Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@16:47:40 GMT

۶۲۰ کیلوگرم مواد مخدر در بجستان خراسان رضوی کشف شد

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۱۴۱۳۵

۶۲۰ کیلوگرم مواد مخدر در بجستان خراسان رضوی کشف شد

به گزارش روز جمعه ایرنا از پایگاه خبری پلیس بجستان، سردار سرتیپ محمدکاظم تقوی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و ماموران ایستگاه بازرسی شهید عبداللهی بجستان به یک دستگاه خودرو کامیون در محورهای مواصلاتی این شهرستان مشکوک شدند.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی این کامیون را که در پوشش بار طیور اقدام به قاچاق مواد افیونی می‌کرد در این شهرستان و در ورودی استان خراسان رضوی توقیف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در این این عملیات غافلگیرانه با بازرسی از این کامیون ۶۲۰ کیلوگرم تریاک کشف شد و یک نفر متهم نیز دستگیر شد که تحقیقات از وی برای شناسایی و دستگیری همدستانش ادامه دارد.

مرکز شهرستان بجستان در ۲۷۸ کیلومتری جنوب غربی مشهد و جنوب خراسان رضوی قرار دارد.

برچسب‌ها مواد مخدر بجستان انتظامی کشفیات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مواد مخدر بجستان انتظامی مواد مخدر بجستان انتظامی کشفیات خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۴۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق احشام در دام پلیس نکا

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: در پی وقوع سرقت احشام در شهرستان نکا، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات تخصصی سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیات غافلگیرانه وی رادستگیرکردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: متهم که در خرید و فروش دام زنده اشتغال دارد در تحقیقات پلیس به سرقت احشام در این شهرستان نیز اعتراف کرد.

سرهنگ عزیزی در خاتمه با بیان این که تحقیقات پلیسی در این ارتباط همچنان ادامه دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • تصاویر جاسازی ماهرانه مواد مخدر در یک کامیون
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان
  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • فیلم| کشف مواد مخدر از زیر شاسی یک کامیون خروجی توسط ماموران گمرک بازرگان!
  • کشف مواد مخدر از زیر شاسی یک کامیون خروجی توسط ماموران گمرک بازرگان (فیلم)
  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • کشف و ضبط ۱ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در خرم‌آباد/ ۴ نفر دستگیر شدند
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی