Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-03@04:13:35 GMT

۶ دارنده سلاح غیرمجاز در شوش دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۱۲۸۱۴

۶ دارنده سلاح غیرمجاز در شوش دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شوش از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و دستگیری ۶ نفر نگهدارنده سلاح و مهمات غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، سرهنگ روح اله یاری زاده  فرمانده انتظامی شهرستان شوش  بیان کرد: در راستای برخورد با هنجارشکنان و دارندگان سلاح غیرمجاز، طرح ارتقای امنیت اجتماعی توسط ماموران انتظامی شوش به مرحله اجرا درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
 وی افزود: ماموران در راستای اجرای طرح با کار اطلاعاتی ۶ نفر از عاملان نگهداری سلاح و مهمات غیرمجاز را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در عملیات‌های جداگانه آنها را دستگیر کردند. 
 فرمانده انتظامی شوش ادامه داد:در بازرسی به عمل آمده از مخفیگاه متهمان تعداد ۲ قبضه اسلحه شکاری،۲ قبضه اسلحه کلت کمری با ۲ تیغه خشاب مربوطه، یک قبضه کلانشینکف و ۶ تیغه خشاب آن، به همراه ۱۲۶ عدد گلوله کلانشینکف کشف و ضبط شد.
وی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند، گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تحرکات مشکوک، مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: درآمد شماره تلفن فرمانده انتظامی فرمانده انتظامی شهرستان کشف و ضبط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۲۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور

دریافت 33 MB

به گزارش خبرنگار مهر، جانشین فرماندهی انتظامی کردستان عصر چهارشنبه در حاشیه این برنامه در سنندج اظهار کرد: اجرای طرح نور با پشتیبانی مردم منجر به ایجاد دلگرمی و انگیزه بیشتر نیروهای انتظامی در اجرای این بهتر این طرح می‌شود.

وی افزود: حضور جمعی از شهروندان سنندج در فراجا برای تقدیر از نیروهای نظامی ارزشمند است و ما هم از مردم استان که پلیس را در اجرای طرح نور یاری کردند، سپاسگزاریم.

خبرنگار_ امیرعلی میرزایی

کد خبر 6094568

دیگر خبرها

  • پزشکان قلابی طب سنتی در رشت دستگیر شدند
  • سارق سابقه‌دار منازل بهارستان دستگیر شد
  • تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور
  • کشف داروی غیرمجاز در مرغ فروشی
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند
  • استاندار تهران: اتباع غیرمجاز دستگیر و از کشور خارج شوند
  • عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان دستگیر شد
  • اختلاف حساب منجر به قتل یک جوان خویی شد
  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد