسم نصیری شهردار زارچ با اشاره به بارندگی‌های اخیر اظهار داشت: با توجه به برگزاری جلسات مدیریت بحران شهرستان و تأکید فرماندار در خصوص آمادگی کامل شهرداری برای مدیریت سیلاب احتمالی، مجموعه مدیریت و کارکنان شهرداری زارچ به‌صورت ۲۴ ساعته در آمادگی کامل قرار داشتند. 

وی افزود: با توجه به تجربه‌های سال‌های گذشته، در بارندگی روز‌های اخیر که از شدت بالایی نیز برخوردار بود شهروندان زارچ کمترین مشکل را متحمل شدند. 

شهردار زارچ ادامه داد: ماشین‌آلات سنگین شهرداری زارچ در اجرای طرح سیل بند در ورودی روستای چرخاب زارچ حضور فعال و مؤثر داشتند و توانستند حجم زیادی از سیلاب را کنترل و هدایت کنند تا مشکلی برای گلخانه داران روستای چرخاب پیش نیاید.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تفاهم‌نامه همکاری ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و پالایشگاه نفت آبادان امضا شد
  • عزم هیئت الجزایری برای توسعه همکاری فناورانه با ایران
  • استقبال وزارت صنعت امارات از توسعه همکاری‌ فناوری با ایران
  • عزم هیات تجاری الجزایر برای توسعه همکاری فناورانه با ایران
  • استقبال هیأت تانزانیایی از محصولات فناورانه دانش‌بنیان ایرانی
  • آماده‌باش کامل شهرداری شیراز برای بارندگی‌های پایان هفته جاری
  • ضرورت تدوین دستورالعمل واحد فعالیت محیط زیستی در سطح محلات
  • بارندگی در زارچ با ثبت کمترین خسارت
  • معضلات از دست دادن اکوسیستم خاک/ حفاظت از خاک را باید جدی بگیریم
  • رونمایی از هفت محصول دانش بنیان کشاورزی در دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی خراسان رضوی