Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه هوادار در پی حاشیه‌‌های به وجودآمده در اردوی آماده‌سازی این تیم در ترکیه اطلاعیه‌ای را صادر کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ،کانال خبری باشگاه هوادار با ادعای دفاع از سرمربی خود که به زعم این باشگاه «برجسته‌ترین افتخار تاریخ باشگاه نساجی را به ارمغان آورده است»، بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

«سرمربی محبوب مازندرانی‌ها که پس از گرفتن رخصت از هواداران نساجی به جهت علاقه فراوانی که به وی دارند و برای آنها خاطره‌سازی‌های بسیاری کرده است، سکان‌دار فنی هوادار در فصل پیش رو شد، اما متأسفانه همان جریان حاشیه‌ساز که با ناجوانمردی باعث جدایی ساکت الهامی شد کماکان بر طبل اختلاف میان وی و باشگاه نساجی می‌کوبد تا از آب گل آلودتر ماهی بیشتری بگیرد و سرمربی موفق هوادار را رو در روی هواداران نساجی قرار دهد که البته موفق نبوده است و نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه هوادار سخن را کوتاه می‌کند و حالا که به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی و از سوی افراد منتسب به مجموعه مذکور مطالب عجیبی در فضای مجازی منتشر شده است و حداقل به‌صورت ضمنی مورد تأیید مدیران باشگاه نساجی نیست، امید می‌رود مجموعه فوق در جهت تکذیب مطلب منتشرشده اطلاعیه‌ای هر چه سریع‌تر صادر نماید تا بیش از این آرامش باشگاهی که به بی‌حاشیه بودن شهرت دارد، مکدر نشود».

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: هوادار باشگاه هوادار تهران لیگ برتر نساجی مازندران حمید مطهری ساکت الهامی باشگاه هوادار باشگاه نساجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۲۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه نکونام به هوادار خاص/ دختر آبی پوش در آغوش سرمربی استقلال

تمرین امروز استقلال با دعوت جواد نکونام از یک مهمان ویژه حال و هوای متفاوتی داشت.

به گزارش خبرورزشی، رسول مولایی، هوادار معلول استقلال که تصویر او پس از دیدار مقابل شمس آذر در فضای مجازی وایرال شده بود،  امروز به دعوت جواد نکونام به همراه دختر خود در کمپ حجازی حاضر شد و دقایقی را با اعضای این تیم به گفت‌وگو پرداخت.

نکونام به نشانه قدردانی و به عنوان پیراهن یادگاری یک پیراهن استقلال را به مولایی هدیه داد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جدایی جواد نکونام از استقلال قطعی شد حمله نکونام به معاون باشگاه استقلال؛ ایشان بی خود می کند که بخواهد جواب من را بدهد!

دیگر خبرها

  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)
  • ایمن سازی ۱۴۰کیلومتر از حاشیه راه های مازندران
  • درخواست بایرن از هواداران: همه قرمزپوش باشید!‏
  • توضیحات پرسپولیس در مورد بلیت فروشی
  • هدیه نکونام به هوادار خاص/ دختر آبی پوش در آغوش سرمربی استقلال
  • برگزاری تمرین امروز استقلال با حضور یک میهمان خاص
  • خاطره‌ای که حال ساکت را خوب می‌کند
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟