Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ورزش سه، مهدی تاج صبح امروز در برنامه ورزشگاه حاضر شد تا به سوالاتی که پیرامون قرارداد مارک ویلموتس وجود دارد پاسخ بدهد.  تاج در ابتدا درباره گزینه هایی که فدراسیون فوتبال قبل از عقد قرارداد با ویلموتس برای هدایت تیم ملی مدنظر داشت توضیح داد.

تاج سپس به ابهاماتی که در مورد مسائل مالی این قرارداد وجود دارد پاسخ داد و اعلام کرد او و اعضای هیئت رئیسه فوتبال ایران را از تعلیق نجات داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین از افرادی که نگران فساد در پرونده ویلموتس هستند تقاضا کرد به جای تلویزیون در دادسرا حاضر شده و مدارک‌شان را ارائه دهند تا او پاسخگو باشد.

صحبت های تاج را در ادامه می‌خوانید:

او گفت: برنامه ۹۰ یک نظرسنجی گذاشت که مربی داخلی یا خارجی و ۹۳ درصد مردم گفتند مربی تراز اول خارجی. زمانی که ما به دنبال مربی خارجی رفتیم یکی از گزینه‌ها لوپتگی بود؛ با لوپتگی سه جلسه عالی ۲-۳ ساعته داشتیم و سفیر محترم هم تشریف داشتند. ما دفعه سوم برای عقد قرارداد رفتیم اما یکباره نظر ایشان برگشت. مسئله بیماری پدرشان را مطرح کردند، گفتند پدرم سرطان دارد و من نمی‌توانم به ایران بیایم و طی یکی دو ماه به خبر دادند.

وی افزود: وقتی قرارداد با لوپتگی منتفی شد به سراع رنار رفتیم؛ آقای ترابیان با ایشان صحبت ‌کردند. قراردادی که آقای لوپتگی به ما پیشنهاد داده بود حدود ۳/۳ بود و ما به این نتیجه رسیدیم که نمی‌شود؛ نه به لحاظ مبلغ چون مبلغ را تفاهم کرده بودیم که بتوانیم بدهیم. یکی از بحث ها این است که چرا نتوانستید پول ویلموتس را بدهید و یکی از دوستان هم گفته بود اصلا پول نداشتند که من الان نشان می‌دهم چقدر پول داشتیم.

تاج در ادامه گفت: آقای لوپتگی نشد و سراغ رنار رفتیم؛ رنار حاضر شده بود با ما قرارداد بندد ولی گفته بود شهریور ماه، یعنی بعد از بازی های جام ملت های آفریقا. ما دو بازی در خرداد داشتیم و بدون سرمربی رفتن به مسابقات مقدماتی عملی نیست و شوخی است. به این نتیجه رسیدیم که از رنار بگذریم. سفیر ما آقای دکتر صادق با سرمربی تیم اسلوواکی صحبت کردند و سپس گفتند ایشان را هم نمی‌توانیم بیاوریم و چراکه گفتند من می‌خواهم سرمربی تیم‌ ملی خودم بمانم. پس از آن ما به سراغ آقای ویلموتس رفتیم.
او در تمجید از ویلموتس گفت: ویلموتس آن زمان مربی نهم دنیا بود و دوره‌ای سرمربی بلژیک بود. ویلموتس به هر جهت مربی تیم اول رنکینگ فیفا بود و موفقیت ها و عدم موفقیت هایی هم داشته است. آقای ویلموتس در مجموع ۱/۲ در ۲۰۱۶ از بلژیک گرفته است. ما ۲۰۱۹ با ایشان ۲/۲ بستیم که تیم هم نداشت اما او ۲۰۱۹ در کشور خودش ۱/۲ قرارداد داشت.

رییس سابق فدراسیون با اشاره به رای دادگاه عالی ورزش اظهار داشت: چرا الان رای ویلموتس شکست؟ چون CAS در گراندز اعلام کرده که درست است که پولت را به موقع ندادند اما تو هم می‌دانستی به کشوری رفتی که تحریم است.

تاج همچنین در پاسخ به انتقادات چند سال اخیر نسبت به خودش توضیح داد: سوالاتی در این چندین سال مطرح شده که می‌خواهم جواب بدهم. اعلام کردند که شما پول نداشتید؛ چرا با مربی خارجی قرارداد بستید در حالی که پشتوانه مالی نداشتید و تحریم هم بود. من به نامه‌ای اشاره می‌کنم که آقای سلطانی‌فر وزیر به آقای شریعتمدار زده‌اند. در نامه نوشته‌اند همانگونه که در جلسات به استحضار رسید و با توجه به تحریم های ظالمانه آمریکای جنایتکار... (چون زمانی که ما ویلموتس را آوردیم همان زمان ترامپ رئیس جمهور آمریکا شد، ما زمان آقای کی‌روش همه پول را از فیفا می‌دادیم و سند آن هم در خزانه‌داری فیفا است که اعلام کرده تمام پول کی‌روش را دادیم). در نامه آمده فدراسیون فوتبال علی‌رغم اینکه بیش از‌ ۱۰‌ میلیون دلار از فیفا طلبکار است شما ۲ میلیون یورو به اینها قرض بدهید. این صحبت بر اساس مصوبه شورای امنیت ملی و شورای تحریم بوده است. زیر نامه نوشته شده جناب آقای تاج برای گرفتن دو میلیون به شستا مراجعه کنید.

وی افزود: عده ای گفتند پول کارگرها و فقرا را گرفته‌اند در حالی که ما نمی‌دانستیم شستا کجاست و من ساختمانش را هم بلد نبودم. به آنجا رفتم و دو میلیون یورو را گرفتم. آقای سلطانی‌فر بیش از ده نامه نوشته که این یکی است. آقای سلطانی‌فر به آقای دکتر جهانگیری پیشنهاد داده‌اند که دو میلیون به اینها قرض بدهید و این‌ هم درخواست ما بوده است. درخواست ما این بوده که ما تا الان می‌توانستیم پولمان را از فیفا بگیریم و ۱۰ میلیون دلار هم طلبکاریم. این نامه برای ۵ شهریور ۹۸ است. ما به همه جا نامه زدیم و ارز می‌خواستیم؛ بانک مرکزی، مدیرعامل گل‌گهر و آقای جهانگیری به آقای همتی دستور داده‌اند که تا سقف پنج میلیون دلار در بحث ورزش فدراسیون اقدام کنید تا بعدا از طریق فیفا پرداخت شود. در نهایت همه اینها به شورای امنیت رفته و تصویب شده که شستا بدهد.

او در توصیف موقعیت آن زمان فدراسیون عنوان کرد: من نامه آقای کلینر که در حال حاضر مسئول حقوقی فیفا شده و در آن زمان وکیل پرونده ویلموتس بود، نامه‌ای به من زد و گفت همانطور که می‌دانید موقعیت کنونی این پرونده برای دو موکل من خسته کننده شده است. با توجه به یادآوری های مکرر، مبالغ زیادی همچنان پرداخت نشده و در واقع فدراسیون به تعهدات قراردادی خود پایبند نبوده است. من بیش از ۱۷ نامه به آقای سلطانی‌فر زدم که اگر این پول نیاید ما نمی‌توانیم. ما قبلش به فیفا و AFC نامه زدیم.
مهدی تاج همچنین اضافه کرد: گفتند ما به لحاظ تحریم ها نمی‌توانیم پول شما را بدهیم. دوباره آقای سلطانی‌فر خودش به آقای جهانگیری نامه نوشته: تصویر نامه شماره فلان فدراسیون فوتبال مبنی بر اینکه اگر در مهلت آخر پول ایشان را ندهید، کلیم می‌کنند و نامه به شورای امنیت ملی رفته است. همه اینها در جریان ماجرا بوده‌اند. ما باید دو کار می‌کردیم؛ باید به فیفا و AFC نامه می‌نوشتیم که ۱۱ نامه به فیفا زدیم و ۹ نامه به AFC که همه مدارک موجود است. فیفا گفته به لحاظ تشدید های آمریکا من نمی‌توانم پول شما را بدهم.

تاج در واکنش به اینکه مصوبه هیئت رئیسه انتخاب ویلموتس نبود و هیئت رئیسه و کمیته فنی نادانسته پایین قرارداد را امضا کرده‌اند گفت: در کمیته فنی آقای محصص مصاحبه کرده و موجود است؛ رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال معتقد است الگوبرداری از مسیر پیشرفت و توسعه فوتبال بلژیک می‌تواند برای فوتبال ما مفید باشد. او با اشاره به انتخاب احتمالی مربی از بلژیک گفت بدون اظهارنظر در خصوص نام ها و افراد و اینکه چه کسی مربی بعدی تیم است، ما فلسفه کار ایشان را قبول داریم و نظر ما مثبت بوده است. کمیته فنی آقای ساکت بوده که خودش جزو ارکان بوده، خانم صوفی زاده بوده که عضو هیئت رئیسه بوده و امضا کرده، آقای شیعی بوده که در هیئت رئیسه امضا کرده است. اتفاقا ما نامه دیگری از هیئت رئیسه گرفته‌ایم. حتی بعد از اینکه پرونده به دادگاه رفت به هیئت رئیسه گفتم اینطور می‌گویند و همه دوباره امضا کردند که ما علم به این مسئله امضا کردند.

او در واکنش به اینکه هیئت رئیسه خوبی داشته است اظهار داشت: همه وفادار. الان گاهی می‌گویند من به خاطر خون شهدا و انقلاب از پرونده فساد ویلموتس نمی‌گذرم.‌ من به عنوان رئیس فدراسیون می‌گویم اگر فسادی در پرونده ویلموتس بوده، عدد و رقمی کم بوده، اگر زیاد داده شده یا برخی گفته‌اند دو میلیون یورو را نداده‌اند. خزانه‌دار ما نوشته دو میلیون یورو را در حساب زراعت بانک نزد آقای ویلموتس که پول کمی برداشت و بعد ساسپند شد و هنوز هم ساسپند آمریکا است. بعد از آن هم نه پولی گرفتیم نه پولی دادیم نه عدد و رقمی آمده است. هیئت رئیسه که خودشان از خانواده شهدا هستند.
رییس سابق فدراسیون درباره اظهارات مقامات دولتی درباره محاکمه او توضیح داد: اینکه معاون محترم وزیر به صراحت در رسانه اعلام می‌کند که ما را به دادسرا بفرستند دخالت مستقیم محسوب می‌شود. فرستادن به دادسرا در فوتبال عرف نیست و باید به محاکم قضایی فدراسیون فوتبال برود. همان زمانی که ما به دادسرا معرفی شدیم فیفا یک نامه زد و گفت من شنیدم که هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال را به دادسرا معرفی کرده‌اند؛ اگر این درست باشد ما مایلیم که فوتبال ایران را تعلیق کنیم. فیفا و AFC با هم امضا کرده‌اند. ما باید استقبال می‌کردیم اما آقای اسلامیان، آقای اصفهانیان، آقای شیعی، خانم صوفی، آقای بهاروند، آقای طالقانی و آقای ممبینی همه نامه ای امضا کردیم و نوشتیم در خصوص احتمال دخالت در امور فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در پی قطع همکاری ویلموتس و شکایت وی در کمیته تعیین وضعیت ما را محکوم کرد. صدور این حکم در شرایطی که فدراسیون به دلیل شرایط ناشی از تحریم ها با منابع مالی و مطالبات خود نزد فیفا دسترسی ندارد موجب ایجاد نارضایتی در افکار عمومی ایرانیان گردیده است و دستگاه قضایی کشور تحقیقاتی را در این خصوص انجام داده اما در عین حال تاکنون به هیچ عنوان دخالتی در فدراسیون و علیه مدیران آن انجام نداده است. این مردانگی است یا نه؟ همه هم امضا کرده‌اند.

وی افزود: اگر ما می‌گفتیم به ویلموتس پول نداده‌ایم اینها آنی روی پرونده می‌گذاشتند و می‌گفتند شما این پول را ندادید و خودتان هم اعتراف کردید. اگر کسی دو ماه پولش را نگیرد می‌تواند یک‌طرفه فسخ کند و آقای کلینر هم به نوشته برای آخرین بار و فسخ کرده پس ما باید ۶ میلیون یورو را می‌دادیم و چون شکایت کردیم باید جریمه اش را هم می‌دادیم و چیزی حدود ۱۰ تا می‌شد.

او در واکنش به اینکه باید علاوه بر ۱/۷ که پرداخت شده، بیش از ۳ هم پرداخت کنیم گفت: آن پولی است که خودش کار کرده که داده و ما باید جریمه بدهیم. ما ۲/۲ قرارداد داشتیم. وکلای ما خیلی کار خیلی عجیب و غریبی کردند که توانستند این رای را بشکنند؛ اگر شکست می‌خوردیم باید ۱۰ پرداخت می‌کردیم.

تاج در پاسخ به اینکه این مبلغ از چه منبعی پرداخت خواهد شد گفت: فیفا. الان اگر نتوانیم بدهیم می‌توانیم اعلام کنیم همچنان تحریم پابرجا است؛ نه تعلیق می‌شویم نه اتفاقی رخ می‌دهد تا رفع تحریم هیچ اتفاقی نمی‌افتد و جریمه ای هم تعلق نمی‌گیرد چون ما حدود ۲۲ میلیون از فیفا طلبکاریم. همان زمان هم که ما رئیس فدراسیون بودیم ۱۰ میلیون دلار طلبکار بودیم. من تمام پول کی‌روش را در ۸ سال از کجا دادم؟

مهدی تاج همچنین عنوان کرد: شما اگر به فسادی پی بردید جایش در صداوسیما نیست، در دادسرا است. طرح شکایت کنید و بگویید به این دلایل در پرونده فساد بوده و ما هم دفاع می‌کنیم و اگر محکوم شدیم به دیده منت، اصلا اعدام کنید. ما آماده هستیم، پرونده را باز کنند. در حال حاضر کمیته اخلاق فیفا به فدراسیون فوتبال براعت داده است، کمیته اخلاق ایران براعت داده است. من آمادگی دارم و از همه خواهش می‌کنم همه کسانی که دلواپس و نگران خون شهدا هستند و می‌گویند نمی‌توانیم از فساد بگذریم اگر فسادی هست به دادسرا بروند و شکایت کنند و بگویند اهمال شده است. هر هشت نفر ما هیئت رئیسه امضا کردیم که پای پرونده ایستاده‌ایم و هیچ ایرادی در آن نمی‌بینیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا اگر به گذشته برگردد ویلموتس را انتخاب می‌کند؟ گفت: اگر به عقب برگردم ابدا ویلموتس را انتخاب نمی‌کنم؛ کسانی را می‌آورم که دو بار ما را به جام جهانی برده‌اند. مدل کی‌روش یا خود کی‌روش یا افراد موفقی مثل برانکو. من تایید می‌کنم که ما گزینه خوبی انتخاب نکردیم.

تاج در پایان در پاسخ به اینکه اگر رئیس فدراسیون بشود اسکوچیچ را حفظ می‌کند یا خیر گفت: آقای اسکوچیچ برای فوتبال ما زحمت کشیده است، از ایشان غافل نشوید. من تا به حال آقای اسکوچیچ را رخ به رخ ندیده‌ام؛ برخی گفته‌اند اسکوچیچ را اینها آورده‌اند در صورتی که من ایشان را ندیده‌ام اما فکر می‌کنم در شرایط سختی تیم ملی را تحویل گرفت که محصول کار ویلموتس بود که را به جایی رساند که شرایط بسیار سخت بود. من از آقای عزیزی خادم هم تشکر می‌کنم که خیلی زحمت کشید؛ اینخا دوره ای به تیم ملی آمدند و بر عهده گرفتند که بحران بود اما تیم ملی بازی هایی عالی انجام داد. جامعه فوتبال باید به اینها احترام بگذارد.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال مهدی تاج فدراسیون فوتبال آقای سلطانی فر میلیون یورو میلیون دلار هیئت رئیسه نامه نوشته کمیته فنی امضا کرده دو میلیون داده اند تیم ملی کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۳۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست

سعید تابش‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص اینکه گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی بسکتبال در جلسه پایانی کمیته فنی فدراسیون مشخص شدند، اظهار کرد: جلسه‌ای ۵ ساعته برگزار کردیم و دستور جلسه بررسی گزینه‌هایی بود که فدراسیون به کمیته فنی ارائه کرده بود. ۵ گزینه خارجی و ۴ گزینه داخلی مطرح شده بودند، قرار بر این شد تا بررسی دقیقی صورت بگیرد و دید از میان گزینه‌های خارجی کدامیک به سیاست‌های فدراسیون نزدیک هستند. روی گزینه‌های داخلی هم آنهایی که در خط مشی فدراسیون و برنامه‌های آن قرار دارند.

صحبت‌های ابتدایی را با گزینه‌های خارجی انجام دادیم

وی ادامه داد: از میان سرمربیان خارجی از بین ۵ گزینه به ۲ گزینه و از میان گزینه‌های داخلی نیز ۲ گزینه را انتخاب کردیم. هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال که قراردادشان به پایان رسیده بود یکی از گزینه‌ها بودند که در انتخاب گزینه‌هایی نهایی رأی نیاورد. «مارکو راموندینو» مربی ۴۳ ساله ایتالیایی و «رادوان تریفانوویچ» مربی ۵۴ ساله اسلوونیایی گزینه‌های خارجی فدراسیون هستند. از قبل با این دو مربی صحبت‌های ابتدایی انجام شده و تمایل خود را برای هدایت تیم ملی بسکتبال ایران اعلام کردند. از اینجا به بعد صحبت‌ها با آنها روند جدی‌تری به خود می‌گیرد. قطعاً هر دو طرف شرایط و خواسته‌هایی دارند که در مذاکرات مطرح خواهند کرد.  

روی مارکو نظر مثبت و تأکید داریم 

تابش‌نیا خاطرنشان کرد: مارکو راموندینو بیشتر در رده‌های پایه سرمربیگری کرده و به صورت تخصصی روی ارتقای فنی بازیکنان نوجوان و جوان فعالیت داشته، در حال حاضر هم سرمربی تیم ملی زیر ۲۱ سال ایتالیاست. خیلی هم موفق عمل کرده و یکی از دلایلی که روی مارکو نظر مثبت و تأکید داریم این است که تیم ملی بسکتبال در آستانه پوست اندازی است و نیاز به تغییر نسل حس می‌شود. هدف درازمدتی داریم که با بازیکنان جوان باید به آن برسیم و اتفاق نظر روی او ایجاد شد که می‌تواند منجر به انتخاب وی شود. رادوان تریفانوویچ در حال حاضر کمک مربی تیم ملی اسلوونی است. در رزومه او سرمربیگری تیم ملی اسلوونی، تیم‌های ملی پایه و باشگاهی اسلوونی و همچنین رقابت‌های یورولیگ دیده می‌شود. قرار بر این است که اگر توافقی صورت گرفت با یک از این دو گزینه خارجی باشد.

اولویت بندی میان مربیان داخلی و خارجی نیست

سخنگوی کمیته فنی افزود: دو گزینه ایرانی هم با توجه به اینکه در مرحله حساسی هستیم و می‌تواند بر روند لیگ برتر تأثیر منفی داشته باشد، نام آنها مطرح نمی‌شود. اعلام نام آنها لیگ را به چالش می‌کشد و قرار بر این است بعد از اتمام مسابقات لیگ برتر با آنها مذاکره انجام می‌شود. در همین راستا مذاکره با مربیان خارجی هم ادامه دارد و فدراسیون بسکتبال از میان آنها گزینه نهایی را انتخاب می‌کند. هیچ اولویت بندی میان مربیان داخلی و خارجی نیست بلکه فدراسیون بسکتبال با سرمربی موردنظر اهداف خود به توافق می‌رسد و گزینه‌ای که بتواند تیم ملی را به نتایج و موفقیت‌هایی برساند که رضایت هواداران را به همراه دارد.

احتمال اینکه شاهین طبع گزینه نهایی باشد خیلی قوی است

وی در مورد اینکه یکی از ۲ گزینه داخلی مهران شاهین طبع است و به دلیل تجربیات ارزنده‌ای که در عرصه مربیگری دارد احتمال آنکه گزینه نهایی شود و یک بار دیگر سرمربی تیم ملی بسکتبال نام بگیرد؛ تصریح کرد: احتمال اینکه شاهین طبع گزینه نهایی باشد خیلی قوی است و اینکه گزینه‌هایی که از آنها نام برده می‌شود برای جامعه بسکتبال ایجاد سوال کند ولی برای صحبت با گزینه‌های داخلی مانند مهران شاهین طبع و چند گزینه دیگر، متأسفانه یا خوشبختانه نداریم. منتهی مراتب اینکه بگوییم صرفاً شاهین طبع گزینه سرمربیگری است، نه چنین نیست. در کل با صحبت‌هایی که با فدراسیون کردیم برای جلوگیری از ایجاد چالش در لیگ برتر بسکتبال پس از اتمام مسابقات، دو گزینه داخلی اعلام می‌شوند. نمی‌خواهیم مردم به گمانه‌زنی بیفتند و در نهایت فردی شود که گزینه نیست.

فدراسیون یکی از ۴ گزینه را انتخاب می‌کند

تابش‌نیا در مورد اینکه اولویت کمیته فنی و فدراسیون بسکتبال سرمربی داخلی است یا خارجی، عنوان کرد: اولویت کمیته فنی بر این است که چه نتیجه‌ای و با چه کسی این نتیجه را بگیریم. برای همین دو گزینه خارجی عنوان شدند تا فرصت انتخاب سرمربی خارجی را از دست بدهیم. ممکن است در شرایطی قرار بگیریم و به این نتیجه برسیم که با سرمربی خارجی کار کنیم. ۴ گزینه‌ای که به فدراسیون ابلاغ کردیم، می‌توانند در خط مشی فدراسیون باشند و دلیل آن این است که با هر کدام از آنها توافق حاصل شود این توانایی را دارد که خواسته‌های فدراسیون را در تیم ملی اجرایی کند. احتمال صددرصد را نمی‌توانیم بگذاریم که سرمربی تیم ملی از میان این ۴ نفر انتخاب می‌شود، اما اگر اتفاق غیرمترقبه‌ای رخ ندهد فدراسیون یکی از آنها را انتخاب می‌کند.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد | جلسه در دفتر تاج؛ به زودی
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد
  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا
  • استقبال خانواده از سرمربی قهرمان آسیا با پرچم متبرک
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست
  • آشنایی با جانشین یورگن کلوپ در لیورپول؛ قمار پر ریسک؟
  • توافق میلان با خولن لوپتگی برای قراردادی ۳ ساله / ادعای گاتزتا
  • مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم