Web Analytics Made Easy - Statcounter

تامی آبراهام پیوستن به آاس رم را یکی از بهترین تصمیم‌های زندگی‌اش می‌داند

تامی آبراهام (تلفظ صحیح: اِیبراهام) وارد دومین سال حضورش در آاس رم شده و انگیزه‌های زیادی برای همکاری با پائولو دیبالا و موفقیت در فصل جدید سری آ دارد.

طرفداری | پیوستن پائولو دیبالا به آاس رم، شور و اشتیاق زیادی در شهر رم ایجاد کرده و هواداران جالوروسی امیدوارند امسال تیم تحت هدایت ژوزه مورینیو بتواند کارهای بزرگی انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تامی آبراهام، مهاجم انگلیس گرگ‌های پایتخت هم مثل هواداران، خوش‌بین است و در مصاحبه با کوریره دلو اسپورت از همکاری با پائولو دیبالا صحبت کرد:

بله، به پائولو پیام داده بودم چون انتظار آمدنش به رم را نداشتم. باورنکردنی بود. حالا باید بگویم حضور دیبالا در رم یک مزیت برای ماست چون داشتن بازیکنی در این سطح خیلی خوب است. آمدن دیبالا ارزش زیادی برای هواداران و ما بازیکنان دارد چون الان در حال ساخت یک پروژه ورزشی سطح بالا هستیم. حسادتی بین من و دیبالا در کار نیست؛ می‌توانیم بگوییم دو پادشاه در اقلیم رم می‌گنجند!

هدف اصلی آاس رم برای فصل 23-2022 راه‌یابی به لیگ قهرمانان اروپا است اما این مهاجم 23 ساله پا را فراتر گذاشته و رویای قهرمانی در سری آ را دارد:

البته که می‌خواهیم نسبت به فصل گذشته بهتر کار کنیم و به جمع چهار تیم برتر برگردیم، این باید هدف ما باشد. از طرفی هواداران حق دارند رویاپردازی کنند. اگر بگویم رویای قهرمانی اسکودتو را ندارم، دروغ گفته‌ام. دوست دارم قهرمان سری آ شوم، تیم هم این را دوست دارد چون پتانسیلش را داریم. فصل گذشته با رم قهرمان شدم و می‌خواهم به قهرمانی‌ها تداوم ببخشم. هرگز برای پیوستن به رم تردید نداشتم. انتخاب این تیم یکی از درست‌ترین تصمیم‌هایی بوده که در زندگی‌ام گرفته‌ام.  

اخبار داغ 

شاید قدم بعدی AFC تعلیق لیگ ایران باشد! باشگاه استقلال در میان پنج باشگاه محبوب جهان تعجب سادیو مانه و نصیر مزروعی از کیفیت بالای پل وانر 16 ساله حمله ینس لمن به گاراژ همسایه‌اش با اره برقی دردسرساز شد!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تامی آبراهام آاس رم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۳۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قبض برق این مشترکان بالای ۲میلیون تومان می‌شود!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عبدالامیر یاقوتی مدیرکل امور انرژی و مشتریان شرکت توانیر گفت: ما دنبال آن هستیم که فرصت‌ها و مؤلفه‌های مختلف مصرف برق را به خوبی شناسایی کنیم و تعرفه‌های برق به گونه‌ای طراحی شود که هم رفاه و آسایش مردم را تامین کنند و هم تأمین انرژی مطمئن و پایدار مد نظر قرار گیرد که یکی از مولفه‌های مهم مصرف، سامانه‌های سرمایشی و کولرهاست.

براساس گزارش ایسنا، وی افزود: تعرفه برق در ایران به ٥ اقلیم دسته بندی شده که ٤ اقلیم آن گرم و دارای ویژگی‌های خاص بوده و یک اقلیم نیز غیرگرم یا مناطق عادی است که بخش عمده‌ای از جغرافیای کشور را شامل می‌شود و حدود ٨٠ درصد مشترکان را در خود جای داده است.

یاقوتی اضافه کرد: مناطق شمال غرب و شمال شرق کشور، تهران، زنجان، تبریز، قزوین، اصفهان و شهرهای غربی، شیراز و ... عمدتاً در این حوزه قرار دارند که با توجه به دمای هوا و شاخص‌هایی که سطح رفاه را اندازه گیری می‌کنند، همچون حداکثر دمای مرطوب، کولرهای آبی می‌توانند دمای مطلوب بین ٢١ تا ٢٥ درجه سانتیگراد را در بیشتر ایام در این مناطق تامین نمایند.

مدیرکل امور انرژی و مشتریان شرکت توانیر در ادامه تاکید کرد: کولرآبی با توجه به میزان مصرف، به عنوان وسیله سرمایشی مناسب برای مناطق عادی است. میزان مصرف برق ماهیانه یک کولر آبی حدود ٩٠ تا ١٢٠ کیلووات ساعت است که این میزان مصرف به همراه مصرف سایر تجهیزات از جمله روشنایی و وسایل برقی منزل که مجموعا حدود ١٥٠ تا ١٨٠ کیلووات ساعت را شامل می‌شود، مصرف برق ماهیانه در ماه‌های گرم سال را به دامنه ٣٠٠ کیلووات ساعت که همان الگوی مصرف مناطق عادی است می‌رساند.

به گفته یاقوتی الگوی مصرف مناطق عادی نیز ٣٠٠ کیلووات است که بیش از ٧٥ درصد جامعه را تحت تأثیر قرار می‌دهد، یعنی ٧٥ درصد جامعه کمتر از این مقدار استفاده می‌کنند؛ در واقع مؤلفه مصرف کولر آبی در ماه‌های گرم سال بین ٩٠ تا ١٢٠ کیلووات ساعت از مجموع ٣٠٠ کیلووات ساعت را به خود اختصاص می‌دهد.

متن کامل این گزارش را اینجا بخوانید.

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900287

دیگر خبرها

  • پائولو دیبالا موثرترین بازیکن سری آ در تقویم سال ۲۰۲۴
  • گلزنی تامی آبراهام برای رم پس از ۳۶۵ ر‌وز
  • کری ستاره رم برای لورکوزن: رکوردشان را می‌شکنیم!
  • هدیه آخر هفته سردار به دیبالا
  • ناپولی ۲-۲ رم: تساوی پرگل به سود بولونیا
  • ناپولی ۲-۲ آاس رم؛ ده روسی ۲ امتیاز ارزشمند را در ناپل جا گذاشت
  • گل تامی آبراهام به ناپولی (ناپولی 2-2 آاس رم)
  • خطای پنالتی بر روی سردار آزمون و گلزنی پائولو دیبالا مقابل ناپولی (ناپولی 0-1 آاس رم)
  • سال گذشته گرم‌ترین سال در جهان ثبت شد
  • قبض برق این مشترکان بالای ۲میلیون تومان می‌شود!