Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@13:38:01 GMT

پاسخ لاپورتا به اظهارات طعنه‌آمیز اخیر ناگلسمان

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۱۴۳۹۵

پاسخ لاپورتا به اظهارات طعنه‌آمیز اخیر ناگلسمان

رئیس باشگاه بارسلونا به مصاحبه اخیر سرمربی بایرن مونیخ که در آن به شیوه‌ای طعنه‌آمیز درباره پیوستن لواندوفسکی به کاتالان‌ها اظهارنظر کرد، واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه مارکا، خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا به مصاحبه هفته گذشته یولیان ناگلسمان سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ و اظهارات این مرد آلمانی درباره سیاست‌های نقل‌وانتقالات باشگاه اسپانیایی واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناگلسمان پس از انتقال پرحاشیه روبرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ به بارسلونا، گفت بارسلونا تنها باشگاه دنیاست که پول ندارد، اما هر بازیکنی را که می‌خواهد، می‌خرد. اشاره طعنه‌آمیز او به مشکلات مالی چند فصل اخیر بارسلونا بود که البته به لطف برنامه‌های اقتصادی جدید لاپورتا تأثیر خاصی بر برنامه‌های این باشگاه برای خرید بازیکنان جدید در تابستان امسال نداشته است.

اظهارات سرمربی بایرن مونیخ اما به مذاق رئیس آبی‌و‌اناری‌ها خوش نیامده است. او در پاسخ به سؤال یک خبرنگار درباره صحبت‌های اخیر ناگلسمان گفت: چیزی که من می‌خواهم این است که حواس‌شان (بایرن مونیخ) به حساب‌های مالی خودشان باشد. آنها بابت فروش لواندوفسکی کلی پول به دست آوردند. من برای همه احترام قائلم و هرگز در امور مالی و اقتصادی سایر باشگاه دخالت نکرده و نظر نداده‌ام.

لاپورتا در ادامه از سایر باشگاه‌ها و افرادی که ندانسته است و بدون اطلاعات کافی درباره وضعیت مالی و خریدهای تابستانی بارسلونا اظهارنظر‌های منفی انجام داده‌اند هم گلایه کرد و ادامه داد: این افراد قدرت بارسلونا و انگیزه و توانایی هیئت رئیسه جدید این باشگاه را دستکم گرفته بودند. آنها اطلاعات زیادی درباره باشگاه ما ندارند. فعال کردن اهرم‌های اقتصادی از نظر مالی باشگاه را تا حد بسیار زیادی تقویت کرده است و ما به لطف آنها توانستیم اوضاع باشگاه را تغییر دهیم. بارسلونا بیش از 120 سال قدمت و دارایی‌های بسیار ارزشمند دارد. در مورد فروش حق پخش بازی‌های‌مان هم باید بگویم که ما حق پخش بازی‌های خود را برای 25 سال و نه 50 سال فروخته‌ایم.

لاپورتا تمایل بارسلونا به برگرداندن مسی را تأیید کرد/ رئیس باشگاه بارسا: جدایی لئو موقتی است!

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بایرن مونیخ یولیان ناگلسمان بارسلونا بایرن مونیخ یولیان ناگلسمان بارسلونا بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۴۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ روسیه به اظهارات بورل: یک اعتراف عالی! فرمول صلح همین است

سخنگوی وزارت خارجه روسیه در واکنش به اظهارات دیپلمات ارشد اروپایی گفت تنها راه برقراری صلح در اوکراین، توقف حمایت‌های تسلیحاتی غرب است.

به گزارش ایسنا، «ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت هر فرمول صلحی در مناقشه اوکراین به قطع حمایت‌های تسلیحاتی غرب از کی‌یف ختم می‌شود.

این سخنگو به اظهارات «جوزپ بورل» مسؤول روابط خارجه اتحادیه اروپا واکنش نشان داد که گفته بود بدون حمایت‌های تسلیحاتی غرب، اوکراین ظرف مدت ۲ هفته تسلیم خواهد شد.

زاخارووا در واکنش به این گفته بورل در کانال تلگرامی خود نوشت: «یک اعتراف عالی! تمام بحث «فرمول صلح» هم همین است: پایان محموله‌های تسلیحاتی غرب برای دولت اوکراین.»

بورل پیش‌تر گفته بود: «می‌دانم چطور جنگ اوکراین را تمام کنم. من می‌توانم این جنگ را در چند هفته تنها با قطع کمک‌ها به پایان برسانم. اگر کمک‌های تسلیحاتی به اوکراین را قطع کنم، این کشور نمی‌تواند مقاومت کند. آن‌ها تسلیم می‌شوند و جنگ به پایان می‌رسد.»

دیگر خبرها

  • پاسخ روسیه به اظهارات بورل: یک اعتراف عالی! فرمول صلح همین است
  • گواردیولا: بایرن مونیخ را خیلی دوست دارم و آرزو می‌کنم به زودی سرمربی خود را پیدا کند
  • جنگ برای حضور در سوپرکاپ؛ ترکیب احتمالی اشتوتگارت و بایرن مونیخ
  • واکنش طعنه‌آمیز شبکه TNT به مصاحبه تند یورگن کلوپ + عکس
  • بازگشت روبرتو دزربی به لیست بایرن مونیخ
  • بارسلونا توانایی مالی جذب یوسوا کیمیش را دارد
  • شکایت پرسپولیس از هوادار سپاهان
  • توییت طعنه‌آمیز دورتموند: همه شما یک عذرخواهی به سانچو بدهکارید
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 3-0 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2013/5/1) / فیلم
  • با وجود علاقه منچستریونایتد و بایرن مونیخ؛ بارسلونا به فروش آرائوخو فکر نمی‌کند