Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیائومی از پرچمدار جدید خود Xiaomi 12S Ultra که به واسطه جدیدترین اسنپدراگون، دوربین بسیار بهبود یافته ای را ارائه می دهد، رونمایی کرد. شیائومی ۱۲ اس اولترا، سنسور ۱ اینچی، اپتیک لایکا و اسنپدراگون ۸+ نسل ۱ را به همراه دارد.

به گزارش GSMArena؛ پرچمدار جدید Ultra شیائومی بالاخره آمد. شیائومی ۱۲ اس اولترا a با کمک لایکا و جدیدترین نیروگاه اسنپدراگون، دوربین بسیار بهبود یافته‌ای را ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




پارامتر‌های دوربین کمکی این گوشی مشابه شیائومی Mi ۱۱ Ultra با یک جفت سنسور نیم اینچی برای فوکوس فوق عریض و دوربین‌های زوم پریسکوپ است. اما دوربین اصلی جدید است و ادعا می‌کند که چشمگیرترین دوربین گوشی‌های هوشمند در جهان است.

دوربین ۵۰.۳ مگاپیکسلی با زاویه دید عریض ۲۳ میلی‌متری است. این بزرگترین تصویربر روی هر گوشی هوشمند است و در حالت ۱۲.۵ مگاپیکسلی ۴ در ۱، بزرگترین پیکسل‌های مجزا را با ۳.۲ میکرومتر به ارمغان می‌آورد.

لایکا تخصص تصویربرداری خود را، هم از نظر طراحی اپتیک و هم از نظر نرم‌افزار تصویربرداری به شیائومی ۱۲ اس اولترا a می‌آورد. لنز جلوی سنسور ۱ اینچی یک لنز عنصر ۸P است که مشکلاتی مانند شعله ور شدن، انحراف رنگی و شبح را برطرف می‌کند. علاوه بر این، پوشش جوهر لبه لنز، و همچنین مواد کوپلیمر الفین حلقوی، و فیلتر نور مادون قرمز با فناوری پوشش چرخشی وجود دارد. لایکا کل ماژول دوربین عقب را با برچسب نمادین Summicron خود تزئین کرده است.

از نظر نرم‌افزاری دو سبک عکاسی با دو نوع لنز وجود دارد. هدف لنز واقعی، تصویری طبیعی، تمرکز بر کنتراست نور و سایه، افزودن عمق به عکس‌ها است. لنز دیگر از هوشمندی عکاسی محاسباتی شیائومی با زیبایی شناسی لایکا بهره می برد. علاوه بر این، فیلترهای لایکا هم وجود دارد- Leica Vivid، Leica Natural، Leica BW Natural و Leica BW High Contrast.

دو دوربین دیگر در پشت شیائومی 12 اس اولتراa دارای سنسور 48 مگاپیکسلی IMX586 1/2.0 اینچی سونی هستند که در Mi 11 Ultra استفاده شده است. اولتراواید آن یک f/2.2 13 میلی‌متری با فوکوس خودکار و توانایی‌های ماکرو است. دوربین تله فوتو دارای پریسکوپ 120 میلی متری f/4.1 است. هر دوی آنها عکس‌های 12 مگاپیکسلی با پیکسل‌های 1.6 میکرومتری پس از باینینگ می‌گیرند.

شیائومی 12 اس اولترا می تواند فایل های JPEG یا HEIF با کارایی بالا را در 8 بیت و همچنین فایل های 10 بیتی DNG RAW با نمایه تعبیه شده برای Lightroom Adobe ضبط کند.

در بخش ویدئو، شیائومی 12 اس اولترا اولین گوشی اندرویدی است که از ضبط Dolby Vision HDR پشتیبانی می کند. ویدیوهای 10 بیتی h.265 در HLG با فضای رنگی Rec.2020 در هر دو کیفیت 4K و FullHD ضبط می‌شوند. در 4K، سرعت 30 فریم در ثانیه و 60 فریم در ثانیه تا 80 مگابیت در ثانیه را دریافت می کنید، در حالی که در 1080p سرعت 60 فریم در ثانیه با سرعت 55 مگابیت در ثانیه و 30 فریم در ثانیه با سرعت 35 مگابیت بر ثانیه را دارید.

در بخش جلوی شیائومی 12اس اولترا، یک E5 Super AMOLED 6.73 اینچی با رزولوشن 3200 x 1440 پیکسل با پشتیبانی از AdaptiveSync Pro وجود دارد که می تواند از 1 هرتز تا 120 هرتز به روز شود. باتری 4860 میلی آمپر ساعتی از شارژ بی سیم 67 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی (شارژ بی سیم معکوس 10 واتی) پشتیبانی می کند.

شیائومی دو تراشه Surge سفارشی برای مدیریت باتری دارد - تراشه شارژ Xiaomi Surge P1 از باتری در برابر شارژ بیش از حد محافظت می کند و عمر آن را طولانی می کند، در حالی که Xiaomi Surge G1 استفاده از باتری را مدیریت می کند و استقامت را طولانی می کند.

شیائومی 12 اس اولترا، مجهز به اسنپدراگون 8+ نسل 1 با 8 یا 12 گیگابایت رم و 256 یا 512 گیگابایت حافظه UFS 3.1 است. اسنپدراگون جدید ادعا می‌کند که در مقایسه با نسل اول 8، 10 درصد در عملکرد GPU و CPU و 30 درصد در راندمان انرژی بهبود یافته است.

شیائومی به خود می بالد که 12S Ultra دارای یک مکانیسم ابتکاری جدید 3 بعدی خنک کننده است. این گوشی از فناوری خنک‌کننده‌ جدیدی استفاده کرده تا کاربران در شرایط مختلف نگران داغ شدن گوشی خود نباشند.

مانند Xiaomi Mi 11 Ultra، 12S Ultra بلندگوهای استریو تنظیم شده توسط Harman Kardon را با پشتیبانی از Dolby Atmos ارائه می کند. نرم افزار اصلی MIUI 13 نسبت به اندروید 12 است.

شیائومی 12 اس اولترا 225 گرم وزن دارد و IP68 در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است. این در رنگ مشکی کلاسیک و سبز سرسبز با روکش پشتی چرم مانند عرضه می شود. متأسفانه، شیائومی تأیید کرده است که این گوشی در خارج از چین عرضه نخواهد شد، جایی که قیمت این گوشی 5999 یوان برای 8/256 گیگابایت، 6499 یوان برای 12/256 گیگابایت و 6999 یوان برای مدل 12/512 گیگابایت است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: دوربین دوربین مدار بسته دوربین عکاسی دوربین های نظارتی دوربین مخفی شیائومی 12 اس اس اولترا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۲۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) شاسی‌بلند چینی بازار ایران به بریتانیا می‌رود

جائکو، برند فرعی چری که مخصوص بازار‌های بین‌المللی ساخته شده، انتظار می‌رود در تابستان ۲۰۲۴ وارد بازار بریتانیا شود. جائکو J ۷ یا چری تانسو ۰۶ همچنین قرار است توسط مدیران خودرو به بازار ایران بیاید.

به گزارش خبرآنلاین، جدیدترین مدل جائکو J ۷ در واقع نسخه پلاگین هیبریدی چری تانسو ۰۶ بوده و اخیراً در نمایشگاه خودرو پکن به نمایش درآمد. این خودروی جدید احتمالاً در ژوئن ۲۰۲۴ با قیمت اولیه تقریبی ۴۰ هزار پوند انگلیس در بریتانیا عرضه شود.

ظاهر جائکو J ۷ شبیه به چری تانسو ۰۶ است. تفاوت ظاهری این دو خودرو با یکدیگر، در لوگو "JAECOO" بوده که در جلوپنجره با لوگو چری شده است.

چری تانسو ۰۶ مدل ۲۰۲۴ دارای ابعاد ۴۵۳۸/۱۸۹۸/۱۶۸۰ میلی‌متر بافاصله بین دو محور ۲۶۷۲ میلی‌متر است. انتظار می‌رود جائکو J ۷ نیز همین اندازه را داشته باشد. از طرفی، خودروی جدید از طراحی سقف معلق استفاده می‌کند که با دستگیره‌های مخفی درب‌ها و رینگ‌های پنج پره هماهنگ شده است. یک سانروف پانوراما نیز وجود دارد.

نیروی تولیدی از یک سیستم پلاگین هیبریدی متشکل از یک موتور ۱.۶ لیتری توربو و موتور‌های الکتریکی دوگانه تامین می‌شود. حداکثر قدرت موتور بنزینی به ۱۹۴ اسب بخار و حداکثر گشتاور به ۲۹۰ نیوتن متر می‌رسد. شتاب صفر تا صد این خودرو ۸ ثانیه طول می‌کشد. علاوه بر این، برد جامع کروز آن ۱۲۰۰ کیلومتر است در حالی که برد حالت الکتریکی خالص آن تقریباً ۱۰۰ کیلومتر است. در حال حاضر، چری به طور رسمی مشخصات پیشرانه را تأیید نکرده است.

فضای داخلی مطابق با تانسو ۰۶ است. یک صفحه‌نمایش کیلومترشمار ۱۰.۲۵ اینچی، نمایشگر مرکزی و عمودی ۱۴.۸ اینچی و یک فرمان D شکل در این بخش وجود دارند. سیستم کمک رانندگی پیشرفته سطح ۲ نیز در این خودرو حضور دارد که دارای کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری خودکار، هشدار خروج از خط و تشخیص نقاط کور است.

در سال ۲۰۲۳، چری سالانه ۹۳۷٬۱۴۸ دستگاه خودرو صادر کرد که نسبت به سال قبل ۱۰۱.۱ درصد افزایش داشت.

دیگر خبرها

  • ایفون ۱۶ کی میاد؟ بررسی تخصصی آیفون 16
  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung
  • محبوب ترین گوشی‌ های میان رده شیائومی سری redmi
  • گوشی جدید ناتینگ، ۲ روز دیگر رونمایی می‌شود
  • محبوب ‌ترین گوشی‌ های میان‌ رده شیائومی سری redmi
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • مدل «ددپول» گوشی پوکو F6 می‌سازد؟
  • (تصاویر) شاسی‌بلند چینی بازار ایران به بریتانیا می‌رود
  • قیمت گوشی poco x۵ pro ۵g + بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x۵ pro (۸ اردیبهشت)
  • (ویدئو) تست فریز گلکسی S۲۴ اولترا و آیفون ۱۵ پرو مکس