Web Analytics Made Easy - Statcounter



باشگاه ایرانجوان مدعی شد که بابت مکانیزم رشد مهدی قایدی از باشگاه استقلال طلبکار است.

عطا وزیری سرپرست تیم ایرانجوان بوشهر در گفت و گو با فوتبالی اعلام کرد که این باشگاه بوشهری بابت مکانیزم رشد از باشگاه استقلال حدود ۱۸۰ هزار دلار طلب دارد که هنوز پرداخت نشده است.

البته مسئولان این باشگاه با مدیران قبلی استقلال در این خصوص در ارتباط بوده اند اما هنوز با مصطفی آجورلو مذاکره ای نداشته اند و پرونده ای علیه استقلال تشکیل نداده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیران باشگاه ایرانجوان مدعی هستند که بابت انتقال یک میلیون و ۸۰۰ هزار دلاری مهدی قایدی از استقلال به شباب الاهلی، باید ده درصد از این مبلغ را دریافت کنند که این اتفاق هنوز رخ نداده است.

باید منتظر ماند و دید که آیا ایرانجوان مانند پورتو، علیه استقلال نیز تشکیل پرونده خواهد داد یا این مشکل با مذاکره بین طرفین حل و فصل خواهد شد.

***

تخفیف ۶ و نیم میلیاردی دیاباته برای پیوستن به پرسپولیس

شنیدیم شیخ دیاباته مهاجم سابق استقلال رقمی حدود ۲۰۰ هزار دلار هم به واسطه پرسپولیس تخفیف داده اما باز هم یحیی گل محمدی او را نخواسته است!

به گزارش خبرورزشی، یحیی گل محمدی اعتقاد دارد شیخ دیاباته خیلی بلند قامت است، زیاد مصدوم می شود و کم می دود درحالی که مهاجم نوک در فوتبال امروز باید بدود، بجنگد و فضا سازی کند. برهمین اساس سرمربی پرسپولیس به پیشنهاد مجدد برای خرید شیخ دیاباته پاسخ منفی داد.

شیخ دیاباته سابقه یک فصل درخشان در استقلال همراه با آقای گلی را دارد اما او در فصل بعدی عملکرد خوبی را از خود نشان نداد و از استقلال هم جدا شد. این مهاجم آفریقایی سپس در الغرافه هم‌تیمی سعید عزت اللهی بود و زیر نظر آندره استراماچونی کار کرد.

شیخ دیاباته ۳۴ ساله از الغرافه جدا شده و شاید تصورش را نمی کرد نتواند در فوتبال ایران تیم پیدا کند اما پرسپولیس که او را نخواست. هر چند شنیدیم یک مدیربرنامه ایرانی درتلاش است او را به کشورمان بیاورد!


منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۳۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت حذف بیانیه استقلال: فرار از جریمه میلیاردی!

 باشگاه استقلال برای فرار از جریمه دو میلیاردی، اطلاعیه‌ای را که منتشر کرده بود پاک کرد.

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام رسمی سازمان لیگ، سه هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر به صورت همزمان برگزار خواهد شد و در این میان نیز مکان بازی استقلال برابر پیکان، ورزشگاه پاس قوامین تهران اعلام شده است. موضوعی که با اعتراض آبی‌ها همراه شد.

در متن اطلاعیه‌ای که رسانه رسمی استقلال صادر کرد، آنها نوشته بودند که با ارسال نامه‌ای به بهاروند، خواستار تغییر مکان این دیدار شده‌اند، چرا که استقلال شانس اصلی قهرمانی در لیگ برتر است و حضور هواداران این تیم در هفته پایانی حق مسلم طرفداران استقلال است.

    آبی‌ها خواهان تغییر مکان این دیدار شدند و اعلام کردند باید بازی آخر استقلال نیز با حضور تماشاگران برگزار و عدالت در هفته پایانی رعایت شود. اطلاعیه ای که پس از گذشت ساعتی، از رسانه‌های رسمی باشگاه حذف شد.

ظاهرا علت این موضوع، تهدید به جریمه باشگاه استقلال بوده است. مانی غفار مدیررسانه‌ای سابق آبی‌ها در صفحه شخصی‌اش نوشته است که به مدیران استقلال گفته‌اند بابت انتشار خبر نامه اعتراضی به سازمان لیگ برای تغییر مکان بازی هفته آخر، دو میلیارد جریمه می‌شوید. استدلال کرده‌اند وقتی نامه زده‌اید، دیگر نباید اطلاع رسانی می‌کردید.

در نتیجه باشگاه استقلال برای فرار از جریمه دو میلیاردی، تصمیم گرفت تا این اطلاعیه را از رسانه‌های رسمی خود پاک کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • علت حذف بیانیه استقلال: فرار از جریمه میلیاردی!
  • سخت‌ترین تصمیم سال علیه پاس گل قایدی! (عکس)
  • (ویدئو) درخشش خیره کننده مهدی قایدی در امارات؛ بی‌توجهی آقای فوتبالیست به مهریه میلیاردی
  • سلطان گلزنی به استقلال و پرسپولیس کیست
  • گل زیبای "مهدی قایدی" در لیگ امارات (فیلم)
  • ببینید | درخشش خیره کننده مهدی قائدی در امارات؛ بی‌توجهی آقای فوتبالیست به مهریه میلیاردی
  • گلزنی مهدی قایدی مقابل النصر
  • واکنش تند همسر سابق مهدی قایدی به شایعات
  • ادامه درخشش قایدی با گلزنی برابر النصر