Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-02@17:00:43 GMT

افشاریان:‌ شاید VAR به لیگ امسال نرسد

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۱۳۳۵۳

افشاریان:‌ شاید VAR به لیگ امسال نرسد

رییس کمیته داوران می‌گوید امکان دارد سیستم VAR به لیگ امسال نرسد.

به گزارش ایران اکونومیست، خداداد افشاریان، رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال، ظهر جمعه در حاشیه سمینار دانش‌افزایی داوران و کمک داوران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خیلی خوشحالم که اتفاق خوبی برای داوران در حال رخ دادن است. شما دیدید که چه مراسمی برگزار شد و خواستیم داوران را با انگیزه خوب به مسابقات هدایت کنیم تا داوران بتوانند عدالت را رعایت کند و امیدوارم اتفاقات خوبی رقم بخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدرس اسپانیایی این مراسم به ما گفت که ۳۲ سال کار قضاوت کردم و افتتاحیه به این باشکوهی ندیده بودم. حق داوران بیش‌تر از این است و باید کمک شود تا داوران با آرامش خاصی به مسابقات اعزام شود.

افشاریان درباره حضور نیافتن داوران در تورنمنت‌های بین‌المللی به علت نداشتن مجوز VAR گفت:‌ پروسه این سیستم سخت است. قرار است قرارداد این سیستم را ببندیم و می‌خواهیم آموزش‌ها را به داوران بدهیم. حلقه گمشده ما، این سیستم است و امیدوارم در آینده جشن این سیستم را بگیریم. بین حرف من و آقای ماجدی تعارضی وجود ندارد. باید قرارداد VAR بسته شود و بعد داوران را آموزش دهیم. ما منتظر هستیم این قرارداد به تایید نهایی وزارت ورزش برسد. وقتی آموزش داوران ۶ ماه طول بکشد، عملا شاید این سیستم به لیگ امسال نرسد. از وسواس شما تشکر می‌کنم. امیدوارم بتوانیم به این سیستم هم برسیم.

او درباره اسپانسر داوران گفت:‌ ما سه سال با اسپانسر قرارداد داریم و امیدوارم در کنار اسپانسر به مسابقات برویم.

رییس کمیته داوران درباره تست آمادگی جسمانی داوران گفت:‌ اولین و مهم‌ترین خصیصه داور،‌ تست آمادگی جسمانی اوست. ما به شکل استاندارد تست را برگزار می‌کنیم. ما بیش‌تر از ۸۵ داور را برای لیگ برتر در نظر نگرفته‌ایم.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: خداداد افشاریان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: خداداد افشاریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۳۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران : تحریم مسابقات مچ اندازی


ایران مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا را تحریم کرد.

  با تصمیم کمیته فنی مچ اندازی، تیم ملی ایران در مسابقات آسیایی ۲۰۲۴ ازبکستان شرکت نمی‌کند.

به گزارش سه‌شنبه شب ایرنا، پس از اینکه کنفدراسیون مچ اندازی آسیا در تصمیمی یکطرفه و مطرح کردن بهانه‌های عجیب، میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ را از جزیره کیش در ایران به تاشکند در ازبکستان منتقل کرد، امروز جلسه کمیته فنی مچ اندازی با حضور رئیس و نایب رئیس فدراسیون تشکیل شد.

بعد از بحث و بررسی در خصوص تصمیم ناعادلانه کنفدراسیون آسیا و سلب میزبانی از ایران، رای گیری در رابطه با اعزام یا عدم اعزام تیم ملی ایران به مسابقات آسیایی ازبکستان به صورت مخفی صورت گرفت که در نهایت با رای اکثریت اعضای کمیته فنی مقرر شد تیم ملی ایران(نایب قهرمان سال ۲۰۲۳ آسیا) به نشانه اعتراض در مسابقات آسیایی ازبکستان شرکت نکند.

تمامی اعضا تاکید کردند فدراسیون ایران مسابقات آسیایی ازبکستان را تحریم کرده و در نامه‌ای به فدراسیون جهانی اعتراض خود را بابت این اتفاق و دلسردی حدود ۳۰۰ ورزشکار ایرانی که قرار بود در این رویداد شرکت کنند، اعلام کند.

مقرر شد فدراسیون و کمیته مچ اندازی تمرکز خودشان را روی برگزاری باشکوه مسابقات بین المللی مستریونیورس ۲۰۲۴ ایران و حضور حداکثری ورزشکاران داخلی و خارجی و همچنین اعزام تیم پرقدرت به مسابقات جهانی ۲۰۲۴ مولداوی بگذارند.

از سوی دیگر فدراسیون بدنسازی جهت دلجویی از ورزشکاران منتخب کمیته فنی جهت شرکت در مسابقات آسیایی، شرایط را برای حضور ورزشکاران در قالب تیم ملی در مسابقات بین‌المللی جام زنده یاد یزدان‌راد (مستریونیورس ایران) در خردادماه سال جاری مهیا خواهد کرد.

 
 

دیگر خبرها

  • عکس| جدیدترین عکس سجاد افشاریان در پشت صحنه تئاتر
  • دستور رئیسی برای طراحی جت ۱۰۰ نفره / معاون علمی رییس جمهور: پیش‌قرارداد‌های ۱۲ جت بسته شده
  • امیدوارم در مجلس آینده همکاری‌ها با دولت بهتر شود
  • نیکولاس جکسون: امسال موقعیت‌های زیادی را از دست دادم؛ امیدوارم فصل آینده بهتر کار کنم
  • ایران : تحریم مسابقات مچ اندازی
  • تران آن هونگ رییس داوران جشنواره فیلم شانگهای ۲۰۲۴ شد
  • مسئولان در چینش داوران دقت کنند/ امیدوارم نفت در لیگ ماندنی شود
  • آمریکا با هواپیمای آخرالزمانی آماده جنگ احتمالی هسته‌ای می‌شود
  • ریسک ممنوع، افشاریان باتجربه‌هایش را به‌خط کرد
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد