Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد حسن رستمیان ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دامغان به میزبانی مصلی امام این شهر ضمن اشاره به برگزاری بیست و پنجمین گردهمایی سه روزه سراسری ائمه جمعه کشور در تهران، ضمن بیان اینکه در این دیدار بر ضرورت حاکم شدن و گفتمان فرهنگ «ما می‌توانیم» بسیار تاکید شده است، ابراز داشت: وجود تحریم‌ها منجر به بروز مشکلات اقتصادی بسیاری برای مردم شده که تنها راه برون رفت از آن ضرورت تقویت توجه به توانمندی داخلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برای حل چالش‌های موجود در حوزه‌های معیشت مردم اجرای عدالت و رفع نگرانی‌های آنها مورد تاکید است، افزود: دشمن می‌کوشد تا با اجرای تحریم‌های ظالمانه ما را وابسته و متکی به خودشان سازند اما تدبیر مسئولان به رفع مشکلات و تقویت توانمندی‌های موجود این توطئه را خنثی می‌کند.

امام جمعه دامغان با بیان اینکه بی شک ظرفیت‌های ارزشمندی در همه شهرها به خصوص دامغان برای بالندگی وجود دارد که اندکی توجه به آنها می‌تواند گره‌های اقتصادی را باز کند، ابراز داشت: امیدواریم با این نگاه یعنی اجرای عدالت، رفع نگرانی و توجه به توانمندی‌ها، مشکلات اقتصادی رفع شود.

رستمیان ضمن بیان اینکه امر به معروف در جامعه یکی از موضوعات مهمی که در رشد و پیشرفت کشور می‌تواند اثر گذار باشد، تصریح کرد: اگر امر به معروف در جامعه درست اجرا شود از لحاظ روانشناسی و روان شناختی تأثیر مثبت فراوان در جامعه دارد.

وی ضمن بیان اینکه همه باید در اجرای امر به معروف سهیم باشیم و بکوشیم این مهم دینی به خوبی تبیین و عملی شود، افزود: جامعه به وجود فریضه مقدس امر به معروف اعتقاد فراوان دارد که باید مراتب امر به معروف در سطح جامعه به درستی فرا گرفته شود.

کد خبر 5550388

منبع: مهر

کلیدواژه: دامغان شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان خطبه های نماز جمعه سیلاب بوشهر محرم 1401 ویروس کرونا وقوع سیلاب مدیریت بحران کرمانشاه ماه محرم بارش باران همدان آمار کرونا سیل کرمان سی امین سفر استانی دولت اردبیل امر به معروف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۴۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، حجت الاسلام مرتضی احمدی در این دیدار با اشاره به گستردگی روزافزون فضای مجازی و شبکه های اجتماعی گفت:امروز ریشه بسیاری از ناهنجاری‌های اخلاقی را می‌توان در فضای مجازی پیدا کرد که با تذکرات و آگاه سازی به موقع کاربران، می توان شاهد کاهش ناهنجاری های اخلاقی و آسیبهای اجتماعی باشیم.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر مازندران تاکیدکرد: پلیس فتا با سایت‌ها و شبکه‌هایی که به‌صورت سازمان‌یافته اقدام به تبلیغ، تهییج و تشویق کاربران به پوشش‌های نامتعارف می‌کنند به‌صورت قانونی برخورد کرده و ضمن مسدود کردن این سایت‌ها عوامل آن‌ها را دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کند.

وی اذعان داشت: خوشبختانه پلیس فتای استان در زمینه جرم یابی و احصاء منکرات در فضای مجازی اقدامات چشمگیری داشت امیدواریم این همکاری با ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان تداوم یابد.
همچنین در این دیدار در زمینه همراهی دستگاه‌های متولی در اجرای طرح نور ، تاکید بر تعامل بیشتر مسئولان،بررسی موانع پیش رو در عفاف و حجاب،چگونگی رصد فضای مجازی
مباحثی پیرامون سامانه سو بحث و گفتگو شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901222

دیگر خبرها

  • لزوم تقویت فرهنگ کار تیمی در سیستان و بلوچستان
  • کورس مذاکرات هیئت‌های تجاری داخلی و خارجی در غرفه فارس
  • احتمال تغییر رقم دستمزد کارگران در ۱۴۰۳ تقویت شد؛ آیا مصوبه افزایش حقوق کارگران باطل می‌شود؟
  • تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی
  • احتمال تغییر رقم دستمزد کارگران در ۱۴۰۳ تقویت شد/ آیا مصوبه افزایش حقوق کارگران باطل می‌شود؟
  • برای تحقق هرچه بیشتر عدالت اجتماعی در کشور چه باید کرد؟
  • رویدادی در جهت تقویت دیپلماسی تجاری و توسعه صادرات رقم خورد
  • تاکید وزیر خارجه عربستان بر لزوم برقراری آتش‌بس در غزه
  • مردم باید ثمره کلنگ زنی ها را ببینند/ لزوم تحقق پروژه ها
  • زنجان چه ظرفیت‌های صادراتی دارد؟ + فیلم