Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران با اشاره به برگزاری بیستمین رویداد «عطر سیب» با هدف تامین خدمات هیئت مذهبی در ماه محرم گفت: ۸ هزار هیئت که در سامانه سازمان تبلیغات ثبت‌نام کرده‌اند می‌توانند حواله چهار قلم خوراکی را با قیمت تنظیم بازار دریافت کنند.

به گزارش ایران اکونومیست از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سیدعلیرضا فاطمیان‌پور با اشاره به تدارک حواله خرید اقلام خوراکی ویژه هیئت مذهبی اظهارداشت: برای هشت هزار هیئت عزاداری امام حسین (ع) در تهران، حواله خرید چهار قلم خوراکی تدارک دیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براین اساس، برای هیئاتی که در سامانه سازمان تبلیغات ثبت‌نام کرده‌اند حواله خرید برنج، شکر، گوشت قرمز و گوشت مرغ با قیمت تنظیم بازار فراهم شده است.  

وی گفت: سایتی طراحی کردیم و از طریق پیامک به مسئولان هیئت‌ها، از آنها خواهیم خواست که در این سایت ثبت‌نام کرده و پس از درج مشخصات خود و هیئت‌شان نسبت به انتخاب مکان‌های خرید اقلام مورد نیاز اقدام کنند.  

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران با اشاره به استقبال خوب مردم و هیئات از نمایشگاه عطر سیب افزود: تاکنون حدود چهار هزار نفر از مسئولان هیئات مذهبی بن‌کارت‌های خود را دریافت کردند. اتفاق قابل توجه حضور فعالانه مردم در این نمایشگاه است که برای خرید ملزومات هیئت و مراسم روضه‌خوانی خود آمده‌اند.

فاطمیان‌پور افزود: همزمان با فرارسیدن ماه محرم و ایام عزاداری اباعبدالله الحسین(ع)، ۲ پرچم منقش به نام زیبای یا حسین در میدان آیینی امام حسین که این روزها میزبان برگزاری نمایشگاه عطر سیب است، با مشارکت شهروندان در این میدان نصب شد تا گرمی‌بخش این میدان آیینی شهرمان باشد.  این پرچم برای همیشه در میدان امام حسین باقی می‌ماند.

وی بیان کرد: این مراسم در شب زیارتی امام حسین(ع) و در آستانه فرارسیدن ماه محرم برگزار شد تا استقبال بسیار خوبی از مراسم آیینی سیاه‌پوشان باشد که همه ساله در هیئات عزاداری برگزار می‌شود.  

بیستمین رویداد عطر سیب با هدف تامین محصولات و خدمات محافل حسینی شهر تهران از دوم تا نهم مردادماه از ساعت ۱۶ تا ۲۳ به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در میدان امام حسین (ع) در حال برگزاری است.

در این رویداد اقلام متنوعی مانند پرچم و کتیبه هیئت، مواد غذایی، تجهیزات برقی و صنعتی، محصولات فرهنگی، ظرف یک بار مصرف، لوازم آشپزخانه و تجهیزات صوتی و الکترونیکی عرضه می‌شود که برای این کالاها تخفیفاتی در نظر گرفته شده است. عطر سیب، علاوه بر هیئت‌های بزرگ، برای هیئت‌های کوچک و روضه‌های خانگی هم قابل استفاده است و حتی خانواده‌ها می‌توانند همه ملزومات محرمی خود را با کیفیت و قیمت مناسب از این نمایشگاه تهیه کنند.

این رویداد فرهنگی به عرضه اقلام مرتبط با هیئت‌ها محدود نیست و برنامه‌های فرهنگی و هنری متنوعی شامل نقالی، تعزیه و اجرای آواهای محرمی در نظر گرفته شده است. مسئولان هیئت‌های ثبت‌ شده در سازمان تبلیغات اسلامی می‌توانند با مراجعه به سامانه بیرق خدمات به نشانی beyraghkhadamat.ir درخواست دریافت بن خرید بیستمین رویداد عطر سیب را ثبت کنند.  

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: میدان امام حسین ، ماه محرم ، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: میدان امام حسین ماه محرم سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران هنری شهرداری تهران سازمان فرهنگی امام حسین ماه محرم عطر سیب هیئت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۴۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، حجت الاسلام سید ابوالفضل امام گفت:به منظور سهولت در پرداخت زکات، گزینه‌ای در دستگاه کارتخوان هوشمند نانوایی‌ها تعبیه شده که مردم می‌توانند با انتخاب هر یک از گزینه ها، نسبت به پرداخت مبلغ مورد نظر خود اقدام کنند.
 حجت الاسلام سید ابوالفضل امام افزود: مردم از پرداخت پول نقد به نانوایی خودداری و فقط و فقط از طریق کارتخوان اقدام کنند و پس از ثبت تراکنش با برنامه ریزی که توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) برای جامعه هدف انجام شده است، مددجویان می‌توانند از طریق کمیته امداد نسبت به تحویل نان از هر یک از واحد‌های نانوایی اقدام کنند.
وی، همچنین از جمع آوری زکات فطریه و کفاره به مبلغ هفت میلیاردتومان در سال جاری خبر دادو بیان داشت:از این مبلغ دو میلیارد تومان را مردم و خیران به طور مستقیم به حساب ایتام واریز کردند.

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران
  • آیت‌الله نجفی تهرانی درگذشت
  • سفر به تهران قدیم؛ ۹۰ سال پیش تهرانی‌ها چه آبی می‌نوشیدند؟ (+عکس)
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت در تونل‌های شهری
  • جزئیات اتوبان 5 هزار میلیاردی برای باز کردن گره ترافیک تهران
  • پایداری هوای قابل قبول برای تهرانی‌ها در یک هفته اخیر
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • جام حذفی عجیب: هوادار، تنها تهرانی یک چهارم!
  • رکورد شکنی ورزشکار کردستانی