Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیر سازمان تامین اجتماعی با اهدای لوح تقدیر از مدیرعامل بانک رفاه کارگران به دلیل ارائه خدمات مطلوب به جامعه بازنشستگان قدردانی کرد. - اخبار بازار -

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، مهندس علی‌اصغر بیات طی سخنانی در مراسم تجلیل از بازنشستگان بانک رفاه از تلاش‌های این بانک در خدمات‌رسانی به بازنشستگان قدردانی کرد و گفت: بدون شک کارکنان بانک رفاه سنگ صبور بازنشستگان هستند و با سعه‌صدر به درخواست‌های آنان پاسخ می‌دهند و به امورات‌شان رسیدگی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حجم مراجعات و درخواست‌های بازنشستگان از بانک بسیار بالا است اما کارکنان بانک همواره با خوش‌رویی پذیرای بازنشستگان هستند و به درخواست‌های آن ها رسیدگی می‌کنند 

مهندس بیات تصریح کرد: تکریم بازنشستگان در بانک رفاه کارگران به نحو بسیار مناسبی انجام می‌شود و بنده به عنوان رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیر سازمان تامین اجتماعی قدردان زحمات کارکنان این بانک هستم. وی در پایان گفت: بدون شک حمایت‌های بانک رفاه کارگران از بازنشستگان و مستمری‌بگیران ناشی از رویکرد ارزشمند مدیران عالی به ویژه دکتر للـه‌گانی مدیرعامل بانک است.  

دکتر للـه‌گانی به پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به بازنشستگان توسط بانک رفاه کارگران اشاره کرد و گفت: در سال‌های اخیر و در شرایط ویژه ناشی از شیوع ویروس کرونا بیش از یک میلیون فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به صورت کاملا غیرحضوری به بازنشستگان پرداخت شده است و بر اساس اقدامات صورت گرفته، اقساط این تسهیلات نیز به صورت غیرحضوری دریافت می‌شود.

وی در پایان تصریح کرد: بانک رفاه کارگران همواره در کنار بازنشستگان خواهد ایستاد و در حد توان هر تلاشی که در راستای بهبود شرایط رفاهی و معیشتی آنان لازم باشد، انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بانک رفاه کارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۴۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از کارگران واحد‌های تولیدی و خدماتی همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان در این مراسم گفت: در واحد‌های تولیدی استان همدان، ۱۴۹ هزار کارگر با بیمه اجباری و ۲۵۷ هزار کارگر با بیمه تامین اجتماعی داریم.

یوسف شعبانی افزود: این کارگران در ۲۴ هزار واحد تولیدی و اداری مشغول به کارند و برای بهره مندی آنها از امکانات رفاهی و ورزشی، ۴۰ هزار متر مربع فضای ورزشی در دولت سیزدهم به مجموعه امکانات رفاهی آنها اضافه شده است.

امروز از کارگران شاغل در واحد‌های آتش نشانی، پمپ بنزین، کارگاه‌های تولیدی ترشی، سبزی، مربا، خیاطی، ظروف، سفال، چراغ خواب و لوستر، زیورآلات، اتصالات لوله‌های آبیاری کشاورزی، پایگاه‌های بسیج و موسسه‌های خیریه به مناسبت هفته کار و کارگر قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • خبر جدید سازمان تامین اجتماعی درباره افزایش مستمری بازنشستگان/ حقوق‌ها قرار است چه تغییری کند؟
  • بیش از ۲۶ هزار شغل در استان بوشهر ایجاد شد+ تصویر
  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • قدردانی از کارگران واحد‌های تولیدی و خدماتی همدان
  • نمایندگان کارگران همدان با شهدا تجدید پیمان کردند
  • جدول اضافه حقوق‌ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در ۱۴۰۳ کی اعمال می‌شود؟
  • ۱۳ هزار نفر در شهرستان خلخال تحت پوشش تامین اجتماعی