Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر کشور با بیان اینکه حفظ منطقه بافت تاریخی یزد از اهمیت خاصی برخوردار است گفت: دولت برای جبران خسارت‌ها تمام تلاش خود را انجام خواهد داد. - اخبار استانها -

احمد وحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یزد در خصوص خسارت‌های سیل به بافت تاریخی یزد و تخریب بخشی از این منطقه اظهار داشت: حفظ بافت تاریخی یک اولویت است و اهمیت خاص خودش را دارد لذا ارزیابی در خصوص خسارت‌ها انجام می‌شود و دولت برای جبران خسارت‌ها تلاش خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این سئوال که تاکنون چند نفر فوتی به دلیل سیل اخیر در کشور داشته‌ایم، بیان کرد: هنوز جمع‌بندی کامل صورت نگرفته و در حوادث اخیر حوادث جانبی منجر به فوتی هم اتفاق افتاده و در فیروزکوه فوتی گزارش شده و در برخی محلات نیز گزارش شده است.

وحیدی بیان کرد: باید تحقیق و بررسی در این خصوص انجام شود چرا که همه موارد به دلیل موضوع مستقیم حادثه سیل نبوده است و در یزد فوت شهروندی به دلیل آثار تابعی و جنبی سیل بوده است.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: به همین دلیل باید بررسی و جمع‌بندی انجام شود و تا قبل از این اقدام دادن یک آمار کلی درست نیست چرا که ما در برخی از مناطق تعدادی مفقودی داریم که باید معلوم شود و در نهایت آمار کامل اعلام شود.

در پی بارش‌های شدید ساعات ابتدایی شب گذشته و جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی گسترده در شهر یزد و منازل مدیریت بحران استانداری یزد دستور تخلیه منازل بافت تاریخی را صادر کرد همچنین در اثر ریزش یک منزل در بافت تاریخی یک شهروند یزدی فوت و دو نفر مصدوم شدند.

گروه‌ امداد و نجات اصفهان به مناطق سیل‌زده استان یزد اعزام شدنددرخواست امدادرسانی از شهرداری‌های همجوار برای کمک‌رسانی به سیل یزدحضور معاون اول‌ رئیس‌جمهور در مناطق سیل‌زده فیروزکوه/ 2 دستور مخبر به استاندار تهران + تصویر

انتهای پیام/781

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بافت تاریخی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۴۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه‌های امروز استان کرمان ـ سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه

نیم صفحه نخست روزنامه‌های استان کرمان، مورخ سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ را با عناوین مختلف مشاهده می‌کنید:

روزنامه کرمان امروز با تیتر "بافت تاریخی کرمان؛ خالی از طر ح‌های خلاقانه! " در گزارشی بر لزوم استفاده از طرح‌های کارشناسانه و آینده نگرانه برای بازسازی بافت تاریخی کرمان تأکیده کرده است.

روزنامه کاغذ وطن نیز با تیتر "دوئل فرصت‌های شغلی در برابر بیگانگان"به بیان سخنان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان پرداخته و از زبان وی اعلام کرده به ازای هر فرد بیکار در استان، سه فرصت شغلی وجود دارد که توسط اتباع بیگانه پر شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • رکورد صدور پروانه در بافت‌های فرسوده شکسته شد
  • رکوردشکنی صدور پروانه در بافت‌های فرسوده
  • خسارت جبران ناپذیر در کم توجهی به امر نماز
  • جبران خسارت زیست محیطی ازسوی آزادراه تهران-شمال
  • بافت زنده، ارزشمندوتاریخی شهرندوشن مرمت وبازسازی می‌شود
  • جبران خسارت‌های سیل به روستای قطرم بافق
  • صفحه نخست روزنامه‌های امروز استان کرمان ـ سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه
  • برنامه ریزی برای ساماندهی گذر قدیمی جلوخان
  • آمادگی صندوق احیاء و بهره‌برداری از اماکن تاریخی برای همکاری در احیا بافت تاریخی گرگان
  • ایجاد حفره ۸ متری در بافت تاریخی یزد/ اتصال فاضلاب به قنات ممنوع