Web Analytics Made Easy - Statcounter

فارس نوشت: بر اساس یک نظرسنجی جدید، «کامالا هریس» معاون رئیس‌جمهور آمریکا و «گوین نیوسام» فرماندار کالیفرنیا دو گزینه اصلی دموکرات‌ها برای نامزدی در انتخابات ریاست‌جمهوری هستند اگر بایدن تصمیم بگیرد برای دور دوم در سال ۲۰۲۴ شرکت نکند.

نظرسنجی NewsNation-Decision Desk HQ که روز پنجشنبه منتشر شد، نشان داد که ۳۱ درصد از دموکرات‌های مورد بررسی اگر بایدن نامزد نشود، هریس را به عنوان نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ ترجیح می‌دهند و پس از آن ۱۷ درصد نیوسام را انتخاب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سناتور برنی سندرز که نزدیک‌ترین رقیب بایدن برای نامزدی حزب دموکرات در سال ۲۰۲۰ بود، ۱۳ درصد از حمایت را دریافت کرد و پس از آن، «پیت بودجج» وزیر حمل‌ونقل آمریکا که در رقابت‌های ۲۰۲۰ عملکرد قوی داشت، با ۱۰ درصد حمایت قرار گرفت.

به گزارش وبگاه خبری «هیل»، «الکساندریا اوکاسیو کورتز» عضو مجلس نمایندگان آمریکا، «گرچن ویتمر» فرماندار میشیگان و «جی‌بی پریتزکر» فرماندار ایلینوی هر کدام کمتر از ۱۰ درصد حمایت را دریافت کردند.

این نظرسنجی همچنین نشان داد که ۳۰ درصد از دموکرات‌ها و ۶۱ درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی به طور کلی نمی‌خواهند بایدن برای یک دوره دیگر نامزد شود.

در حالی که بایدن و مقامات کاخ سفید بارها گفته اند که او قصد دارد در سال ۲۰۲۴ نامزد شود، نظرسنجی جدید اولین موردی نیست که نشان می‌دهد بخش قابل توجهی از آمریکایی‌ها از جمله دموکرات‌ها، مشتاق نامزدی مجدد رئیس‌جمهورشان نیستند.

نظرسنجی «نیویورک تایمز-کالج سیِنا» که اوایل ژوئیه منتشر شد، نشان داد که ۶۴ درصد دموکرات‌ها در سال ۲۰۲۴ فردی غیر از بایدن را ترجیح می‌دهند. به نوشته هیل، نظرسنجی روز پنجشنبه نشانه دیگری از نارضایتی رای‌دهندگان آمریکایی از بایدن بود، به طوری که ۵۷ درصد از پاسخ‌دهندگان گفتند که عملکرد او را تایید نمی‌کنند و ۴۳ درصد گفتند که موافق عملکرد وی هستند.

موضوع تورم همچنان مورد توجه آمریکایی‌هاست و حدود ۹۴ درصد از مردم در نظرسنجی گفتند که تا حدودی یا بسیار نگران تورم هستند. نتایج این نظرسنجی به پیچیدگی‌ها برای حزب دموکرات که در ماه نوامبر با مشکلات متعددی از جمله محبوبیت پایین بایدن، تورم بالا و این روند تاریخی که حزب رئیس‌جمهور معمولاً در انتخابات میان دوره‌ای متحمل ضرر می‌شود، می‌افزید.

نظرسنجی مذکور از ۲۲ تا ۲۴ ژوئیه (۳۱ تیر تا دوم مرداد) انجام شد و حدود ۱۰۰۰ رای‌دهنده ثبت نام شده را مورد بررسی قرار داد و در کل حاشیه خطای آن حدود مثبت یا منفی ۳ درصد بود.

تماشاخانه ببینید | صحنه ای عجیب از سیل : باغی که در چند ثانیه غیب شد سیریا؛ زبان تازه نفس موسیقی بوشهر/ وقتی "شعر یادم رفت" خاطره عاشقی در بوشهر می‌شود فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دموکرات ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۴۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید نفت اوپک در آوریل کاهش یافت

نظرسنجی خبرگزاری رویترز نشان داد تولید نفت خام اعضای سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) در آوریل ۲۰۲۴ کاهش یافته است.

به گزارش خبرگزاری رویترز، تازه‌ترین نظرسنجی رویترز نشان داد تولید نفت اوپک در ماه آوریل در پی افت صادرات سه کشور عضو این سازمان در کنار کاهش‌ داوطلبانه شماری از اعضای ائتلاف اوپک و غیراوپک (اوپک‌پلاس) است.

این نظرسنجی که بر اساس داده‌های مربوط به رصد کشتی‌ها و اطلاعات به‌دست‌آمده از منابع صنعتی انجام شده است، نشان داد اوپک در ماه گذشته میلادی روزانه ۲۶ میلیون و ۴۹۰ هزار بشکه نفت خام  تولید کرد که نسبت به رقم بازنگری‌شده ماه مارس ۵۰ هزار بشکه کاهش نشان می‌دهد.

شماری از اعضای اوپک‌پلاس، شامل اوپک در ماه ژانویه امسال دور تازه‌ای از کاهش را برای مقابله با ضعف اقتصادی و افزایش عرضه تولیدکنندگان غیراوپک انجام دادند.

این دسته از اعضای اوپک‌پلاس تولیدکنندگان در ماه مارس توافق کردند که کاهش ها را تا پایان ژوئن ادامه دهند.

وزیران نفت و انرژی اوپک‌پلاس یکم ژوئن (۱۲ خرداد) برای تصمیم‌گیری درباره برنامه‌های تولید خود گرد هم می‌آیند.

بر اساس نظرسنجی رویترز، بیشترین کاهش تولید در ماه آوریل مربوط به نیجریه و عراق بوده است.

ایران در سال ۲۰۲۳ میلادی با وجود تشدید تحریم‌ها بیشترین افزایش تولید را در میان اعضای اوپک داشته است.

عراق در ماه مارس وعده داد صادرات نفت خود را کاهش دهد تا تخطی‌ از سهمیه خود در ماه‌های پیش را جبران کند، اما داده‌های روز دوشنبه نشان داد این کشور در ماه گذشته میلادی این تعهد را نادیده گرفت.

بر اساس نظرسنجی رویترز، تولید عراق آوریل نسبت به ماه مارس اندکی کاهش یافته است.

بر اساس آمارهای ردیابی نفتکش‌ها، تولید نفت نیجریه با کاهش شدید صادرات کاهش یافت، زیرا پالایشگاه تازه راه‌اندازی‌شده «دانگوته» (Dangote) محموله‌های بیشتری را جذب کرد.

 یک منبع گفت: توقف فعالیت در تأسیسات برای مدت کوتاهی جریان تولید نفت بونی را تحت تأثیر قرار داد.

نظرسنجی رویترز نشان داد اوپک در ماه آوریل حدود ۱۴۰ هزار بشکه در روز کمتر از کاهش هدف‌گذاری‌شده تولید کرده، زیرا عرضه نفت عراق و گابن بیش از سهمیه تولیدشان بوده است.

بر اساس این نظرسنجی، تولید نفت عربستان افزایش یافت و عرضه نفت کنگو، گینه استوایی و گابن هم با اندکی افزایش همراه بوده است.

هدف نظرسنجی رویترز رصد عرضه نفت در بازار است که بر اساس داده‌های مربوط به رفت‌وآمد کشتی‌ها از سوی منابع خارجی، داده‌های شرکت ال‌اس‌ئی‌جی، اطلاعات شرکت‌های رصد حمل‌ونقل کشتی‌ها مانند شرکت پترولجستیکس و کپلر و اطلاعات ارائه‌شده از سوی منابع شرکت‌های نفتی، اوپک و مشاوران انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • هشدار ۵۷ عضو کنگره آمریکا به بایدن درباره حمایت تسلیحاتی از تل‌آویو
  • فقیرترین کشورهای جهان در سال ۲۰۲۴
  • افزایش فشار دموکرات‌های آمریکا به بایدن؛ «نگذارید اسرائیل به رفح حمله کند»
  • درخواست نمایندگان دموکرات از بایدن برای ممانعت از حمله به رفح
  • تولید نفت اوپک در آوریل کاهش یافت
  • نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپ
  • افزایش 6 درصدی حمایت نسل Z از فلسطین و حماس
  • تخصیص ۸۹ درصد اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری به ایلام در حوزه راه