Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@08:17:39 GMT

خدمات رسانی ۲۵۰ جهادگر در منطقه سیل زده جنت شهر داراب

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۱۲۹۸۳

خدمات رسانی ۲۵۰ جهادگر در منطقه سیل زده جنت شهر داراب

 مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه مقاومت شهرستان داراب در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در پی وقوع سیل اخیر ۲۵۰ جهادگر در قالب ۴۰ گروه جهادی در منطقه تلاش کردند تا خدمات گوناگونی را به سیل زدگان و آسیب دیدگان ارائه کنند.

رهبر افزود: با توجه به پیش بینی هایی که صورت گرفته بود و هشدارهای متعددی که از طرف مدیریت بحران اعلام شده بود گروه های جهادی در آماده باش بودند تا در صورت وقوع سیل اقدام به خدمات رسانی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: متاسفانه شرایط خاص آب و هوایی باعث شد تا شاهد طغیان رودخانه ها باشیم و به ویژه در بخش جنت شهر و روستای زین آباد شاهد خسارت های زیادی بودیم لذا گروههای جهادی نیز در کنار گروه های امدادی و نهادهای مرتبط از همان دقایق و ساعت اول تلاش کردند تا در این مناطق اقدام به کمک رسانی کنند.

مسئول بسیج سازندگی شهرستان داراب اظهار داشت: متاسفانه این سیل خسارات زیادی به زیرساخت های منطقه از جمله پل ها، خیابان ها و معابر وارد کرد و طبق برآورد هایی که انجام شده به نظر می رسد تجهیزات آب و برق و گاز منطقه نیز حدود ۶۰ درصد دچار آسیب‌دیدگی شده باشد و گزارش‌ها حاکی از آن است که به ۴۰۰ هکتار از مزارع و باغ های منطقه نیز خسارت وارد شده و حدود ۱۰۰ راس از احشام دامدارن نیز تلف شده است.

رهبر بیان داشت: در این مدت گروه های جهادی در کنار گروه های امدادی اقدامات مختلفی را انجام دادند که از جمله آنها به اسکان موقت اهالی مناطق سیل زده در نقاط امن تعیین شده توسط ستاد مدیریت بحران شهرستان، کمک رسانی به دامداران منطقه، طبخ و توزیع ۵۰۰ پرس غذای گرم و آماده کردن مقدمات برای طبخ و توزیع ۱۰۰۰ پرس غذای گرم ویژه ساکنین در اسکان های موقت، کمک رسانی جهت انتقال مصدومین به مناطق ایمن و مراکز درمانی و ... از جمله آنها بود.

وی با اشاره به اینکه گروه های جهادی و گروه های امدادرسان و دستگاه ها و نهادهای دولتی همچنان در منطقه حاضر هستند و خدمات رسانی ادامه دارد افزود: تلاش می کنیم در کنار مدیریت بحران شهرستان هرگونه حمایت و کمک‌رسانی که لازم باشد را به اهالی مناطق سیل زده ارائه کنیم.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: سیل داراب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۲۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی

استاندار کردستان و مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این استان با ارسال لوح سپاس از اقدام‌های مدیر و کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان برای ارائه خدمات و تسهیلات به مسافران نوروزی تشکر و قدردانی کردند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، در این لوح منصور مهرزاد، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان و اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار و رئیس ستاد خدمات سفر این استان از تلاش جهانبخش نوکانی، مدیر منطقه کردستان قدردانی کردند.

دیگر خبرها

  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • نصب ۳۵ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۷ اصفهان
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • فعالیت ۶۸ دانشجو معلم جهادگر به مدت ۱۷ روز در ارومیه و خوی
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • ارائه ۱۰ میلیارد تومان خدمات از سوی کمیته امداد در سال گذشته
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان